Jakie są najczęstsze powody porzuconych koszyków w branży fashion i jak sobie z nimi radzić?
| E-commerce
Poznaj przyczyny porzucania koszyków przez klientów w branży fashion i rozwiązania, które warto wprowadzić, aby skutecznie im przeciwdziałać.
Poznaj przyczyny porzucania koszyków przez klientów w branży fashion i rozwiązania, które warto wprowadzić, aby skutecznie im przeciwdziałać.
Jakie działania promocyjne warto wdrożyć, aby Twoja marka na dobre zapadła w pamięci potencjalnych klientów, a co za tym idzie – zwiększyła swoje zyski?
Przy projektowaniu stron internetowych istnieją trzy sposoby organizacji treści: paginacja, infinite scroll i przycisk „załaduj więcej”. W tym artykule skupiamy się na paginacji i infinite scroll. Paginacja polega na podziale treści na wiele stron, podczas gdy infinite scroll umożliwia ładowanie nowych treści na jednej stronie, pozwalając użytkownikom na ciągłe przewijanie. Każda z tych technik ma swoje zalety i wady. Warto je poznać przed wyborem i wdrożeniem odpowiedniego rozwiązanie dla swojej strony.
Zwroty produktów w sklepach internetowych stają się coraz bardziej powszechne, stanowiąc wyzwanie dla sprzedawców online. W tym artykule eksplorujemy skuteczne metody i strategie, które pozwalają firmom ograniczać liczbę zwrotów, podnosząc tym samym satysfakcję klientów i poprawiając rentowność biznesu.
Zapewne większość z nas słyszała o cyklu życia produktu, który obejmuje jego wprowadzenie na rynek, fazę wzrostu, dojrzałości, spadku oraz wycofania z rynku. Nie wszyscy przedsiębiorcy jednak w podobny sposób rozpatrują swoich klientów. Tymczasem okazuje się, że cykl życia klienta, zwany częściej wartością życiową klienta lub z angielskiego Customer Lifetime Value (CLV) jest faktem, który odpowiednio zbadany, dostarczy nam mnóstwo przydatnych informacji potrzebnych do skutecznego prowadzenia biznesu.
Odpowiednio zaprezentowany produkt to sprzedany produkt. Ta zasada ma szczególne zastosowanie w branży e-commerce, gdzie klient nie może go ani dotknąć, ani zobaczyć na żywo. Aby wpłynąć na doświadczenia zakupowe użytkowników i podnieść współczynnik konwersji, powinniśmy zadbać o reprezentację wizualną produktów. W artykule wyjaśniamy, jakie działania wdrożyć, aby sklep internetowy skutecznie sprzedawał!
Pozyskanie ruchu na stronie sklepu internetowego możemy porównać do przechadzki niezdecydowanych klientów między sklepowymi alejkami. To dopiero początek drogi, dlatego zanim uruchomisz kampanie reklamowe, sprawdź współczynnik konwersji dla sklepu e-commerce. Możliwe, że to struktura strony wpływa na słabe wyniki i wymaga optymalizacji. Zastanawiasz się, jak poprawić współczynnik konwersji i osiągnąć zamierzone cele sprzedażowe? Przeczytaj artykuł, aby dowiedzieć się więcej!
Jak co roku Dzień Kobiet jest szczególną okazją, która daje nam możliwość świętowania i wyrażenia wdzięczności wobec wszystkich kobiet. Jest to również doskonały moment dla branży e-commerce, aby pokazać swoje wsparcie, zrozumienie i docenienie kobiecej części klientów. Odpowiednie przygotowanie się do tego dnia może wpłynąć nie tylko na zwiększenia sprzedaży, ale także na budowanie długotrwałych relacji. Jak przygotować e-commerce na Dzień Kobiet?