Kierujemy kampanie Google Ads na urządzenia mobilne
| SEM
W ostatnich latach można zauważyć znaczne zwiększenie ruchu z urządzeń mobilnych. Internauci z użyciem smartfonów wyszukują informacji na temat produktów […]
W ostatnich latach można zauważyć znaczne zwiększenie ruchu z urządzeń mobilnych. Internauci z użyciem smartfonów wyszukują informacji na temat produktów […]
Coraz więcej osób decyduje się na wykorzystanie WordPressa do prowadzenia swojej strony internetowej. Obecnie już ponad 1/3 witryn jest obsługiwana […]
Czytając o pozycjonowaniu i optymalizacji wszystko wydaje się być banalnie proste. Czemu więc zamiast kierować swoje kroki do specjalistów z […]
Od niedawna kampanie reklamowe w Google Ads zyskały nową pozycję do wyboru. Mowa tutaj o kampaniach discovery, czyli świeżym spojrzeniu […]
Do zrozumienia pojęcia Crawl Budget musimy zacząć od odmówienia procesów wchodzących w jego skład, a są to: crawl rate limit, […]
Prowadzenie swojego biznesu, gdzie jednym z kanałów dotarcia jest Internet, to ciągła, nieustająca pogoń za maksymalizacją zysku oraz innych ustalonych […]
Z tego rozwiązania korzysta około 20% sklepów na rynku w Polsce. Dlaczego warto wybrać WooCommerce? Czy warto i jak pozycjonować stronę stworzoną w WooCommerce? Odpowiadamy w artykule!
Prowadząc kampanie na Facebooku musimy stale trzymać rękę na pulsie. Nieustanna kontrola wskaźników oraz optymalizacja słabiej rokujących reklam to codzienność […]
Tego, że w obecnych czasach, komunikacja dwustronna jaką zapewniają social media jest wręcz wymagana, nie trzeba nikomu już tłumaczyć. To, […]
Pozycjonowanie lokalne (inaczej SEO lokalne) to działania SEO, których celem jest podniesienie pozycji strony internetowej dla fraz kluczowych odnoszących się do konkretnego regionu, najczęściej miasta. W przypadku pozycjonowania lokalnego możemy mówić o pozycjonowaniu lokalnym strony w wyszukiwarce Google lub wizytówki firmy w Mapach Google.