Kampanie zagraniczne Google Ads

Kampanie zagraniczne Google Ads

Czy wiesz, że… już ponad 30% polskich przedsiębiorców promuje swoje firmy za granicą?

Jesteś gotowy, żeby Twój biznes urósł o 500% w ciągu 6 miesięcy?

Scrollnij niżej
i zobacz co potrafimy!

Dlaczego prowadzenie zagranicznych kampanii Google Ads jest Ci potrzebne?

Zleć nam kampanię zagraniczną Google Ads i zwiększ rozpoznawalność swojej marki w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej na świecie. Nie musisz szukać agencji z docelowego kraju do obsługi takiej kampanii, gdyż dla systemu reklamowego Google Ads nie ma to znaczenia, w jakim miejscu na Ziemi uruchamiana jest kampania. Kluczowa jest jednak bardzo dobra znajomość języka, w którym będą podejmowane takie działania. W Veneo Performance współpracujemy z tłumaczami, którzy przygotowują do tego celu teksty reklam, z zachowaniem zasad ortograficznych i stylistycznych, więc ta kwestia pozostaje po naszej stronie. Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zaplanować skuteczną ekspansję w systemie reklamowym Google Ads za granicą!
Kampanie płatne

Korzyści płynące z prowadzenia zagranicznych kampanii reklamowych Google Ads:

Otwarcie biznesu na rynki zagraniczne

Nie musisz ograniczać się wyłącznie do prowadzenia biznesu w naszym kraju. Pomożemy Ci podbić rynki zagraniczne i otworzyć firmę na nowe możliwości!

Estymacja wyników w oparciu o podane rynki

Obawiasz się, że kampania zagraniczna nie wypali, tak jakbyś tego chciał? Przeprowadzimy dla Ciebie estymację wyników, w oparciu o podane rynki, dzięki czemu będziesz mógł spać spokojnie.

Analiza wyników osiąganych na poszczególnych rynkach

Stale monitorujemy nasze działania i trzymamy rękę na pulsie. Dzięki temu otrzymasz dokładny raport z analizą wyników kampanii na poszczególnych rynkach.

Generowanie leadów / zwiększenie sprzedaży na rynkach zagranicznych

Przeraża Cię wizja pozyskiwania klientów za granicą? Nasi specjaliści pomogą Ci zwiększyć sprzedaż i wygenerować gorące leady na obcych rynkach.

Co oferujemy w ramach prowadzenia zagranicznych kampanii reklamowych Google Ads?

Analiza rynku i segmentu konsumentów

Szczegółowo przeanalizujemy rynek i grupę docelową, by jak najlepiej dopasować ustawienia kampanii.

Przygotowanie reklam dostosowanych do wybranych rynków

Nie każdy rynek rządzi się tymi samymi prawami. Pokażemy Ci, jak stworzyć reklamy skrojone na potrzeby odbiorców zagranicznych.

Analiza skuteczności kampanii na wybranych rynkach

Nie musisz brać kota w worku! Specjalnie dla Ciebie przeprowadzimy analizę skuteczności kampanii na wybranych rynkach zagranicznych.

Raport z podziałem na geolokalizację

Decydując się na prowadzenie kampanii zagranicznych, otrzymasz od nas raport z podziałem na geolokalizację, który pozwoli Ci zweryfikować skuteczność konkretnych działań.

Skontaktuj się z nami
w takiej formie, jaka
najbardziej Ci odpowiada

Wyślij nam wiadomość





    Wypełnij brief a my dopasujemy ofertę do Twojego biznesu

    No dawaj, nie bój się
    i kliknij tu

    Zadzwoń do nas lub wyślij mail

    17 lat

    w digitalu

    40+

    ekspertów branży

    360°

    obsługi w digitalu

    30+

    narzędzi wspomagających

    TOP10

    agencji według raportu Interaktywnie.com

    5 lat

    średniej długości współpracy z Veneo

    Co jest naszą siłą? ludzie,
    ludzie i jeszcze raz
    ludzie! To ich wiedza
    i doświadczenie budują
    jakość.

    gruszka2.png

    Nie obiecujemy gruszek
    na wierzbie. Zobacz historie
    sukcesu naszych
    klientów!

    Więcej o kampaniach płatnych zagranicznych Google Ads

    Gdy twoja firma się rozwija, z czasem pojawia się opcja rozwoju biznesu na rynku zagranicznym. Aby taka ekspansja miała sens, warto rozsądnie zaplanować działania marketingowe. Co możesz zrobić, by zareklamować swój biznes za granica?

    Czym są reklamy zagraniczne Google Ads?

    Decyzja o wejściu na rynek zagraniczny niesie za sobą ogromną odpowiedzialność. W przeciwieństwie do biznesu lokalnego, wybicie się na obcym rynku bez reklamowania swoich działań w wyszukiwarce.
    Kampanie zagraniczne Google Ads pozwolą ci wypromować swój biznes w obcym kraju i rozwinąć swoją działalność na rynku zagranicznym. Nie musisz przy tym zlecać tego zadania agencji reklamowej w kraju docelowym.

    Dla kogo przeznaczone są kampanie eksportowe Google?

    Jeśli twoja firma jest nastawiona na rozwój i chce rozpocząć sprzedaż swoich produktów lub usług na rynkach zagranicznych, kampanie eksportowe w Google będą dla ciebie doskonałym rozwiązaniem.
    To także świetne rozwiązanie dla firm, które już weszły na obcy rynek, jednak nie potrafią pokonać lokalnych konkurentów. Podejmując działania SEM z zakresu kampanii zagranicznych możesz poprawić swoje wyniki i zwiększyć wskaźnik zwrotu z inwestycji.

