Analiza danych w e-commerce – jak wykorzystać informacje do optymalizacji sprzedaży?
| Analityka
W tym wpisie przedstawimy ci świat analizy danych w sklepach internetowych i przekażemy kilka cennych rad.
W tym wpisie przedstawimy ci świat analizy danych w sklepach internetowych i przekażemy kilka cennych rad.
Odejście od Universal Analytics i postawienie na całkowitą nowość – GA4 (Google Analytics 4) – firma Google definiuje jako krok […]
W świecie online marketingu o współczynniku odrzuceń krąży wiele opowieści. Ten wskaźnik jest jedną z podstawowych metryk w Google Analytics, […]
Konwersje są jednym z celów reklamowych na Facebooku, który jest zoptymalizowany pod kątem sprzedaży. Nie oznacza to jednak, że nie […]
Jeżeli chcesz dowiedzieć się, ile osób kliknęło w konkretny button na Twojej stronie lub też ile pobrało plik PDF, możesz […]
Google Tag Manager to narzędzie, które pozwala oszczędzić czas zarówno specjalisty, jak i programisty oraz klienta. Kiedy użytkownikowi udało się […]
Google Tag Manager jest dostępny już od kilku lat, jednak wiele osób wciąż nie radzi sobie z jego podstawowymi atutami. […]
Jeśli posiadasz stronę swojej firmy lub prowadzisz sklep internetowy, na pewno niejednokrotnie słyszałeś o współczynniku konwersji. O co w tym […]