Szkolenia Google Ads

Dlaczego szkolenie z Google Ads jest Ci potrzebne?

Google Ads (niegdyś Google AdWords) to jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingu internetowego. Aby jednak przyniosło ono oczekiwany skutek, trzeba posiadać odpowiednią wiedzę, doświadczenie i szczyptę internetowej intuicji, a ponadto materiały w postaci odpowiednich grafik, wideo i tekstów. Zazwyczaj zadania te cedujemy na dobrą agencję digitalową, jednak nikt nie powiedział, że większości z tych rzeczy nie można się nauczyć. Zwłaszcza, gdy z pomocą przychodzi Veneo Performance! Nasi specjaliści to praktycy z wieloletnim doświadczeniem, którzy dodatkowo potrafią w sposób odpowiedni przekazać posiadają wiedzę. Na szkoleniach z Google Ads chętnie pokażą krok po kroku jak zaprojektować skuteczną kampanię i odpowiedzą na wszystkie ewentualne pytania. Dodatkowo podpowiedzą, jakie opcje w praktyce sprawdzają się najlepiej dla danej branży lub produktu. Dlatego jeśli planowałeś samodzielnie rozpocząć swoją przygodę z kampaniami Google Ads, nasze szkolenia są dokładnie tym, czego potrzebujesz!

Kto przeprowadzi szkolenie?

Michał Elżbieciak

Paid Ads Manager

Paid Ads Manager z 11-letnim doświadczeniem w Digital Marketingu. Jako osoba odpowiedzialna za działania performance pracował zarówno w domu mediowym, in-house, jak i agencji interaktywnej. Na co dzień realizuje projekty dla segmentu e-commerce, B2B, a także B2C, również na rynkach zagranicznych. System reklamowy Google Ads nie ma przed nim tajemnic, stanowiąc główny obszar jego zainteresowań w zakresie marketingu internetowego. Szkolenia prowadzone przez Michała cechują się dużą dozą personalizacji oraz warsztatowego podejścia do zdobywania praktycznych umiejętności w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych.

Paweł Hryniawski

Paid Ads Specialist

Paid Ads Specialist i Analityk z kilkuletnim doświadczeniem w branży. Na co dzień zajmuje się prowadzeniem i optymalizacją kampanii dla e-commerce oraz projektów nastawionych na budowanie świadomości marki i generowanie leadów. Jego działania obejmują pełne spektrum kampanii reklamowych, od tworzenia strategii po ich realizację i analizę wyników. Szczególnym obszarem jego specjalizacją jest system Google Ads, który pozwala skutecznie docierać do odbiorców w różnych segmentach rynku – zarówno B2C, B2B. Prowadzone przez niego szkolenia łączą praktyczne podejście z indywidualnym doborem treści, co pozwala uczestnikom na zdobycie umiejętności w budowaniu efektywnych kampanii i ich optymalizacji w rzeczywistych warunkach.

Moduły szkoleniowe

  • Wprowadzenie do systemu reklamowego Google Ads.
  • Tworzenie i konfiguracja konta Google Ads.
  • Poruszanie się po panelu Google Ads.
  • Omówienie typów kampanii dostępnych w ekosystemie Google Ads.
  • Integracja konta Google Ads z innymi usługami:
    • Google Analytics 4,
    • Google Merchant Center Next – dla ecommerce,
    • YouTube.
  • Omówienie oraz konfiguracja konta Google Merchant Center Next – dla ecommerce.
  • Omówienie oraz konfiguracja konta Google Analytics na potrzeby kampanii Google Ads.
  • Omówienie raportów Google Analytics na potrzeby analizy danych oraz optymalizacji kampanii.
  • Wdrażanie podstawowych list remarketingowych.
  • Wdrażanie podstawowych konwersji.
  • Omówienie modeli atrybucji dostępnych w Google Ads.
  • Szczegółowe omówienie strategii określania stawek (optymalizatorów konwersji) w kampaniach dla usług oraz ecommerce.
  • Omówienie struktury kampanii na koncie reklamowym.
  • Tworzenie i optymalizacja kampanii w sieci wyszukiwania (Search):

    • Research słów kluczowych,
    • Typy dopasowań słów kluczowych,
    • Określanie budżetu kampanii,
    • Konfiguracja kampanii,
    • Tworzenie reklam tekstowych,
    • Tworzenie rozszerzeń reklam,
    • Tworzenie dynamicznych reklam tekstowych,
    • Analiza wyniku jakości,
    • Dostosowanie raportów na potrzeby analizy danych z kampanii,
    • Optymalizacja kampanii.
  • Tworzenie i optymalizacja kampanii w sieci reklamowej (Google Display Network):

