Jakie branże mogą zyskać w drugiej fali pandemii?
06.11.2020 | Digital Marketing
Druga fala pandemii koronawirusa zaskoczyła Polaków niczym zima, która każdego roku zaskakuje drogowców. Wiele biznesów cierpi z powodu obostrzeń, a przedsiębiorcy załamują ręce. W tym samym czasie nieliczni notują coraz większe zyski. Jakie branże mają szansę wzbogacić się na pandemii?Rabaty w sklepie internetowym - dawać, czy nie dawać? Kiedy to się opłaca?
22.10.2020 | Digital Marketing
Wszyscy ludzie kochają okazje. Nawet jeśli nie należysz do typowych łowców promocji, na widok przeceny, rabatu czy obniżki odczuwasz wzmożoną chęć dokonania zakupu. Mimo tego, właściciele sklepów internetowych nie są zbyt skłonni oferować rabaty. Wynika to z przeświadczenia, że na takich akcjach nic nie zyskują. Jak jest naprawdę? Czy warto oferować zniżki swoim klientom?Nawet o tym nie myśl! Najgorsze wady sklepów internetowych
08.10.2020 | Digital Marketing
Chciałbyś rozkręcić swój biznes w branży ecommerce, ale obawiasz się, że Twój pomysł nie wypali? A może już posiadasz sklep internetowy, który świeci pustkami, a Ty kompletnie nie rozumiesz dlaczego? Oto lista najgorszych błędów, jakie może popełnić właściciel sklepu online!Czy Twój sklep jest gotowy na Black Friday 2020?
08.10.2020 | Digital Marketing
Black Friday, który wypada w ostatni piątek listopada, to prawdziwa gratka nie tylko dla wszystkich poszukiwaczy okazji, ale także dla właścicieli sklepów internetowych. Od kilku lat wśród Polaków rośnie zainteresowanie tym zakupowym świętem, a przygotowania na tę okazję warto zacząć odpowiednio wcześnie. Czy twój sklep jest już gotowy na Black Friday 2020?Digital Marketing - co to jest marketing internetowy?
31.08.2020 | Digital Marketing
Przez ostatnich kilkanaście lat mieliśmy szansę obserwować ogromną zmianę, jaka miała miejsce w świecie reklamy. Marketing tradycyjny, który jeszcze do niedawna królował, dziś ustępuje miejsca swojemu cyfrowemu przeciwnikowi. Czym jest digital marketing i jakie daje nam możliwości?Co to jest lead i jak go zdobyć?
05.06.2020 | Digital Marketing
Każdej firmie na rynku zależy na sprawnym rozwoju i szybkim wzroście sprzedaży. W tym celu prowadzone są rozmaite działania marketingowe, a specjaliści od reklamy robią co w ich mocy, by poprawić wyniki. Wszystkim przyświeca jeden cel – generowanie leadów.Przeniesienie biznesu do Internetu nie musi być takie trudne - ratunek dla firm w czasie kryzysu
04.05.2020 | Digital Marketing
Nie da się ukryć, że sytuacja, w której wszyscy się znaleźliśmy mocno odbiła się na przedsiębiorcach. W wyniku pandemii koronawirusa ogólnoświatowy rynek handlu tradycyjnego przeżywa ogromny kryzys, a coraz więcej biznesów ratuje się wprowadzając sprzedaż online. Jak zrobić to szybko i bezboleśnie?Mobilność użytkowników w czasach pandemii - raport Google
16.04.2020 | Digital Marketing
Jak zmieniła się mobilność społeczna w czasach koronawirusa w Polsce, i Małopolsce? Czy Polacy stosują się do obostrzeń nałożonych przez rządzących? Odpowiedzi na te i inne pytania próbuje udzielić Google, udostępniając raport „COVID-19 Community Mobility Report”Whitespace na stronie – kiedy mniej, znaczy więcej
20.03.2020 | Digital Marketing
Wyobraź sobie, że w domowym zaciszu czytasz książkę, która z każdą następną stroną ujawnia coraz to ciekawsze historie i informacje. Nie możesz oderwać wzroku od treści, aż nagle po przewróceniu kartki pojawia się zdjęcie przeciwzmarszczkowego kremu.Wpływ pandemii COVID-19 na E-Commerce. Na razie Polacy nie kupują więcej - jaką strategię powinny przyjąć e-sklepy?
18.03.2020 | Digital Marketing
Początki epidemii koronawirusa w Polsce przyniosły znaczne wzrosty sprzedaży w wielu segmentach handlu elektronicznego. Tak twierdzą eksperci, jednak statystyki na razie nie wskazują, że Polacy masowo przerzucili się na zakupy online. Jak zaplanować działania swojego sklepu internetowego w czasie pandemii?