SeoSxoUXAudtyLinkiAnalizaContentMarke
tingAds Dzielimy się wiedzą! SeoSxoUXUI
SEOContentMarketingAdsGoogleFacebook
gruszka1.png
gruszka2.png
Największe mity pozycjonowania
VeneoPerformance
29.01.2021
SEO/SXO
Największe mity pozycjonowania

Dla przeciętnego właściciela firmy, pozycjonowanie to wciąż czarna magia. Z tego powodu łatwo trafić na mity, które od lat krążą po internecie. Wynikają one zarówno z niewiedzy, jak i z dynamicznych zmian w branży SEO. Jakie z nich powtarzają się […]

Co przyniesie nam SEO w 2021? 5 największych trendów w Google
VeneoPerformance
01.01.2021
SEO/SXO
Co przyniesie nam SEO w 2021? 5 największych trendów w Google

Na co warto zwrócić szczególną uwagę tworząc strategię SEO na 2021 rok? Jakie aspekty mogą okazać się kluczowe dla ekspertów od pozycjonowania w nowym roku? Oto pięć największych trendów w Google na 2021 rok! Wyróżnione treści w wynikach wyszukiwania Mechanizm […]

Twój idealny opis produktu – jak powinien wyglądać?
VeneoPerformance
20.11.2020
E-commerce SEO/SXO
Twój idealny opis produktu – jak powinien wyglądać?

Choć ciężko wyobrazić sobie sklep internetowy, w którym produkty bez opisu cieszyłyby się ogromnym zainteresowaniem, wciąż wielu właścicieli e-commerce zdaje się ignorować potrzebę ich dodawania. Jak możesz wyróżnić się w tłumie dzięki idealnym opisom produktów w swoim sklepie? Użytkownik vs. […]

Prowadzisz sklep internetowy? Bez bloga ani rusz!
VeneoPerformance
29.10.2020
E-commerce SEO/SXO
Prowadzisz sklep internetowy? Bez bloga ani rusz!

Jako właściciel sklepu internetowego możesz zastanawiać się, czy blog w ogóle jest ci potrzebny. Przecież w tradycyjnym sklepie nikt nie opowiada historii na temat swoich produktów. Klient po prostu wchodzi, ogląda interesujące go przedmioty, kupuje i wychodzi. Dlaczego więc dobry […]

Nowe atrybuty Google: „sponsored” i „ugc”. Czym są i jak działają?
VeneoPerformance
18.09.2020
SEO/SXO
Nowe atrybuty Google: „sponsored” i „ugc”. Czym są i jak działają?

Wprowadzony blisko piętnaście lat temu Google’owski atrybut nofollow ewoluował. Do tej pory atrybut rel=”nofollow” funkcjonował jako główne narzędzie do oznaczania linków, które z założenia nie miały służyć do pozycjonowania. Sprawiało to, że nie były one uwzględniane przez algorytmy wyszukiwarki. 10-tego […]

Site Kit – oficjalna wtyczka Google do WordPressa
VeneoPerformance
10.08.2020
SEO/SXO
Site Kit – oficjalna wtyczka Google do WordPressa

Coraz więcej osób decyduje się na wykorzystanie WordPressa do prowadzenia swojej strony internetowej. Obecnie już ponad 1/3 witryn jest obsługiwana z użyciem tego CMS-a, dlatego Google postanowiło ułatwić im nieco pracę zbierając wszystkie ważne dane w jednym miejscu. Czym jest […]

Pozycjonowanie strony samemu – dlaczego nie widzisz efektów?
VeneoPerformance
03.08.2020
SEO/SXO
Pozycjonowanie strony samemu – dlaczego nie widzisz efektów?

Czytając o pozycjonowaniu i optymalizacji wszystko wydaje się być banalnie proste. Czemu więc zamiast kierować swoje kroki do specjalistów z agencji nie spróbować pozycjonowania strony na własną rękę? Oto kilka powodów, dla których możesz nie widzieć efektów swojej pracy! Nieodpowiednia […]

Co to jest Crawl Budget?
VeneoPerformance
29.07.2020
SEO/SXO
Co to jest Crawl Budget?

Do zrozumienia pojęcia Crawl Budget musimy zacząć od odmówienia procesów wchodzących w jego skład, a są to: crawl rate limit, crawl demand, planowanie. Crawl rate limit Crawl rate limit jest to współczynnik skanowania. Jest on określany przez Googlebot’a na podstawie […]