Pokolenie X – czym się wyróżnia i jak do niego dotrzeć?
| Raporty i Dane
Kim są przedstawiciele pokolenia X? Jak zachowują się w intrenecie i jaki przekaz marketingowy cenią?
Kim są przedstawiciele pokolenia X? Jak zachowują się w intrenecie i jaki przekaz marketingowy cenią?
Prowadząc kampanie w internecie, trzeba stale trzymać rękę na pulsie. Nie wystarczy, że puścisz w świat reklamę zgodnie z własnym „widzimisię”. Jeśli chcesz odnieść sukces, musisz regularnie dbać o audyt kampanii płatnych. Wówczas unikniesz bezsensownego przepalania budżetu i będziesz mógł skupić się na liczeniu konwersji. Czym jest audyt konta reklamowego, jak wygląda i dlaczego warto go zrobić?
Pod koniec 2016 roku Allegro opublikowało swój najsłynniejszy świąteczny spot. Wzruszająca reklama z dziadkiem uczącym się języka angielskiego obiegła świat, […]
Serial Gambit Królowej, mimo dość niszowej tematyki, osiągnął ogromny sukces. W Polsce był to najczęściej oglądany miniserial na platformie Netflix. […]
Jak zmieniła się mobilność społeczna w czasach koronawirusa w Polsce, i Małopolsce? Czy Polacy stosują się do obostrzeń nałożonych przez […]