Performance
Funkcjonalny

To nasza autorska formuła strategii efektywnościowej w ramach performance marketingu. Rozwija biznes bardziej niż tradycyjne podejście.

Jest odpowiedzią na konieczność bardziej przemyślanych działań firm i marek Internecie, w związku z coraz większą konkurencyjnością. W Internecie – pomimo, że jest nieskończony – jest coraz ciaśniej. Chcąc wygrać trzeba działać mądrzej.

Czym jest Performance Funkcjonalny?

Performance Funkcjonalny poprawia całościowe doświadczenia użytkownika z Marką i jej produktami w Internecie

1

Co zakładamy?

Konkretne, pożądane i policzalne akcje użytkowników są skutkiem całościowych doświadczeń użytkownika z Marką i jej produktami w Internecie, a nie tylko jednostkowych doświadczeń i pojedynczych punktów styku.

2

Jak działamy?

Projektujemy i optymalizujemy całościowe doświadczenia użytkownika z Marką i jej produktami w Internecie, tak by zakończyły się konkretną, pożądaną i policzalną akcją (np. zakupem, wypełnieniem formularza, zostawieniem danych kontaktowych, zapoznaniem się z określonym komunikatem czy inną aktywnością). Stosując metodykę funkcjonalną projektujemy i optymalizujemy wszystkie ścieżki użytkownika w Internecie, a nie tylko pojedyncze fragmenty i elementy. W ten sposób zachowujemy użytkownika w centrum uwagi dbając o jego całościowe doświadczenia.

3

Jaki jest efekt?

Wdrażając funkcjonalne podejście w performance marketingu do kreowania wzrostu, poprawiamy całościowe doświadczenia użytkownika z Marką i jej produktami w Internecie. To przynosi trwałe efekty poprawy efektywności biznesu.
Bo tylko całościowe doświadczenia użytkownika z Marką i jej produktami w Internecie skutkują trwałym wzrostem biznesu Marki. A nie tylko chwilowym.

Przeczytaj więcej o Performance Funkcjonalnym

Performance Funkcjonalny poprawia całościowe doświadczenia użytkownika z Marką i jej produktami w Internecie

Umów się na bezpłatną konsultację strategiczną, która pomoże rozwinąć Twój biznes

Umów się na spotkanie

Funkcjonalny model wzrostu biznesu obrazuje poniższa infografika

Dlaczego Performance Funkcjonalny działa lepiej niż tradycyjne podejście?

  Tradycyjne podejście Performance Funkcjonalny
Orientacja na cele biznesowe
Uwzględnianie w orientacji na cele biznesowe strategii Marki
Uwzględnianie w orientacji na cele biznesowe strategii komunikacji Marki
Analiza digitalowa
Uwzględnianie w analizie digitalowej strategii Marki
Uwzględnianie w analizie digitalowej strategii komunikacji Marki
Uwzględnianie wszystkich punktów styku użytkownika z Marką (Customer Journey)
Dywersyfikacja narzędzi
Kontrola nad wydatkami
Elastyczność reklam i działań
Nadzór analityki internetowej nad procesem egzekucji
Nadzór analizy UX nad procesem egzekucji
Mierzalność efektów
     

V Filarów ramowej metodologii Performance Funkcjonalnego

Moduły PF tworzące kompletny ekosystem obszaru wzrostu biznesu Marki. Każda składowa rzutuje na pozostałe.

Analityka internetowa

Dobrze prowadzona analityka internetowa pozwala na trafne podjęcie decyzji biznesowych oraz poprawnie alokować budżet do promocji Marki/firmy i jej produktów w Internecie. Ponadto pozwala na badanie zachowań użytkowników.

User Experience

Użyteczność strony jest niezwykle ważna, jeśli chcesz, by potencjalni Klienci czuli się na niej dobrze. Regularne badania użytkowników pozwalają zmniejszyć współczynnik odrzuceń i zwiększyć współczynnik konwersji.

SEO/SXO

Google w Polsce posiada 98% udziałów wyszukiwarek internetowych, a ruch organiczny jest tym najbardziej lojalnym, dlatego warto zadbać o prawidłową optymalizację strony internetowej pod wyszukiwarki Google.

Kampanie efektywnościowe

Kampanie Ads są idealnym narzędziem jeśli zależy Ci na szybkim dotarciu do swoich potencjalnych klientów. W zależności od potrzeb Marki/firmy dobieramy odpowiednie narzędzia (Google Ads, Social Media Ads, Linkedin Ads).

Content Marketing

Content marketing realizowany w prawidłowy sposób jest w stanie zwiększyć zaangażowanie użytkowników oraz prowadzić do wzrostu współczynnika konwersji. Ponadto stawia Markę/firmę w roli eksperta danej branży.

Social Media

Social Media są jednym z nieodłącznych elementów promocji Marki/firmy w Internecie. Budowanie zaangażowanej społeczności w Social Media pozwala na stworzenie między innymi lojalnych klientów, którzy z chęcią wrócą do Ciebie.

Metodologia Funkcjonalna
+
Moduły PF

Projektowanie i optymalizacja Customer Journey

Realny zysk i wzrost biznesu