Audyt SEO/SXO strony i e-commerce

Audyt SEO/SXO strony i e-commerce

Czy wiesz, że 98% stron i sklepów internetowych posiada podstawowe błędy optymalizacyjne?

Jesteś gotowy, żeby Twój biznes wzrósł o 300% w ciągu 6 miesięcy?

Scrollnij niżej
i zobacz co potrafimy!

Dlaczego audyt SEO/SXO jest Ci potrzebny?

Strona Twojej firmy lub sklepu internetowego może Ci się podobać, ale skąd wiesz, czy spełnia wymagania użytkowników i wyróżnia się na tle konkurencji? Być może zawiera jakieś błędy lub problemy techniczne, z którymi nie możesz się uporać? Jeśli zastanawiasz się, co jeszcze należy zrobić, aby to naprawić, zwiększyć liczbę unikalnych użytkowników, pozycjonować się wyżej od Twoich rywali w wynikach wyszukiwania Google, zwiększyć liczbę zapisów do newslettera lub konwersji, powierz ją w nasze analityczne ręce! W zrozumiały i konkretny sposób powiemy Ci, w jakiej jest kondycji. Podczas audytu SEO/SXO strony lub e-commerce weźmiemy pod lupę wszystkie czynniki: techniczne, funkcjonalne i wizualne. Ujawnimy błędy, problemy lub braki, które mają wpływ na widoczność Twojej strony w wyszukiwarce Google (audyt SEO), przeanalizujemy doświadczenia użytkownika względem strony i pomożemy Ci lepiej poznać jego intencje oraz zachowania (audyt SXO). W wyniku analizy i po przeprowadzeniu testów A/B otrzymasz rekomendacje zmian, które będą dotyczyć kluczowych elementów strony, a także jej zawartości, co jest istotne z perspektywy użytkownika.

Dlaczego warto przeprowadzić audyt SEO/SXO?

Świadomość aktualnej sytuacji witryny

Analizujemy Twoją stronę pod każdym względem. Nie straszne nam kwestie techniczne oraz UX-owe. Chcemy mieć pewność, że wiemy o niej wszystko i dzięki temu możemy zaplanować i wdrożyć najlepiej dopasowane rozwiązania.

Wzrosty konwersji, ruchu, CTR, zaangażowania użytkowników

Na Twoje potrzeby patrzymy kompleksowo. Wiemy, czego potrzebujesz, by odnieść sukces w swoim biznesie. Prowadząc działania zapewniamy nie tylko wzrost ruchu na stronie, ale także wzrost konwersji i zaangażowania użytkowników.

Zmniejszenie wsp. odrzuceń o około 30%

Czy zawiesiłbyś w swoim salonie mało interesujący obraz? Od teraz w Twoim serwisie zagości wyłącznie content, który zaangażuje uwagę klientów.

Optymalizacja lejków konwersji

Wiemy, co zrobić, by przekonać użytkowników do konwersji. Z nami nie musisz martwić się, że klient porzuci stronę bez dokonania zakupu.

Co oferujemy?

Podejście data-driven

Nasze działania marketingowe realnie opieramy na danych. Podejście data-driven pozwala nam planować pracę, która ma sens i przynosi korzyści!

Gotowy dokument do wdrożenia przez IT

Współpraca z działami IT to dla nas pestka. Przygotujemy dokładną instrukcje i wskazówki dotyczące koniecznych wdrożeń, które są do wykonania przez programistów.

Support wdrożeniowy

Dzięki własnemu zapleczu IT podajemy naszym Klientom pomocną dłoń na etapie wdrożeniowym. Nie musisz się martwić, że zostaniesz z tym sam.

Przeanalizowanie ponad 200 czynników

Nawet nie zdajesz sobie sprawy, ile Twoja strona może mieć błędów. My sprawdzimy je wszystkie, a ich naprawa pomoże Ci w osiągnięciu najwyższych wyników.

