User Experience

Dlaczego User Experience jest Ci potrzebne?

Optymalizacja konwersji przekłada się na osiągnięcie korzyści biznesowych przez właściciela strony internetowej. CRO (z ang. Conversion Rate Optimization) jest wynikiem wdrożenia rozwiązań w witrynie w odpowiedzi na nieprawidłowości i braki wykazane przez audyt UX. Wynika to z faktu, iż poprawa funkcjonalności lub nawet poszczególnych elementów na stronie internetowej, zgodnie z zasadami UX, wpływa pozytywnie na motywację użytkownika oraz, dzięki uproszczonej ścieżce, skłania go do wykonania konkretnej akcji. Dzięki optymalizacji CRO zwiększysz ruch w serwisie, zmniejszając współczynnik odrzuceń strony, pozyskasz nowych klientów i zwiększysz przychody!

Dlaczego warto wybrać User Experience?

Decyzje biznesowe oparte o dane jakościowe

Dla nas nie liczy się wyłącznie ilość, ale również jakość. Podejmując decyzje związane z Twoim biznesem opieramy się na rzetelnych danych jakościowych.

Modelowanie ruchu w serwisie

Ściąganie ruchu na stronę to nie wszystko! Potrafimy nakierować Twoich użytkowników na właściwą ścieżkę. Trzymając ich za rękę, prowadzimy do celu, jakim jest Twoja wymarzona konwersja.

Wzrost współczynnika konwersji

Droga do konwersji potrafi być długa i wyboista. My wiemy, co zrobić, by ją uprościć i zwiększyć współczynnik konwersji.

Zwiększenie zaangażowania użytkowników

Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest aktywność potencjalnych klientów. Dzięki tworzeniu interesującego contentu oraz dobrej strategii działań marketingowych zwiększymy zaangażowanie Twoich użytkowników i pomożemy Ci nawiązać z nimi pozytywną relację.

Co oferujemy?

Konfiguracja narzędzi jakościowych

Analityka to nie tylko liczby, ale również dane jakościowe. Skonfigurujemy dla Ciebie wszystkie niezbędne narzędzia, byś mógł oprzeć się na rzetelnych, prawdziwych danych.

Zaprojektowanie person

Pomożemy Ci zaprojektować persony i zdobyć potrzebne informacje, byś mógł lepiej realizować potrzeby swoich klientów.

Określenie ścieżek konwersji

Chcesz wiedzieć, jak wygląda droga klienta przed zakupem? Nic prostszego! Sprawdzimy, jakimi ścieżkami poruszają się klienci i pokażemy Ci, co można usprawnić, by poprawić współczynnik konwersji.

Zaprojektowanie customer journey

Chcesz wiedzieć, jak wygląda ścieżka Twojego klienta, zanim dojdzie do konwersji? Na podstawie badań stworzymy dla Ciebie dokładną mapę interakcji, jakie podejmuje użytkownik na drodze do zakupu.