Twój idealny opis produktu – jak powinien wyglądać?
| E-commerce SEO/SXO
Jak sprzedać ten sam produkt, oferowany przez dziesiątki innych sklepów i wyróżnić się na tle konkurencji? Zadbaj o opisy produktów!
Jak sprzedać ten sam produkt, oferowany przez dziesiątki innych sklepów i wyróżnić się na tle konkurencji? Zadbaj o opisy produktów!
Druga fala pandemii koronawirusa zaskoczyła Polaków niczym zima, która każdego roku zaskakuje drogowców. Wiele biznesów cierpi z powodu obostrzeń, a […]
Jako właściciel sklepu internetowego możesz zastanawiać się, czy blog w ogóle jest ci potrzebny. Przecież w tradycyjnym sklepie nikt nie opowiada historii na temat swoich produktów. Klient po prostu wchodzi, ogląda interesujące go przedmioty, kupuje i wychodzi. Dlaczego więc dobry e-commerce powinien posiadać wsparcie w postaci bloga?
Wszyscy ludzie kochają okazje. Nawet jeśli nie należysz do typowych łowców promocji, na widok przeceny, rabatu czy obniżki odczuwasz wzmożoną […]
Z pewnością wiele razy zastanawiałeś się, jaki budżet na kampanię będzie optymalny w twoim przypadku. Nic w tym dziwnego – […]
Black Friday, który wypada w ostatni piątek listopada, to prawdziwa gratka nie tylko dla wszystkich poszukiwaczy okazji, ale także dla […]
Chciałbyś rozkręcić swój biznes w branży ecommerce, ale obawiasz się, że Twój pomysł nie wypali? A może już posiadasz sklep […]
Wprowadzony blisko piętnaście lat temu Google’owski atrybut nofollow ewoluował. Do tej pory atrybut rel=”nofollow” funkcjonował jako główne narzędzie do oznaczania […]
Remarketing w reklamach pozwala ratować problem porzuconych koszyków w sklepie internetowym. Oprócz klasycznego remarketingu, Google Ads oferuje nam także bardziej […]
Obecność marki w Internecie jest w obecnych czasach koniecznością. Ciężko jednak wyobrazić sobie działania online bez reklamowania firmy na Facebooku […]