SeoSxoUXAudtyLinkiAnalizaContentMarke
tingAds Dzielimy się wiedzą! SeoSxoUXUI
SEOContentMarketingAdsGoogleFacebook
gruszka1.png
gruszka2.png
Jak skutecznie budować lejki zakupowe?
VeneoPerformance
29.09.2021

Lejek sprzedażowy to ścieżka, którą przechodzi konsument od momentu zwrócenia uwagi na twoją ofertę do momentu zakupu. Odpowiednie modelowanie i zarządzanie tą ścieżką pozwoli ci osiągnąć sukces sprzedażowy. Dowiedz się, jak to zrobić! Czym jest lejek sprzedażowy? W profesjonalnych interpretacjach […]

Czym są touchpointy i jak wpływają na ścieżkę zakupową klienta?
VeneoPerformance
06.07.2021

Szukając przepisu na sukces dla swojego biznesu, powinniśmy zrozumieć, w jaki sposób przebiegają interakcje klientów z naszą firmą. Z tym tematem nieodzownie łączy się definicja touchpointów oraz modelowanie ścieżki zakupowej. Co to jest touchpoint i jaką rolę odgrywa w customer […]

Daj złotówkę, a oddam Ci dychę! O inwestowaniu i zwrocie z reklamy w internecie
VeneoPerformance
29.06.2021

Wielu klientów traktuje marketing w internecie jak kolejny, niezbędny wydatek. Nie zdają sobie sprawy z tego, jak ważne jest rozsądne gospodarowanie pieniędzmi przeznaczonymi na reklamę w sieci. Co powinieneś wiedzieć o inwestowaniu w reklamę i zwrocie kosztów poniesionych na marketing? […]

Ja pytam, Ty odpowiadasz – oboje zyskujemy! Briefing klienta podstawą dobrej współpracy
VeneoPerformance
23.06.2021

Jednym z najważniejszych elementów dobrze rozpoczętej współpracy z klientem jest prawidłowo wypełniony brief. Bez niego próba stworzenia efektywnej kampanii reklamowej może spalić na panewce. Dlaczego briefing jest tak istotny i czemu warto przyłożyć się do jego wypełnienia? Co to jest […]

Czym jest współczynnik odrzuceń i czemu nie zawsze mówi prawdę?
VeneoPerformance
15.06.2021

W świecie online marketingu o współczynniku odrzuceń krąży wiele opowieści. Ten wskaźnik jest jedną z podstawowych metryk w Google Analytics, dlatego wszyscy chcieliby, by był on jak najniższy. Jednak czy zawsze wysoki współczynnik odrzuceń musi oznaczać coś złego? Dowiedz się, […]

Jak ciekawie prezentować swoje produkty na Instagramie?
VeneoPerformance
07.06.2021

O tym, że dobrze prowadzony profil na Instagramie jest w stanie sprzedać niemal wszystko wie każdy. Wciąż jednak sporo osób nie zdaje sobie sprawy, w jaki sposób prezentować swoje produkty, by móc zainteresować nimi swoich potencjalnych klientów. Popełniając błędy nie […]

Jak aktualizacja iOS 14.5 wpłynie na pomiar konwersji w ekosystemie Google Ads?
VeneoPerformance
31.05.2021

W ostatnim czasie światło dzienne ujrzała nowa wersja systemu operacyjnego iOS. Aktualizacja wprowadziła znaczące zmiany w możliwościach śledzenia użytkowników korzystających z iPhone’a lub iPada. Reklamodawcy będą musieli uzyskać zgodę na wykorzystanie informacji do celów reklamowych z aplikacji i witryn innych […]

Reklama na Pinterest – od czego zacząć i czy to się w ogóle opłaca?
VeneoPerformance
21.05.2021

Dla większości reklamodawców w Polsce, reklama na Pinterest brzmi jak totalna egzotyka. Choć dla wielu osób to miejsce jest źródłem inspiracji, wciąż jest to mało znana platforma reklamowa. Z tego artykułu dowiesz się dla kogo jest Pinterest i jak poprowadzić […]