Zgłębiaj wiedzę

Odkrywaj tajniki
Performance’u Funkcjonalnego

Paginacja czy infinite scroll – które rozwiązanie wybrać?

| E-commerce

Przy projektowaniu stron internetowych istnieją trzy sposoby organizacji treści: paginacja, infinite scroll i przycisk „załaduj więcej”. W tym artykule skupiamy się na paginacji i infinite scroll. Paginacja polega na podziale treści na wiele stron, podczas gdy infinite scroll umożliwia ładowanie nowych treści na jednej stronie, pozwalając użytkownikom na ciągłe przewijanie. Każda z tych technik ma swoje zalety i wady. Warto je poznać przed wyborem i wdrożeniem odpowiedniego rozwiązanie dla swojej strony.

Customer Lifetime Value (CLV) – czym jest wartość życiowa klienta?

| E-commerce

Zapewne większość z nas słyszała o cyklu życia produktu, który obejmuje jego wprowadzenie na rynek, fazę wzrostu, dojrzałości, spadku oraz wycofania z rynku. Nie wszyscy przedsiębiorcy jednak w podobny sposób rozpatrują swoich klientów. Tymczasem okazuje się, że cykl życia klienta, zwany częściej wartością życiową klienta lub z angielskiego Customer Lifetime Value (CLV) jest faktem, który odpowiednio zbadany, dostarczy nam mnóstwo przydatnych informacji potrzebnych do skutecznego prowadzenia biznesu.

Jak prezentować produkty w e-commerce?

| E-commerce

Odpowiednio zaprezentowany produkt to sprzedany produkt. Ta zasada ma szczególne zastosowanie w branży e-commerce, gdzie klient nie może go ani dotknąć, ani zobaczyć na żywo. Aby wpłynąć na doświadczenia zakupowe użytkowników i podnieść współczynnik konwersji, powinniśmy zadbać o reprezentację wizualną produktów. W artykule wyjaśniamy, jakie działania wdrożyć, aby sklep internetowy skutecznie sprzedawał! 

Optymalizacja współczynnika konwersji w sklepie internetowym

| E-commerce

Pozyskanie ruchu na stronie sklepu internetowego możemy porównać do przechadzki niezdecydowanych klientów między sklepowymi alejkami. To dopiero początek drogi, dlatego zanim uruchomisz kampanie reklamowe, sprawdź współczynnik konwersji dla sklepu e-commerce. Możliwe, że to struktura strony wpływa na słabe wyniki i wymaga optymalizacji. Zastanawiasz się, jak poprawić współczynnik konwersji i osiągnąć zamierzone cele sprzedażowe? Przeczytaj artykuł, aby dowiedzieć się więcej!

Dzień Kobiet w e-commerce – jak się przygotować?

| E-commerce

Jak co roku Dzień Kobiet jest szczególną okazją, która daje nam możliwość świętowania i wyrażenia wdzięczności wobec wszystkich kobiet. Jest to również doskonały moment dla branży e-commerce, aby pokazać swoje wsparcie, zrozumienie i docenienie kobiecej części klientów. Odpowiednie przygotowanie się do tego dnia może wpłynąć nie tylko na zwiększenia sprzedaży, ale także na budowanie długotrwałych relacji. Jak przygotować e-commerce na Dzień Kobiet?

1 2 5 6