SeoSxoUXAudtyLinkiAnalizaContentMarke
tingAds Dzielimy się wiedzą! SeoSxoUXUI
SEOContentMarketingAdsGoogleFacebook
gruszka1.png
gruszka2.png
Diversity Update – maksymalnie dwa wyniki dla jednej witryny w wynikach wyszukiwania Google
VeneoPerformance
12.06.2019

Ogłoszona kilka dni temu zmiana Diversity Update dotknie stron, które zabierają zbyt dużo pozycji w wynikach wyszukiwania dla siebie. To duża szansa na przebicie się do „góry” dla mniejszych witryn. Google nie zwalnia tempa Po ogłoszonej kilka dni temu aktualizacji June […]

Audyt SEO – czyli budowanie domu na dobrych fundamentach
VeneoPerformance
10.06.2019

Działania SEO zintegrowane z poprawą doświadczeń użytkownika w danym serwisie internetowym to jeden z nieodzownych elementów ustalania strategii biznesowej w branży e-commerce. Bez względu na to czy dopiero tworzymy witrynę mającą być drogą do naszego El Dorado, czy też pragniemy […]

June 2019 Core Update – Najnowsza aktualizacja Google
VeneoPerformance
04.06.2019

Wszyscy wiemy, że kiedyś nastąpi, a jednak zawsze jest dla nas dużym zaskoczeniem. Zmiany algorytmu Google’a, bo o nich mowa, kilka razy do roku są tematem burzliwych dyskusji i szeregu analiz w środowisku SEO. Najnowsza zmiana o nazwie June 2019 […]

Ratujemy porzucone koszyki: remarketing
VeneoPerformance
31.05.2019

Porzucone koszyki to poważny problem wielu sklepów internetowych. W praktyce wygląda to tak: klient przegląda dostępne towary, dokonuje wyboru, po czym…opuszcza stronę internetową sklepu. Czy w takiej sytuacji możemy jeszcze coś zrobić, żeby klient zmienił swoją decyzję i zdecydował się […]

Potencjał reklamowy LinkedIn Ads – dlaczego warto?
VeneoPerformance
30.05.2019

LinkedIn jest dziś nie tylko platformą umożliwiającą nawiązywanie kontaktów zawodowo-biznesowych czy miejscem pozwalającym na znalezienie nowego stanowiska pracy – jest coraz większym medium reklamowym z własną, nieustannie rozwijającą się siecią reklamową. Dzięki temu staje się narzędziem pozwalającym na łatwiejsze, szybsze […]

Analiza słowa kluczowego – narzędzia Google i nie tylko
VeneoPerformance
24.05.2019

Słowa kluczowe mają niezwykle ważny wpływ na istotę pozycjonowania, począwszy od wpisania ich w okno wyszukiwarki (a nawet wcześniej) aż do osiągnięcia celu – dotarcia na stronę, zapoznanie się z informacją, czy dokonanie zakupu. Dobrze dobrane potrafią wygenerować upragniony ruch […]

Personalizacja wyników wyszukiwania – co wie o Tobie Google i dlaczego jest to istotne?
VeneoPerformance
08.04.2019

Gigant z Fremont od wielu lat dąży do prezentowania użytkownikom wyszukiwarki Google dokładnie takich wyników, jakich w danym momencie oczekują. Z założeniem, iż wyszukiwarka powinna dostarczać zawsze relewantnych informacji, zgadzają się nie tylko twórcy algorytmów Google, ale i specjaliści SXO. […]

Jak performance zmienił podejście do marketingu w sektorze FMCG
VeneoPerformance
21.11.2017

Do niedawna performance był kojarzony tylko z rozwojem e-handlu oraz branży e-commerce. Mierzalność działań marketingowych zwłaszcza w tych obszarach jest niezwykle ważna. Od jakiegoś czasu jednak, mamy do czynienia z performance marketingiem, nie tylko w kontekście sprzedaży online. Efektywność działań […]