Skontaktuj się z nami
w takiej formie, jaka
najbardziej Ci odpowiada

Wyślij nam wiadomość





    Wypełnij brief a my dopasujemy ofertę do Twojego biznesu

    No dawaj, nie bój się
    i kliknij tu

    Zadzwoń do nas lub wyślij mail

    17 lat

    w digitalu

    40+

    ekspertów branży

    360°

    obsługi w digitalu

    30+

    narzędzi wspomagających

    TOP10

    agencji według raportu Interaktywnie.com

    5 lat

    średniej długości współpracy z Veneo

    Co jest naszą siłą? ludzie,
    ludzie i jeszcze raz
    ludzie! To ich wiedza
    i doświadczenie budują
    jakość.

    gruszka2.png

    Nie obiecujemy gruszek
    na wierzbie. Zobacz historie
    sukcesu naszych
    klientów!

    Więcej o audycie SEO/SXO sklepu internetowego i strony

    Jeśli posiadasz sklep internetowy lub stronę, na pewno zdajesz sobie sprawę, jak ciężko jest czasem pozyska klientów. Konkurencja w branży jest bardzo wysoka, dlatego żeby zwiększyć ilość i jakość konwersji warto zadbać o to, jak wygląda twoja strona. O tym, jak przeprowadzić audyt sklepu internetowego i dlaczego warto to zrobić, dowiesz się z poniższego tekstu.

    Na czym polega kompleksowy audyt sklepu internetowego?

    Kompletny audyt sklepu internetowego polega na analizie i poprawie wszelkich kluczowych elementów w działalności e-commerce. Ma on na celu zwiększenie ilości i jakości konwersji w sklepie, a co za tym idzie podniesienie zysków z inwestycji, dlatego ważne jest kompleksowe podejście do analizy.
    Podczas audytu szuka się odpowiedzi na pytania, co robić, by użytkownicy chętniej robili zakupy w sklepie, jakich optymalizacji można dokonać, by zwiększyć częstotliwość odwiedzin oraz jakość i ilość zakupów, a także jak zapewnić użytkowników o bezpieczeństwie i poufności w wykorzystywaniu danych klientów.

    Co zawiera audyt ecommerce?

    Aby audyt sklepu internetowego był kompleksowy, należy dokonać analizy z kilku różnych perspektyw. To nie tylko poprawa serwisu pod kątem wygody użytkowników, ale także działania z zakresu SEO, poprawa zabezpieczeń sklepu oraz kwestii marketingowych i technicznych.
    Każdy z tych elementów wymaga dokładnego sprawdzenia. Analizowana jest optymalizacja strony pod kątem robotów wyszukiwarek oraz potrzeb użytkownika, dokładnie sprawdzany jest każdy aspekt ścieżki zakupowej oraz najważniejsze aspekty marketingu internetowego takie jak audyt Google Ads czy Google Analytics.

    Audyt SEO sklepu internetowego

    Sam audyt SEO w sklepie internetowym z zasady nie różni się zbytnio od działań na zwyczajnej witrynie. Różni się jedynie wielkość serwisu, ilość i stopień zaawansowania działań konkurencji oraz liczba treści, które należy zoptymalizować. Co jest sprawdzane podczas audytu SEO?
    Bardzo ważna jest kontrola wewnętrznego linkowania i nawigacji wewnątrz sklepu internetowego. Im bardziej przejrzysta struktura, tym lepiej zarówno dla użytkownika jak i dla robotów Google.
    Pozycjonowanie powinno opierać się głównie na długoogonowych słowach kluczowych, które należy zawrzeć zarówno w opisach produktów, kategorii, opisach obrazów, jak i w innych treściach na stronie.
    Należy pamiętać by sprawdzić zduplikowane treści i indeksację podstron przez roboty wyszukiwarki. Ważne są także działania pozycjonujące sklep poza stroną – wysokiej jakości linki zewnętrzne to jeden z ważniejszych obszarów SEO dla e-commerce.
    Audyt SEO to także kontrola tytułów, nagłówków oraz meta tagów. Ich treść może okazać się kluczowa, by zachęcić użytkownika do odwiedzenia twojego sklepu i dokonania konwersji.

