Od inspiracji do zakupu, czyli o potencjale marketingowym Pinteresta
| SEM Social media
Jakie korzyści może przynieść obecność na tej platformie i jakie znaczenie ma ona w kontekście ścieżki zakupowej konsumenta?
Jakie korzyści może przynieść obecność na tej platformie i jakie znaczenie ma ona w kontekście ścieżki zakupowej konsumenta?
Czym wyróżnia się ten rodzaj reklamy? Jakie korzyści może przynieść Twojej firmie? Czy warto zainwestować w tę formę promocji?
Dlaczego warto łączyć kampanie Google Ads z działaniami SEO? Oba podejścia mają swoje zalety, ale różnią się w kilku kluczowych aspektach. Które rozwiązanie przyniesie więcej korzyści dla Twojego biznesu?
Reklamy Google Ads to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingu online. W tym artykule weźmiemy na tapet reklamy w sieci wyszukiwania Google.
Aby skutecznie – a do tego niewielkim kosztem – realizować wybrany cel reklamowy za pomocą Instagrama, trzeba przestrzegać kilku prostych zasad. Podczas tworzenia kampanii reklamowej zdarza się jednak, że nawet oczywiste aspekty są pomijane. By uniknąć prostych błędów, warto skorzystać z naszych 5 złotych zasad, które pozwolą ci zwiększyć skuteczność reklam na Instagramie.
W ostatnim czasie wiele mówi się o tym, że zakończyła się złota era Facebooka, a użytkownicy rezygnują z aktywności w obrębie tej platformy SoMe. W rzeczywistości oni wciąż korzystają z najpopularniejszej aplikacji Mety, ale dzielą swój czas na inne kanały społecznościowe. Jak marki, które aktywnie prowadzą komunikację i kampanie reklamowe na Facebooku powinny zareagować w tej sytuacji?
Prowadząc kampanie w internecie, trzeba stale trzymać rękę na pulsie. Nie wystarczy, że puścisz w świat reklamę zgodnie z własnym „widzimisię”. Jeśli chcesz odnieść sukces, musisz regularnie dbać o audyt kampanii płatnych. Wówczas unikniesz bezsensownego przepalania budżetu i będziesz mógł skupić się na liczeniu konwersji. Czym jest audyt konta reklamowego, jak wygląda i dlaczego warto go zrobić?
Kampanie Discovery zadebiutowały na kontach reklamowych Google Ads stosunkowo niedawno, ponieważ w 2019 roku. W tym momencie na większości kont reklamowych dostępne są już kampanie Generujące Popyt (Demand Gen), czyli zaktualizowane kampanie Discovery. Jakie zmiany niesie ze sobą przejście z kampanii Discovery na Generujące Popyt (Demand Gen)?