Kampanie w sieci wyszukiwania Google

Kampanie w sieci wyszukiwania Google

Czy wiesz, że… „wyklikanie” budżetu konkurencji jest niemożliwe?

Jesteś gotowy, żeby Twój biznes urósł o 500% w ciągu 6 miesięcy?

Scrollnij niżej
i zobacz co potrafimy!

Dlaczego kampanie Google Ads są Ci potrzebne?

Można sprawić, żeby Twoi klienci sami znaleźli Cię w Internecie? Można! Trzeba tylko postawić na reklamę w najbardziej rozpoznawalnej wyszukiwarce na świecie! Z pewnością docenisz fakt, że ten sposób promocji jest szybki, precyzyjny, skuteczny oraz łatwo mierzalny. Nie bez powodu ta forma jest zdecydowanie najliczniej wybierana przez firmy, z którymi współpracujemy, gdyż świadomi klienci dostrzegają drzemiący w niej potencjał, dzięki czemu osiągają swoje cele biznesowe. Reklamy tekstowe mi. rozliczane są w modelu CPC (z ang. cost per click – koszt za kliknięcie) za każdego użytkownika, który np. przeszedł na Twoją stronę z precyzyjnie wyemitowanej reklamy. Jeśli zakładamy skuteczną optymalizację kampanii (znamy się na tym!), to śmiało można stwierdzić, że im wyższy budżet, tym więcej kliknięć spełniających konkretny cel. Ponadto zawsze masz pewność, że trafia ona do właściwych odbiorców, gdyż reklamy są kierowane na podstawie zachowań użytkownika, zainteresowań, odwiedzanych stron, czy używanych przez niego słów kluczowych. Tak dobrane reklamy łatwiej zapadną w pamięć i wzmocnią wizerunek Twojej marki, a Ty dokładnie wiesz, ile za nie zapłaciłeś.
SEO/SXO

Co zyskasz prowadząc reklamy w Google Ads z naszą firmą?

Natychmiastowe zwiększenie ruchu na stronie

Potrafimy przyciągnąć użytkowników i błyskawicznie zwiększyć ruch na Twojej stronie, jeśli tylko tego potrzebujesz.

Orientacja na cele biznesowe

Wszystkie działania naszych specjalistów skupiają się na zrealizowaniu wyznaczonych przez Twoją firmę celów biznesowych. To z myślą o nich opracowujemy strategię działania, aby uzyskać najbardziej zadowalający Cię wynik.

Budowa przewagi konkurencyjnej w sieci

Nie chcesz dłużej obserwować pleców konkurencji? Z nami będziesz mógł ich prześcignąć i zbudować bezpieczną przewagę!

Maksymalizacja przychodów

Klienci odwiedzają Twoją stronę, ale nie korzystają z Twoich usług. Dzięki nam dowiesz się, jak zmaksymalizować swoje przychody i poprawić konwersje.

Co oferujemy w ramach prowadzenia reklam w Google Ads? 

Wyznaczenie odpowiednich słów kluczowych

Dobrze dobrane słowa kluczowe są prawdziwym kluczem do sukcesu Twojej kampanii. Nasi specjaliści doskonale wiedzą, które frazy najlepiej sprawdzą się w Twojej reklamie i zrealizują cel.

Działanie w oparciu o wyznaczone KPI

Nasi specjaliści działają w oparciu o wskaźniki wyznaczone na początku współpracy. Wszystkim działaniom reklamowym przyświecają określone KPI.

Analiza strony docelowej pod kątem Google Ads

Zależy nam, by Twoje reklamy były jak najbardziej efektywne. Dlatego zanim wystartujemy z kampanią, dokładnie przeanalizujemy Twoją stronę docelową.

Dostosowanie przekazu reklam do intencji użytkowników

Marzy Ci się kampania, która trafia w intencje użytkowników? Nasi specjaliści stworzą przekaz reklamowy dopasowany do tego, czego chcą Twoi klienci.

Skontaktuj się z nami
w takiej formie, jaka
najbardziej Ci odpowiada

Wyślij nam wiadomość




    Wypełnij brief a my dopasujemy ofertę do Twojego biznesu

    No dawaj, nie bój się
    i kliknij tu

    Zadzwoń do nas lub wyślij mail

    17 lat

    w digitalu

    40+

    ekspertów branży

    360°

    obsługi w digitalu

    30+

    narzędzi wspomagających

    TOP10

    agencji według raportu Interaktywnie.com

    5 lat

    średniej długości współpracy z Veneo

    Co jest naszą siłą? Ludzie,
    Ludzie i jeszcze raz
    Ludzie! To ich wiedza
    i doświadczenie budują
    jakość.

    gruszka2.png

    Nie obiecujemy gruszek
    na wierzbie! Zobacz historie
    sukcesu naszych
    klientów.