    Audyt UX sklepu internetowego

    Audyt UX ma na celu sprawdzenie optymalizacji sklepu internetowego pod kątem potrzeb użytkownika. Pozwoli to na zwiększenie sprzedaży i ilości ruchu na stronie. Analiza sklepu internetowego UX to przede wszystkim sprawdzenie wygody obsługi i użyteczności interfejsu zarówno na komputerze jak i urządzeniach mobilnych.
    Design strony powinien być przejrzysty i spójny pod kątem graficznym. Warto sprawdzić również zawartość formularzy oraz prześledzić cały proces zakupowy mając na uwadze wygodę użytkownika. Im bardziej złożone i nieczytelne formularze, tym trudniej dotrzeć do użytkownika.
    Audyt UX zwraca uwagę również na takie rzeczy jak możliwość dokonania zakupu bez rejestracji czy analiza użytkowników w sklepie internetowym – ich potrzeb, źródła ruchu. Istotne jest także wykrycie momentu, w którym klienci porzucają plan dokonania konwersji. Dzięki takiej wiedzy będziesz mógł wprowadzić udogodnienia i poprawki, które zmniejszą ilość porzuconych zakupów

    Treści w sklepie internetowym

    Zarówno opisy produktów czy kategorii, jak i wszystkie inne teksty na stronie sklepu internetowego powinny być przyjazne dla użytkownika, zawierać wszystkie potrzebne informacje i przyciągać ciekawą treścią.
    Nie należy także zapominać o odpowiednim nasyceniu opisów starannie wybranymi słowami kluczowymi. Audyty ecommerce mają za zadanie sprawdzić, czy treści na stronie są atrakcyjne zarówno dla użytkowników, jak i dla robotów wyszukiwarek.
    Należy zwrócić uwagę również na architekturę tekstów w witrynie. Hierarchizacja nagłówków, użycie wypunktowań i wyróżnień w treści pozwoli uatrakcyjnić content zarówno dla użytkowników jak i robota Google.

    Audyt techniczny ecommerce

    Analiza sklepu internetowego obejmuje również aspekty techniczne. Strony internetowe z branży e-commerce przeważnie generują wyższe obciążenie dla hostingu, dlatego warto zadbać o dobrą jakość bazy danych, czas odpowiedzi i przestrzeń dyskową.
    Bardzo ważne jest także zidentyfikowanie ewentualnych błędów w kodzie źródłowym strony, komunikacji z bazą danych i samej jakości kodu. W czasie audytu przeprowadzane są testy funkcjonalne, sprawdzany jest proces logowania i cała ścieżka zakupowa pod kątem ewentualnych błędów technicznych. Wykrywane się także błędy między innymi w linkowaniach wewnętrznych, działaniu wewnętrznej wyszukiwarki itd.

    Audyt marketingowy sklepu internetowego

    Bez odpowiedniego rozreklamowania twojego sklepu, nie masz zbyt wielu szans na pozyskanie nowych klientów. E-commerce, bez względu na branżę jest niezwykle konkurencyjną gałęzią biznesu, dlatego podczas audytu sklepu internetowego należy zwrócić uwagę na to, które działania marketingowe są skuteczne, a które wymagają poprawek.
    Analizie podlega nie tylko twoja strategia marketingowa, ale także wszystko to, co robi w tym zakresie twoja konkurencja. Sprawdzana jest skuteczność różnych kanałów zarówno pod kątem pozyskiwania ruchu, jak i zdobywania konwersji.
    Może zdarzyć się tak, że kampania, która przynosi ci duży ruch, nie ma żadnego wpływu na sprzedaż. Wówczas konieczne będzie wprowadzenie zmian w komunikacji marketingowej i poprawa mechanizmów oraz doboru kanałów marketingowych.

    Audyt bezpieczeństwa sklepu internetowego

    Bardzo istotną kwestią w audycie sklepu internetowego jest kontrola bezpieczeństwa. Użytkownicy dokonując zakupu w twoim sklepie chcą, by ich dane były poufne i bezpieczne. Ochrona danych to bardzo delikatny temat, dlatego warto zadbać o to, by informacje o użytkownikach były chronione na każdym kroku. Co należy sprawdzić w czasie audytu bezpieczeństwa sklepu internetowego?
    Najważniejszym krokiem jest kontrola certyfikatów SSL, szyfrowania bazy danych czy sposobu przekazywania informacji pomiędzy poszczególnymi podstronami. Warto przyjrzeć się również temu, jak wygląda proces odzyskiwania hasła w przypadku utraty dostępu do konta.
    Audyt bezpieczeństwa czuwa także nad aspektami prawnymi. W czasie analizy sprawdzamy, czy produkty dostępne w sklepie są legalne, opisy zawierają odpowiednie zapisy, a w sklepie są dostępne konieczne regulaminy i dokumenty, zgodne z przepisami w danym kraju.

