Marketing afiliacyjny – sposób na pośrednictwo w sprzedaży (Ceneo, Zalando, Domodi)
| E-commerce
Pomoc w sprzedaży swoich produktów w sieci jest bardzo istotna, dlatego często decydujemy się na działania SEO czy płatną reklamę […]
Pomoc w sprzedaży swoich produktów w sieci jest bardzo istotna, dlatego często decydujemy się na działania SEO czy płatną reklamę […]
Lejek sprzedażowy to ścieżka, którą przechodzi konsument od momentu zwrócenia uwagi na twoją ofertę do momentu zakupu. Odpowiednie modelowanie i zarządzanie tą ścieżką pozwoli ci osiągnąć sukces sprzedażowy. Dowiedz się, jak to zrobić!
Szukając przepisu na sukces dla swojego biznesu, powinniśmy zrozumieć, w jaki sposób przebiegają interakcje klientów z naszą firmą. Z tym tematem nieodzownie łączy się definicja touchpointów oraz modelowanie ścieżki zakupowej. Co to jest touchpoint i jaką rolę odgrywa w customer journey?
Wielu klientów traktuje marketing w internecie jak kolejny, niezbędny wydatek. Nie zdają sobie sprawy z tego, jak ważne jest rozsądne […]
Jednym z najważniejszych elementów dobrze rozpoczętej współpracy z klientem jest prawidłowo wypełniony brief. Bez niego próba stworzenia efektywnej kampanii reklamowej […]
W świecie online marketingu o współczynniku odrzuceń krąży wiele opowieści. Ten wskaźnik jest jedną z podstawowych metryk w Google Analytics, dlatego wszyscy chcieliby, by był on jak najniższy. Jednak czy zawsze wysoki współczynnik odrzuceń musi oznaczać coś złego? Dowiedz się, czym dokładnie jest bounce rate i co wpływa na ten wskaźnik.
O tym, że dobrze prowadzony profil na Instagramie jest w stanie sprzedać niemal wszystko wie każdy. Wciąż jednak sporo osób […]
W ostatnim czasie światło dzienne ujrzała nowa wersja systemu operacyjnego iOS. Aktualizacja wprowadziła znaczące zmiany w możliwościach śledzenia użytkowników korzystających […]
Dla większości reklamodawców w Polsce, reklama na Pinterest brzmi jak totalna egzotyka. Choć dla wielu osób to miejsce jest źródłem […]
Nowy gracz na rynku mediów społecznościowych szturmem podbił serca osób z całego świata. Fenomen TikToka szybko dostrzegli także marketingowcy, którzy […]