    Więcej o tekstowych kampaniach płatnych Google Ads

    Każdy użytkownik minimalnie obyty w internecie kojarzy boksy z reklamami tekstowymi, wyświetlające się tuż nad organicznymi wynikami wyszukiwania. To właśnie linki sponsorowane w Google Ads (dawniej Google AdWords) są obecnie jedną z najpopularniejszych form kampanii reklamowej w wyszukiwarce. Co powinieneś o nich wiedzieć?

    Co to jest link sponsorowany?

    Linki sponsorowane Google Ads to potoczna nazwa znanej wszystkim reklamy w wyszukiwarce Google. Wyświetlają się one nad, pod, a często także obok organicznych wyników wyszukiwania. Jest to reklama w postaci tekstu, dzięki czemu nie przybiera agresywnej formy i jest bardziej przyjazna dla użytkownika. Link wyświetla się po wpisaniu przez użytkownika konkretnych, wybranych przez reklamodawcę, słów kluczowych w oknie wyszukiwarki. Po kliknięciu w reklamę wyświetla się strona docelowa z ofertą.
    Kampania rozliczana jest w modelu PPC (ang. Pay Per Click – płatność za kliknięcie), co oznacza, że płacisz wyłącznie za interakcję użytkownika z reklamą, bez względu na ilość wyświetleń. To sprawia, że linki sponsorowane Google Ads są formą reklamy, która wspiera działania związane z pozycjonowaniem strony WWW i trafia wyłącznie do osób potencjalnie zainteresowanych twoją ofertą.

    Budowa linku sponsorowanego

    Reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google zbudowane są zgodnie z wzorem, na który składają się elementy podstawowe oraz dodatkowe, nieobowiązkowe rozszerzenia reklam. Wśród elementów podstawowych można wymienić nagłówki (dwa obligatoryjne, oddzielone pionową kreską, o maksymalnej długości 30 znaków oraz jeden nagłówek fakultatywny), końcowy URL (może on różnić się od faktycznego adresu i być bardziej precyzyjny) oraz dwie linie tekstu z opisem – jedna podstawowa, druga opcjonalna, każda po maksymalnie 80 znaków. Całość opatrzona jest niewielkim napisem „Reklama” zlokalizowanym pod nagłówkiem, przed adresem URL. Dostępnych jest również kilkanaście różnych rozszerzeń reklamy, które mają wpływ na budowę linku.

    Rodzaje kampanii linków sponsorowanych w Google Ads

    Kampanie Google Ads mogą przybierać różne formy i spełniać różne cele biznesowe. Oprócz tradycyjnych reklam tekstowych w wyszukiwarce, każdy reklamodawca może skorzystać z kilku dogodnych rozszerzeń.
    Część dostępnych opcji skupia się przede wszystkim na treści reklamy. Możesz rozszerzyć reklamę o dodatkowe linki do podstron, wyszczególnić cechy firmy lub asortymentu oraz hasłowo przedstawić udogodnienia dla potencjalnego klienta, takie jak darmowa wysyłka czy całodobowa infolinia. Możesz także zamieścić skrócony cennik już w oknie wyszukiwarki czy zamieścić informacje o trwających promocjach i wyprzedażach prezentując kwotę lub wysokość rabatu, czas trwania oraz okazję, z jakiej została zorganizowana akcja, jak np. Dzień Matki czy święta Bożego Narodzenia.
    Dla wielu firm usługowych dogodnym rozszerzeniem będzie możliwość udostępnienia użytkownikowi wybrania numeru lub wysłania wiadomości SMS z zapytaniem bezpośrednio z poziomu okna wyszukiwarki, bez konieczności klikania w link czy przepisywania numeru telefonu. Przydatka jest także możliwość pokazania lokalizacji firmy na mapie, a w przypadku reklamy produktowej – wyświetlenie adresów sklepów stacjonarnych, posiadających produkt w ofercie.
    Jeśli celem twojej kampanii jest promocja aplikacji mobilnej, Google umożliwi użytkownikom pobranie jej bezpośrednio z reklamy, bez konieczności przeklikiwania się przez sklep z aplikacjami. Należy wspomnieć również o tym, że reklamy tekstowe Google mogą być wyświetlane w całej sieci partnerskiej Google, dostosowując swój wygląd do stylu strony, na której są wyświetlane.