    Dlaczego warto przeprowadzić audyt sklepu internetowego?

    Przeprowadzając audyt e-commerce możesz mieć pewność, że niemal każdy aspekt działalności twojego sklepu internetowego został dokładnie przeanalizowany. W ten sposób dowiesz się, czy wszystkie elementy działają prawidłowo i co możesz zrobić, by poprawić wyniki sprzedażowe.
    Wdrażając w życie wskazówki dotyczące zmian na stronie i działań marketingowych, masz szansę na zwiększenie ruchu, poprawę współczynnika konwersji oraz zmniejszenie ilości porzuconych koszyków bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Czasem wystarczy zaledwie kilka poprawek, by zobaczyć efekty.

    Audyt sklepu i co dalej?

    Czy audyt zwiększy sprzedaż w twoim sklepie internetowym? I tak i nie – sam audyt nie wystarczy, by zwiększyć ilość konwersji. To jedynie analiza, na podstawie której przygotujemy dla ciebie wskazówki.
    Jeśli wdrożysz je w życie, wyeliminujesz błędy i wprowadzisz konieczne optymalizacje, masz szansę na długofalową poprawę wyników. Zwykle efekty wprowadzonych zmian widać już po kilku miesiącach.

    Czym jest audyt SEO strony internetowj?

    Aby zrozumieć, czym jest audyt SEO, należy przede wszystkim wiedzieć, co oznacza ten trzyliterowy skrót. SEO (ang. search engine optimization) to jedna z gałęzi marketingu, której celem jest zwiększenie widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Audyt strony internetowej pod kątem SEO jest pierwszym krokiem, który należy wykonać chcąc powiększyć swoje bezpłatne zasięgi. Co kryje się pod hasłem „audyt SEO”?
    To usługa, której celem jest dogłębna analiza twojej strony internetowej, na podstawie której otrzymasz zbiór uwag, porad oraz zaleceń do poprawy witryny. Dotyczą one zarówno treści dostępnych na stronie, jak i kwestii technicznych, analizy działań konkurencji, zmian w kodzie, a także profili linków przychodzących. Audyt SEO wykrywa mocne i słabe punkty całej strony oraz wskazuje rozwiązania, dzięki którym twój serwis stanie się przyjazny wyszukiwarkom internetowym.

    Kiedy warto wykonać analizę strony www?

    Audyt strony jest usługą, którą warto wykonać w bardzo konkretnych sytuacjach. Pierwszą z nich jest moment projektowania strony internetowej firmy – wówczas, na etapie tworzenia makiety, kontakt ze specjalistami od SEO może pomóc ci na starcie wzbogacić swoją stronę o istotne elementy. Wówczas unikniesz też błędów, które mógłbyś popełnić.
    Jeśli jednak zapomnisz o konsultacji na etapie tworzenia strony, warto zrobić audyt już po wrzuceniu jej na emisję. Musisz jednak pamiętać, że ewentualne poprawki mogą cię sporo kosztować, a wydatki nie skończą się tylko na przygotowaniu dokumentu przez specjalistę.
    Innym momentem, w którym warto rozważyć audyt pozycjonowania jest rozwój strony www, łączenie kilku serwisów w jeden lub zmiana wyglądu na nowy. To etap, na którym większość klientów decyduje się na podjęcie działań w tym kierunku. Audyt SEO jest wtedy swego rodzaju analizą SWOT – ma wskazać kierunek zmian oraz szanse i zagrożenia związane z rozwojem strony www. Analiza strony SEO jest również pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, jeśli chcesz rozpocząć działania związane z pozycjonowaniem swojej strony w wyszukiwarce Google.

