V-PLANER’23 | Jak zwiększyć sprzedaż i budować siłę marki przed Dniem Matki?
| Digital Marketing
Dzień Matki to jedno z najpopularniejszych świąt w kalendarzu e-commerce. Jak do sprzedaży włączyć emocje?
Dzień Matki to jedno z najpopularniejszych świąt w kalendarzu e-commerce. Jak do sprzedaży włączyć emocje?
Jak to się dzieje, że niektóre marki tworzą zupełnie nienachalny przekaz i sprzedają, a inne wciąż komunikują wyłącznie akcje rabatowe? Odpowiedź jest prosta: storytelling!
Kiedy zbliża się pierwszy dzień kwietnia, rośnie presja na stworzenie ciekawego contentu na Prima Aprilis. Sprawdźmy jak marki świętują 1 kwietnia!
Kampanie w nurcie femvertisingu mają prosty cel: podważać normy płci i tworzyć reklamy o prokobiecym przekazie. Jak tworzyć takie treści?
Netflix potrzebował 41 miesięcy, Facebook 10 miesięcy, a Instagram 2,5 miesiąca. Dlaczego Chat GPT pierwszy milion użytkowników zdobył w zaledwie 5 dni?
95% podejmowanych decyzji zakupowych opiera się na emocjach. Zbuduj markę, którą klienci będą darzyć szacunkiem i miłością!
Jeśli w twoich biznesowych planach, marzeniach czy celach na 2023 pojawia się sformułowanie „wzrost”, to zdecydowanie w przyszłych działaniach warto […]
Każdy, kto choć w minimalnym stopniu zetknął się z digital marketingiem, wie doskonale, czym jest call to action, bardzo często […]