    Cel kampanii zagranicznych Google Ads

    Na samym wstępie ważne będzie określenie celu kampanii Google za granicą. Czy zależy ci na tym, by zwiększyć rozpoznawalność swojej marki w oczach klientów, zbudować jej wizerunek czy może od razu chcesz rozpocząć prowadzenie kampanii produktowych?
    Budowanie wizerunku przyda się, jeśli masz w planie pojawienie się na targach lub chcesz szukać partnerów biznesowych w danym kraju. Zależnie od tego, co tak naprawdę chcesz osiągnąć, będziesz potrzebował innej strategii, dlatego na początku warto zastanowić się, jaki jest twój cel.

    Analiza rynków zagranicznych

    Zanim rozpoczniesz kampanie zagraniczne Google Ads, powinieneś dokonać analizy rynku, na który zamierzasz wejść. Różnice kulturowe i językowe mogą sprawić, że twoje wyobrażenia o tym, jak wygląda rynek w konkretnym kraju szybko legną w gruzach.
    W analizie rynku należy zwrócić uwagę na specyfikę klientów w danym kraju, sposób w jaki wyszukują konkretnych produktów lub usług (a zwłaszcza słowa kluczowe, jakich używają) oraz potencjalne zainteresowanie twoim produktem na rynku.
    Ważna jest także analiza bezpośredniej konkurencji i kosztów, jakie będą niosły za sobą kampanie eksportowe na interesujące cię frazy kluczowe.

    Tłumaczenie stron docelowych oraz reklam

    Chcąc rozpocząć reklamy zagraniczne, musisz najpierw przetłumaczyć stronę. Ważna jest nie tylko poprawność językowa – zarówno treści na stronie, jak i tekst reklamy powinny być atrakcyjne i w prosty sposób docierać do użytkownika.
    W tym celu warto podjąć współpracę nie tylko z tłumaczem, ale również z native speakerem, który ubarwi treść pod kątem językowym.
    Dzięki temu unikniesz też dziwnych dwuznaczności i niezrozumiałych wyrażeń w tekstach reklamowych. To ważne szczególnie, gdy planujesz rozpocząć kampanie produktowe na szeroką skalę.

    Analiza słów kluczowych

    Od analizy słów kluczowych zależy to, czy reklamy eksportowe Google Ads odniosą sukces. Nie wystarczy, że przetłumaczysz na język obcy słowa, które sprawdzają się na polskim rynku.
    Aby odpowiednio dobrać słowa kluczowe, musisz wziąć pod uwagę to, jakich fraz używają do wyszukiwania obywatele danego kraju. Niektóre wyrażenia mogą być mniej precyzyjne, a popularność słów kluczowych może różnić się nawet w krajach, które posługują się tym samym językiem.

    Ustalenie stawek, budżetów i walut

    Najczęściej kampanie zagraniczne kierowane są do krajów ze znacznie bardziej rozwiniętym rynkiem niż nasz. Dlatego opracowanie budżetu do przeprowadzenia kampanii i określenie stawek musi być bardzo precyzyjne.
    Ważne będzie także wybranie waluty, w której będziesz ustalać stawki. Jeśli wybierzesz złotówki, to w tej walucie będziesz szacować budżet i płacić za reklamy eksportowe, a Google w czasie aukcji automatycznie przeliczy stawki na walutę kraju, w którym wyświetla się kampania.

    Możliwości kampanii Google Ads za granicą

    Reklamy zagraniczne Gogole Ads dają podobne możliwości jak krajowe kampanie Ads. Możesz utworzyć swoją kampanię w wynikach wyszukiwania Google, kampanię produktową oraz w całej sieci reklamowej, w tym także reklamy w YouTube czy na poczcie Gmail.
    W zależności od tego, do jakiego kraju kierowana jest kampania, warto zdecydować się na różne możliwości. W niektórych państwach popularność różnych kanałów ma większą skuteczność niż w innych, dlatego przed ustawieniem kampanii warto przeanalizować tę kwestię. Warto też przeanalizować dobrze target, do którego będą kierowane reklamy uwzględniając kwestię urządzeń mobilnych.

    Ograniczenia kampanii zagranicznych w Google Ads

    Wchodząc z kampanią Google Ads na rynek zagraniczny pamiętaj o ograniczeniach, które się z tym wiążą. Google nie wypuści reklamy, która łamie lokalne prawo lub jest niezgodna z obyczajami w danym kraju.
    Ograniczenia mogą dotyczyć także krajów, do których chcesz kierować kampanię. Reklamy Google Ads nie będą możliwe w takich miejscach na świecie jak Sudan, Syria, Korea Północna, Iran, Kuba czy Krym.

    Polska agencja do kampanii zagranicznej

    Mogłoby się wydawać, że w celu przeprowadzenia zagranicznej kampanii w Google Ads powinieneś nawiązać współpracę z zagraniczną agencją. Nic bardziej mylnego! Dlaczego współpraca z polską agencją w kwestii reklamy eksportowej przyniesie ci korzyści?
    Komunikując się w tym samym języku łatwiej będzie ci nawiązać owocną współpracę z agencją, przedyskutować szczegóły promocji, sprawdzić opinie o agencji oraz zweryfikować jej doświadczenie na rynku. Współpraca z obcojęzyczną firmą może generować wiele niejasnych sytuacji, ze względu na problemy w porozumieniu się.
    Polska agencja to także dużo niższe koszty prowadzenia kampanii – na rynkach zachodnich stawki potrafią być nawet kilkakrotnie wyższe niż w Polsce. Jeśli chcesz rozpocząć kampanię zagraniczną, skontaktuj się z nami!