    Korzyści wynikające z przeprowadzenia audytu SEO

    Każde działanie marketingowe powinno przynieść konkretne korzyści. Jakie niesie za sobą analiza strony internetowej? Przede wszystkim po otrzymaniu dokumentu z audytem, będziesz wiedział, co poprawić w strukturze swojej witryny lub sklepu internetowego, by zwiększyć pozycje najważniejszych słów kluczowych.
    Kolejną korzyścią jest dobór odpowiednich fraz kluczowych, na które wypozycjonujesz swoją stronę www. Często zdarza się, że te, które tobie wydają się najbardziej istotne, w rzeczywistości nie zdadzą egzaminu. Dowiesz się również, gdzie leży granica pomiędzy promowaniem strony a spamowaniem i co zrobić, by jej nie przekroczyć. Co jednak najważniejsze, audyt strony www pomoże ci na optymalizację treści w taki sposób, by zwiększyć ruch na twojej stronie, a co za tym idzie – zwiększyć sprzedaż i podnieść wskaźnik zwrotu z inwestycji.

    Dla kogo jest przeznaczony audyt SEO

    Kogo przede wszystkim powinien zainteresować test strony SEO? Choć to usługa dla wszystkich, szczególnie powinna zainteresować właścicieli sklepów internetowych, start upów, portali oraz stron internetowych firmy, zarówno na stopniu lokalnym, ogólnopolskim, jak i w zakresie międzynarodowym.
    Analiza strony www przyda się również właścicielom blogów, zarówno tych prywatnych, jak i firmowych, a także stronom o charakterze edukacyjnym czy witrynom fundacji i stowarzyszeń. W tym wypadku optymalizacja strony przełoży się na jej popularność, a co za tym idzie – na rozpoznawalność.

    Co jest potrzebne do przeprowadzenia audytu pozycjonowania?

    Do stworzenia audytu SEO potrzebne będzie konto Google Search Console. To narzędzie pokazuje, w jaki sposób strona jest indeksowana i jakie wiążą się z tym problemy. Przydatne będzie również konto Google Analytics, które podobnie jak Google Search Console można podpiąć bezpłatnie.
    Oprócz tego nasi specjaliści korzystają z innych, specjalistycznych narzędzi do analizy strony, spoza grupy Google, takich jak Screaming Frog, Senuto, Clusteric Search Auditor czy Semstrom. Kwintesencją audytu nie jest jednak wyłącznie generacja raportów, ale przede wszystkim ich prawidłowa analiza i interpretacja danych.

    Jak przebiega proces audytowania strony internetowej?

    Po podpisaniu umowy i nadaniu odpowiednich dostępów, specjalista SEO przystępuje do analizy strony z użyciem wyspecjalizowanych narzędzi. Wyniki przeprowadzonych badań zbiera w raport w formacie PDF, z dokładnym objaśnieniem problemów oraz propozycją rozwiązań.
    W gotowym dokumencie przedstawia również różne zagrożenia oraz błędy optymalizacji wykryte w czasie przeprowadzania analizy. Całość prac trwa od kilku do kilkunastu dni roboczych i kończy się przesłaniem kilkudziesiąciostronnicowego raportu.

    Elementy witryny badane w audycie SEO

    Wśród elementów witryny badanych podczas audytu SEO najważniejsza jest ocena kodu oraz treści na stronie pod kątem pozycjonowania. Badane elementy można podzielić na kilka kategorii. Oto, co brane jest pod uwagę w trakcie audytu:
    v Ogólne dane oraz historia witryny
    v Statystyki i słowa kluczowe
    * Ruch organiczny
    * Proponowane słowa kluczowe
    v Kwestie techniczne
    * Przekierowania
    – Przekierowania na wersję preferowaną
    – Przekierowania wewnątrz serwisu
    * Kody i strony błędów
    – Błąd 404
    – Błędy serwera i indeksacji
    * Dostęp robotów wyszukiwarek do witryny
    * Mapa witryny
    * Integracja z analityką
    v Optymalizacja kodu strony
    * Meta Tagi
    – Title
    – Description
    * Okruszki (breadcrumbs)
    * Polityka prywatności
    * Favicon
    * Zgodność znaczników HTML z wytycznymi dotyczącymi pozycjonowania witryn
    * Opisy alternatywne i nazwy obrazów
    * Spójność słów kluczowych
    * Wersja responsywna i szybkość ładowania się witryny
    * Dane strukturalne
    * Wersje językowe witryny i atrybut hreflang
    * Konsolidacja duplikatów adresów URL i tag kanoniczny
    v Optymalizacja treści
    v Adresy URL
    v Linki przychodzące
    * Jakość zaplecza linków
    * Wskaźniki zaufania witryny
    v Wstępna analiza konkurencji
    * Analiza ruchu i słów kluczowych
    * Analiza linków przychodzących i wskaźników zaufania