    Frazy kluczowe w kampanii Ads

    Nie da się ukryć, że jednym z najważniejszych aspektów kampanii Google Ads jest odpowiedni dobór słów kluczowych. Powinny one być jak najlepiej dopasowane do twojej oferty, dlatego zanim przejdziesz do ustawiania kampanii, spójrz na nią oczami użytkownika. W jaki sposób potencjalni klienci mogliby dotrzeć do twojej oferty? Jakich słów kluczowych używają?
    Frazy nie mogą być zbyt ogólne i mieć wielu znaczeń. Powinny być konkretne i cieszyć się stosunkowo dużą popularnością. Reklamy na słowa kluczowe, których ilość wyszukiwani ogranicza się do trzech w miesiącu nie będą się wyświetlać. Aby odpowiednio dobrać frazy warto skorzystać z narzędzi do analizy słów kluczowych, takich jak Planer słów kluczowych Google, Ubersuggest, Majestic czy inne programy SEO.

    Dla kogo przeznaczone są linki sponsorowane?

    Z linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google może skorzystać niemal każdy właściciel strony lub sklepu internetowego, bez względu na rozmiar biznesu czy zasięg terytorialny. Jest jedna kilka obostrzeń, z którymi musisz się liczyć.
    Każda kampania w Google Ads musi przejść przez weryfikację pod kątem treści, praktyk, wymagań technicznych i redakcyjnych. Niedozwolone jest reklamowanie broni, pornografii, gier hazardowych, substancji psychoaktywnych czy materiałów wybuchowych. Nie można także promować produktów oznaczonych jako podróbki oraz kwestii związanych z łamaniem prawa lub naruszaniem lokalnych zasad kulturowych.
    Reklama tekstowa nie może wprowadzać użytkowników w błąd i szokować. Treść powinna być napisana z zachowaniem zasad językowych oraz nie może zawierać literówek. Bardzo ważne jest również to, by opis reklamy był konkretny i odzwierciedlał stan faktyczny. W innym wypadku kampania może nie przejść pozytywnie weryfikacji Google.

    Ile kosztuje kampania linków sponsorowanych?

    Jak już wspominaliśmy, linki sponsorowane Ads rozliczane są w modelu PPC, dzięki czemu reklamodawca płaci jedynie za kliknięcie użytkownika w treść reklamy, a nie za jej wyświetlenie. O cenie każdego kliknięcia decyduje między innymi popularność konkretnego słowa kluczowego, jakość reklamy oraz ilość konkurencji.
    Wysokość stawki ustalana jest na zasadzie aukcji. Im więcej twoja konkurencja jest w stanie zapłacić za jedno kliknięcie, tym wyżej będą wyświetlane ich reklamy. Przeciętny koszt waha się od kilku groszy do nawet kilku czy kilkudziesięciu złotych przy najpopularniejszych słowach kluczowych.
    Jak w takim razie opracować budżet na reklamę tekstową w wynikach wyszukiwania? Można to oszacować na podstawie danych wyciągniętych z Planera słów kluczowych Google. To narzędzie pozwala oszacować koszty kliknięcia na wybrane słowa kluczowe oraz określa, jak duże jest zainteresowanie konkurencji konkretną frazą.
    Nie mając doświadczenia w prowadzeniu tego typu kampanii i nie wiedząc, jakie słowa kluczowe będą dla ciebie atrakcyjne, warto zwrócić się po pomoc do agencji. Z chęcią poprowadzimy cię przez wszelkie zagadnienia kampanii, dzięki czemu już po pierwszych kilku miesiącach uzyskasz zadowalający efekt.

    Kampanie linków sponsorowanych jak dopełnienie pozycjonowania

    Wbrew temu, co twierdzą niektórzy, kampania linków sponsorowanych nie musi wykluczać działań z zakresu pozycjonowania. Wręcz przeciwnie – reklamy tekstowe Google są świetnym uzupełnieniem wysiłków SEO i dają ci większą szansę na odniesienie sukcesu.
    Dzięki połączeniu tych dwóch usług masz możliwość realnego poprawienia swojej widoczności, a co za tym idzie także wyników sprzedażowych. Dodatkową zaletą kampanii Google Ads jest również zwiększenie zaufania twojej strony internetowej w oczach wyszukiwarki.

    Zalety kampanii linków sponsorowanych

    Reklamy Google Ads uważane są za jedne z najbardziej efektywnych form kampanii w sieci. Nic w tym dziwnego – ta metoda promocji cechuje się wysoką trafnością i elastycznością, dzięki możliwości szybkiego wprowadzenia zmian i optymalizacji oraz kierowaniu treści reklamy bezpośrednio do osób zainteresowanych.
    Przygotowanie linku sponsorowanego jest proste, a efekty są łatwo mierzalne. Dzięki rozliczaniu w formie PPC, ta forma reklamy jest uważana za wyjątkowo efektywną, a ustalenie budżetu na kampanię nie wymaga skomplikowanych obliczeń. Ogromną zaletą jest również błyskawiczna emisja reklamy – wyświetla się ona niezwłocznie po zaksięgowaniu środków i konfiguracji konta Google Ads.