SeoSxoUXAudtyLinkiAnalizaContentMarke
tingAds Dzielimy się wiedzą! SeoSxoUXUI
SEOContentMarketingAdsGoogleFacebook
gruszka1.png
gruszka2.png
Jak ciekawie prezentować swoje produkty na Instagramie?
VeneoPerformance
07.06.2021

O tym, że dobrze prowadzony profil na Instagramie jest w stanie sprzedać niemal wszystko wie każdy. Wciąż jednak sporo osób nie zdaje sobie sprawy, w jaki sposób prezentować swoje produkty, by móc zainteresować nimi swoich potencjalnych klientów. Popełniając błędy nie […]

Jak aktualizacja iOS 14.5 wpłynie na pomiar konwersji w ekosystemie Google Ads?
VeneoPerformance
31.05.2021

W ostatnim czasie światło dzienne ujrzała nowa wersja systemu operacyjnego iOS. Aktualizacja wprowadziła znaczące zmiany w możliwościach śledzenia użytkowników korzystających z iPhone’a lub iPada. Reklamodawcy będą musieli uzyskać zgodę na wykorzystanie informacji do celów reklamowych z aplikacji i witryn innych […]

Reklama na Pinterest – od czego zacząć i czy to się w ogóle opłaca?
VeneoPerformance
21.05.2021

Dla większości reklamodawców w Polsce, reklama na Pinterest brzmi jak totalna egzotyka. Choć dla wielu osób to miejsce jest źródłem inspiracji, wciąż jest to mało znana platforma reklamowa. Z tego artykułu dowiesz się dla kogo jest Pinterest i jak poprowadzić […]

TikTok jako nowe narzędzie dotarcia do potencjalnego klienta
VeneoPerformance
07.05.2021

Nowy gracz na rynku mediów społecznościowych szturmem podbił serca osób z całego świata. Fenomen TikToka szybko dostrzegli także marketingowcy, którzy doskonale wykorzystali jego potencjał. Kim są użytkownicy TikToka i jak dzięki tej aplikacji można dotrzeć do potencjalnego klienta? Wyobrażenia na […]

Marketing w sklepie opartym o modelu dropshipping
Kamil Stochel
27.04.2021

Rynek e-commerce przeżywa obecnie ogromny rozkwit. Z roku na rok pojawia się coraz więcej sklepów internetowych. Coraz więcej rozwija się również firm opartych o model dropshipping. Niestety, taki biznes wymaga odpowiedniego podejścia do marketingu i promocji sklepu. Jak dobrze wypromować […]

Unique Selling Proposition (USP) – wyróżnij swój produkt na tle innych!
Kamil Stochel
20.04.2021

Konkurencja w internecie staje się coraz większa. Nie każdy może pozwolić sobie na bycie samotnym liderem w swojej niszy. By się wyróżnić potrzebujesz dziś czegoś więcej niż dobrej jakości produktów w atrakcyjnych cenach. Czym jest USP i jak możesz to […]

Wzrost e-commerce w 2020 roku i prognozy wzrostu do 2026 roku
Kamil Stochel
14.04.2021

Dla nikogo nie będzie zaskoczeniem, że pandemia koronawirusa mocno przyspieszyła rozwój branży e-commerce. Choć do niedawna zakupy w sieci były dla nas czymś nowym, dziś stają się naszą codziennością. Co wpłynęło na rozwój sprzedaży internetowej i jak będzie wyglądać przyszłość […]

Performance Funkcjonalny – formuła, która rozwija biznes
Beata Mordarska
09.04.2021

Performance Funkcjonalny [PF] to formuła strategii marketingowej w ramach efektywnościowego marketingu digitalowego [ang. performance marketing]. Formuła funkcjonalna performance marketingu, w odróżnieniu od tradycyjnego marketingu efektywnościowego skupia się na realnym i trwałym wzroście biznesu marki/firmy, a nie tylko szybkiej sprzedaży. Tradycyjny […]