Marketing w branży sportowej – jak skutecznie promować markę z odzieżą sportową?
| E-commerce
Jakie działania promocyjne warto wdrożyć, aby Twoja marka na dobre zapadła w pamięci potencjalnych klientów, a co za tym idzie – zwiększyła swoje zyski?
Jakie działania promocyjne warto wdrożyć, aby Twoja marka na dobre zapadła w pamięci potencjalnych klientów, a co za tym idzie – zwiększyła swoje zyski?
Frequently Asked Questions to podstrona bądź sekcja w witrynie WWW z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania, najczęściej na stronie e-sklepu, firmy świadczącej rozbudowane usługi, landing page z konkursem czy loterią. Umiejętnie skonstruowana sekcja FAQ ma niebagatelny wpływ na pozycjonowanie marki, sprzedaż, jak i na SEO. Jak skonstruować FAQ tak, by służyło naszej firmie?
Przy projektowaniu stron internetowych istnieją trzy sposoby organizacji treści: paginacja, infinite scroll i przycisk „załaduj więcej”. W tym artykule skupiamy się na paginacji i infinite scroll. Paginacja polega na podziale treści na wiele stron, podczas gdy infinite scroll umożliwia ładowanie nowych treści na jednej stronie, pozwalając użytkownikom na ciągłe przewijanie. Każda z tych technik ma swoje zalety i wady. Warto je poznać przed wyborem i wdrożeniem odpowiedniego rozwiązanie dla swojej strony.
O konieczności stosowania nagłówków na stronach internetowych, słyszał chyba każdy SEOwiec. Aspekt ten jest jednak równie istotny z punktu widzenia UX. Można więc stwierdzić, że jest to element strony równie istotny dla użytkowników, jak i robotów.
PrestaShop to jedna z najbardziej popularnych platform do obsługi sklepów internetowych. Zrozumienie jak działa PrestaShop, może pomóc właścicielom sklepów internetowych skutecznie rywalizować na rynku e-commerce i osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe. Jeżeli prowadzisz sklep internetowy i marzą Ci się wyższe konwersje, przeczytaj ten poradnik!
Content plan, choć bywa nazywany w zawoalowany sposób, jest niczym innym jak kalendarzem publikacji. Stopień jego skomplikowania będzie zależał od tego, jakie działania realizujemy dla poszczególnych Klientów lub marki własnej. Dowiedz się, z czego powinien składać się dobry content plan i jak go stworzyć.
Magento to jedna z najpopularniejszych platform dla e-commerce, pozwalająca na stworzenie sklepu internetowego i zarządzanie treścią. Jest rozwiązaniem uniwersalnym, lecz zaawansowanym, dlatego chętnie korzystają z niego średnie oraz duże sklepy internetowe. Czy warto postawić witrynę sklepu i pozycjonowanie sklepu na Magento? Odpowiadamy w artykule!
Momentów, w których konsument może zetknąć się z marką jest wiele, a szczególnie istotnym jest Zerowy Moment Prawdy. Czym właściwie jest ZMOT?
Popularność zakupów online nieustannie rośnie, a przewidywania wskazują, że ten trend będzie się tylko nasilać. W dobie dynamicznie rozwijającego się rynku e-commerce, pozycjonowanie sklepu Shoper staje się fundamentalnym elementem strategii marketingowej każdego przedsiębiorcy korzystającego z tej platformy.
Jak urozmaicić działania promocyjne swojej marki, aby na dobre zapadła w pamięci potencjalnych klientów, a co za tym idzie – zwiększyła swoje zyski.