Google Trends – co to jest i jak z niego korzystać?
| Analityka
W tym artykule dowiesz się jak korzystać z Google Trends oraz jak uzyskane dane mogą wesprzeć Twój biznes.
W tym artykule dowiesz się jak korzystać z Google Trends oraz jak uzyskane dane mogą wesprzeć Twój biznes.
Google Search Console jest najważniejszym narzędziem w rękach specjalistów SEO, które jako jedyne na rynku jest w stanie pokazać tak szczegółowe dane na temat twojej witryny w wyszukiwarce Google. W tym artykule pokażemy Ci najważniejsze funkcje, jakie oferuje narzędzie GSC.
Google Analytics w wersji 4 jest już z nami, jako domyślna wersja, oficjalnie niemal pół roku. Każdy, kto działa w digitalu zdążył się już w mniejszym lub większym stopniu zapoznać z tym narzędziem. Zdążyliśmy już wyrobić swoją opinię na jego temat, ale czy aby na pewno jesteśmy na bieżąco z informacjami, które go dotyczą? W tym artykule omówimy zmiany, wyzwania, a także, na co trzeba być gotowym w najbliższych miesiącach jeżeli myślimy o analizie danych marketingowych w Google Analytics.
W tym wpisie przedstawimy ci świat analizy danych w sklepach internetowych i przekażemy kilka cennych rad.
Odejście od Universal Analytics i postawienie na całkowitą nowość – GA4 (Google Analytics 4) – firma Google definiuje jako krok […]
W świecie online marketingu o współczynniku odrzuceń krąży wiele opowieści. Ten wskaźnik jest jedną z podstawowych metryk w Google Analytics, dlatego wszyscy chcieliby, by był on jak najniższy. Jednak czy zawsze wysoki współczynnik odrzuceń musi oznaczać coś złego? Dowiedz się, czym dokładnie jest bounce rate i co wpływa na ten wskaźnik.
Konwersje są jednym z celów reklamowych na Facebooku, który jest zoptymalizowany pod kątem sprzedaży. Nie oznacza to jednak, że nie […]
Jeżeli chcesz dowiedzieć się, ile osób kliknęło w konkretny button na Twojej stronie lub też ile pobrało plik PDF, możesz […]