7 taktyk marketingowych, które zdominują branżę mody w e-commerce
| Digital Marketing E-commerce
Jakie zagadnienia powinny pojawić się na pierwszym planie w kontekście budowania siły marki fashion w digitalu?
Jakie zagadnienia powinny pojawić się na pierwszym planie w kontekście budowania siły marki fashion w digitalu?
Osoby z Pokolenia Z często nie ufają reklamom, nie są lojalne wobec autorytetów i kształtują swoje preferencje oraz dokonują zakupów w oparciu o zasadę: „to do mnie przemawia”. Jak te spostrzeżenia mogą wpłynąć na komunikację marketingową? Jak wykorzystać wiedzę na temat Zetek i tworzyć spersonalizowane treści marketingowe?
Frequently Asked Questions to podstrona bądź sekcja w witrynie WWW z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania, najczęściej na stronie e-sklepu, firmy świadczącej rozbudowane usługi, landing page z konkursem czy loterią. Umiejętnie skonstruowana sekcja FAQ ma niebagatelny wpływ na pozycjonowanie marki, sprzedaż, jak i na SEO. Jak skonstruować FAQ tak, by służyło naszej firmie?
Content plan, choć bywa nazywany w zawoalowany sposób, jest niczym innym jak kalendarzem publikacji. Stopień jego skomplikowania będzie zależał od tego, jakie działania realizujemy dla poszczególnych Klientów lub marki własnej. Dowiedz się, z czego powinien składać się dobry content plan i jak go stworzyć.
Momentów, w których konsument może zetknąć się z marką jest wiele, a szczególnie istotnym jest Zerowy Moment Prawdy. Czym właściwie jest ZMOT?
Jak urozmaicić działania promocyjne swojej marki, aby na dobre zapadła w pamięci potencjalnych klientów, a co za tym idzie – zwiększyła swoje zyski.
Dobry marketing to marketing, który zapewnia wzrost biznesu i wzrost siły marki. Jak zatem ugryźć temat promocji w e-commerce i w 2024 odnotować biznesowy sukces? Tego dowiesz się, pobierając V-Planer’24!
Dobry marketing to marketing, który sprzedaje. Żeby jednak dobrze spełniał swoje zadanie, musi posługiwać się językiem korzyści. Tylko wtedy ma szansę dotrzeć do potencjalnych klientów. Czym jest język korzyści? Jak pisać językiem korzyści?