White Hat SEO

White Hat SEO – odnosi się do legalnych, etycznych i zgodnych z wytycznymi wyszukiwarek praktyk optymalizacji dla witryn internetowych. Praktyka ta wyklucza stosowanie spamu i posługiwania się metodami, które zostały uznane przez Google za nieetyczne działania mające na celu pozycjonowaniu stron internetowych. Głównym celem White Hat SEO jest poprawa widoczności witryny w wynikach wyszukiwania poprzez dostarczenie wartościowej treści dla użytkowników.  

Przykłady White Hat SEO

Dobrymi przykładami działań White Hat SEO są m.in.:

  • tworzenie unikalnych i wysokiej jakości treści, która odpowiada na potrzeby użytkowników i jest zgodna z tematyką witryny,
  • zadbanie o klarowną prezentację treści, czyli umieszczenie wszelkich elementów tekstowych i graficznych w czytelny i zrozumiały dla użytkownika sposób,
  • budowanie naturalnych linków,
  • skupienie się na intuicyjnej nawigacji oraz zapewnienia łatwości korzystania z witryny.  

White Hat SEO opiera się na uczciwych zasadach, to taktyka długoterminowa, skupiająca się na tworzeniu wartościowych treści dla użytkowników oraz konsekwentnych długoletnich i przemyślanych działaniach mających na celu poprawę pozycji w wyszukiwarkach w sposób zgodny z wytycznymi wyszukiwarek.

Dzięki tej strategii jesteśmy w stanie zyskać wiarygodność dla naszej witryny oraz zbudować dobrą reputację i widoczność w wynikach wyszukiwania. White Hat SEO wymaga dużego zaangażowania i systematyczności.

Google premiuje strony internetowe dbające jakość i rzetelność treści prezentowanych odbiorcom. Zadowolenie użytkowników przekłada się na wyższą ocenę i pogłębione interakcje użytkowników z interfejsem strony (dłuższy średni czas spędzony na stronie, rozbudowana ścieżka customer journey).

Sprawdz powiązane definicje

Przeczytaj powiązane artykuły