Fanpage

Fanpage, czyli inaczej własna strona lub profil firmowy na Facebooku, Instagramie czy LinkedInie. Umożliwia on marce skuteczne oraz bezpośrednie komunikowanie się ze swoją grupą docelową. Posiadanie własnego fanpage pozwala na szybkie dotarcie do użytkowników z publikowanymi treściami, zwiększając przy tym świadomość marki.  Prowadzenie fanpage’a to zatem świetny sposób na realizację celów marketingowych i rozwój firmy.

Profil firmowy na Facebooku składa się z:

  • opisu profilu marki,
  • danych kontaktowych 
  • linku do strony lub sklepu internetowego,
  • zdjęcia profilowego oraz zdjęcia w tle.

Profil firmowy na Facebooku umożliwia nam publikowanie różnych treści – animacji, filmów czy zdjęć. Dzielenie się ciekawymi i wartościowymi treściami dla klienta przyczynia się do zwiększenia wiarygodności marki i budowania jej wizerunku jako eksperta. 

Fanpage to doskonałe miejsce na szczegółowe przedstawienie asortymentu marki i opowiadanie o oferowanych produktach czy o świadczonych usługach. Potencjalny konsument może zadać pytanie dotyczące oferty w wiadomości prywatnej lub w komentarzu na profilu. W ten sposób uzyska szybką odpowiedź, bezpośrednio od marki.

Działania na fanpage’u możemy prowadzić bezpłatnie, jednak skutecznie prowadzone płatne kampanie reklamowe pomogą nam w wypromowaniu naszej marki. Przeznaczając dany budżet na płatne reklamy, dotrzemy do szerszej grupy odbiorców, zwiększymy ruch na stronie, co realnie przełoży się na pozyskanie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży.

Fanpage na Facebooku to idealne narzędzie do komunikacji oraz budowania zaangażowanej społeczności Twojej marki. Tworzenie i regularne publikowanie contentu pomoże Ci zwiększyć sprzedaż produktów lub usług.