Analityka Tworzenie zaawansowanych raportów analitycznych Implementacja tagów na stronach i e-commerce Audyt i konfiguracja Google Tag Manager Audyt i konfiguracja Google Analytics Wdrażanie i prowadzenie analityki internetowej
User Experience Analiza map ciepła i sesji użytkownika Optymalizacja konwersji (CRO) Audyt użyteczności strony (UX) Wdrożenie i konfiguracja narzędzi danych jakościowych
SEO/SXO SEO/SXO dla e-commerce SEO/SXO dla strony internetowej Pozycjonowanie strony za granicą Audyt SEO/SXO strony i e-commerce Analiza konkurencji SEO/SXO Konsultacje strategiczne SEO/SXO Link building – pozyskiwanie linków Audyt linków przychodzących
Kampanie płatne Kampanie zagraniczne Google Ads Audyt i optymalizacja kampanii Google Ads Kampanie aplikacji mobilnych Kampanie Programmatic Kampanie wideo YouTube Kampanie produktowe PLA Kampanie displayowe i remarketingowe Kampanie w sieci wyszukiwania Google Marketplace
Content Marketing Artykuły sponsorowane SEO Copywriting Audyt treści na stronie Artykuły eksperckie Prowadzenie bloga Strategia content marketingowa
Social Media Konkursy i loterie w Social Media Monitoring marki w Social Mediach Audyt Social Mediów Reklama na LinkedIn Reklama na Facebook i Instagram Strategia i obsługa Social Media
Szkolenia Szkolenia Content Marketing Szkolenia z analityki internetowej Szkolenia Social Media Ads Szkolenia Google Ads Szkolenia SEO Szkolenia z marketingu internetowego
Marketing automation Marketing Automation dla e-commerce Marketing Automation dla B2B Marketing Automation dla B2C