    • Grupy docelowe w GDN,
    • Tworzenie grup niestandardowych odbiorców,
    • Konfiguracja kampanii,
    • Tworzenie reklam banerowych,
    • Omówienie przykładów kreatywnych reklam,
    • Dostosowanie raportów na potrzeby analizy danych z kampanii,
    • Optymalizacja kampanii.
  • Tworzenie i optymalizacja kampanii produktowych (Product Listing Ads) – kampanie dla ecommerce:

    • Konfiguracja kampanii,
    • Optymalizacja danych w feedzie produktowym,
    • Dostosowanie raportów na potrzeby analizy danych z kampanii,
    • Optymalizacja kampanii.
  • Tworzenie i optymalizacja kampanii wideo (YouTube Ads):

    • Omówienie formatów reklamowych YouTube i ich zastosowań,
    • Grupy docelowe w YT,
    • Konfiguracja kampanii,
    • Dostosowanie raportów na potrzeby analizy danych z kampanii,
    • Optymalizacja kampanii.
  • Tworzenie i optymalizacja kampanii Demand Gen:

    • Omówienie formatu reklamowego Demand Gen,
    • Grupy docelowe w Demand Gen,
    • Konfiguracja kampanii,
    • Optymalizacja kampanii,
    • Dostosowanie raportów na potrzeby analizy danych z kampanii,
    • Omówienie zalet i ograniczeń kampanii Demand Gen.
  • Tworzenie i optymalizacja kampanii Performance Max:

    • Omówienie formatu reklamowego Performance Max,
    • Grupy docelowe w Performance Max,
    • Assety reklamowe w kampaniach Performance Max,
    • Tworzenie kampanii Performance Max,
    • Czytanie raportów z kampanii Performance Max,
    • Dostosowanie raportów na potrzeby analizy danych z kampanii,
    • Optymalizacja kampanii,
    • Omówienie zalet i ograniczeń kampanii Performance Max.
  • Tworzenie i optymalizacja kampanii remarketingowych:

    • Display,
    • RLSA,
    • Dynamiczne.
  • Tworzenie atrakcyjnych wizualnie raportów z kampanii w Google Looker Studio.
  • Omówienie dodatkowych narzędzi pomocnych w prowadzeniu kampanii.

Po szkoleniu dostarczamy także podsumowanie najważniejszych informacji oraz przydatne linki i materiały.

Korzyści ze szkolenia Google Ads

Czujesz, że Twoja grupa docelowa nie dostrzega Twojej oferty? Twoja reklama nie przebija się w tłumie? W trakcie naszego szkolenia dowiesz się jak realizować skuteczne kampanie Ads, docierać do swoich klientów i zwiększać zyski firmy dzięki reklamie w Internecie!

Panel reklam Google to dla Ciebie czarna magia? Nasi specjaliści nauczą Cię samodzielnie opracowywać kampanię Google Ads dla Twojej marki i zwrócą uwagę na niezbędne elementy, by Twoje działania były była możliwie najbardziej efektywne! 

Podczas szkoleń nasi specjaliści podzielą się z Tobą wiedzą, gromadzoną przez kilka lat w trakcie pracy dla różnych firm z rozmaitych branż. Z nami zgłębisz tajniki marketingu internetowego i zdobędziesz nowe doświadczenie w zakresie Google Ads.

Co oferujemy w ramach szkolenia Google Ads?

Indywidualnie dopasowane szkolenie

Program naszych szkoleń jest indywidualnie dopasowany do Twoich potrzeb związanych z rozwojem biznesu. Odpowiemy na nurtujące Cię pytania i rozwiejemy wszelkie wątpliwości dotyczące kampanii Google Ads.

Materiały szkoleniowe

Zarówno podczas naszych spotkań, jak i po ich zakończeniu, otrzymasz materiały podsumowujące omawiane zagadnienia.

Wsparcie merytoryczne po szkoleniu

Po szkoleniu w Twojej głowie pojawiły się nowe pytania? Nie martw się! W ramach dodatkowych konsultacji nasi specjaliści zapewnią Ci wsparcie merytoryczne i rozwieją wszelkie wątpliwości.

Porozmawiajmy o szkoleniu Google Ads

Sprawdź inne szkolenia w Veneo Performance