    Koszt audytu SEO

    Cena, jaką trzeba zapłacić za analizę SEO strony internetowej może się bardzo różnić. Zależy to nie tylko od wielkości strony internetowej. Na cenę wpływ ma również użyta technologia oraz ilość szablonów wykorzystanych do stworzenia serwisu. Im bardziej rozbudowana strona internetowa, tym wyższy koszt audytu, dlatego każdorazowo wykonywana jest odpowiednia wycena. Jakich kwot możesz się spodziewać?
    Koszty raportu zaczynają się już od kilkuset złotych. Jeśli oprócz audytu planujesz dalsze działania mające na celu poprawę wyników pozycjonowania, kwota za analizę będzie mniejsza. Jeśli jednak audyt ma być jednorazową usługą, cena będzie zaczynać się od około tysiąca złotych w przypadku prostej strony, do nawet kilku tysięcy dla większych portali lub sklepów internetowych.

    Dlaczego nie warto korzystać z darmowych audytów?

    Przeszukując internet, możesz spotkać się z ofertą bezpłatnego audytu SEO, generowanego automatycznie z pomocą różnych narzędzi online. To rozwiązanie ma jednak mnóstwo minusów. Darmowa analiza przygotowana w sposób automatyczny bardzo często wprowadza w błąd i wymaga ogromnej wiedzy oraz doświadczenia, by poprawnie ją wykorzystać. W przypadku większej strony lub sklepu internetowego, działania na podstawie takiego audytu nie mają właściwie racji bytu.
    Innym sposobem na otrzymanie darmowej analizy strony www jest skorzystanie z usług początkującego seowca. Przeważnie tego typu audyt jest wykonany niechlujnie i zawiera błędy, których powielenie może kosztować cię spadkiem wyników wyszukiwania. Należy pamiętać, że pozycjonowanie stron i przeprowadzanie audytu jest usługą ekspercką, dlatego warto zwrócić się z tym do specjalistów.

    Co powinien zawierać raport z audytu SEO?

    Co powinien zawierać prawidłowo przeprowadzony audyt? Analiza strony pod kątem struktury, nawigacji, tytułów i meta tagów to nie wszystko. Ważne są również dobrze dobrane frazy i słowa kluczowe, prawidłowe indeksowanie przez roboty Google, budowa adresów URL oraz kwestie techniczne, takie jak wydajność infrastruktury serwerowej, przekierowania czy szybkość ładowania strony. W naszym raporcie znajduje się również analiza zagrożeń oraz błędów serwera i indeksacji.
    Bardzo istotnym elementem audytu SEO jest optymalizacja kodu strony, a nie jedynie treści na niej zawartych. Pod tym zagadnieniem kryją się między opisy alternatywne i nazwy obrazów, a także zgodność znaczników HTML z wytycznymi dotyczącymi pozycjonowania.
    Kolejny ważny aspekt to analiza linków przychodzących. Liczy się tu nie tylko ich ilość, ale również jakość linku zapleczowego. W raporcie badany jest także wskaźnik zaufania konkretnej witryny. Na końcu dokumentu znajduje się wstępna analiza konkurencji – słów kluczowych, ruchu oraz linków przychodzących i wskaźników zaufania.

    Efekty po wdrożeniu audytu SEO

    Pamiętaj, że sam audyt to nie wszystko. Nie wystarczy, że wydrukujesz wytyczne i schowasz je do szafy, musisz jeszcze wprowadzić je w życie. Jakich efektów możesz spodziewać się po przeprowadzeniu analizy SEO i kiedy zaczną być one widoczne?
    Po wdrożeniu wszystkich zmian i uwag zawartych w raporcie, zaobserwujesz poprawę pozycji w wynikach na istotne dla twojej firmy słowa kluczowe, zwiększenie ruchu organicznego z wyników wyszukiwania, a docelowo także zwiększenie popularności strony internetowej oraz wzrost sprzedaży w sklepie internetowym. Efekty możesz samodzielnie monitorować poprzez wykres ruchu organicznego w Google Analytics. Przeważnie pierwszych przyrostów możesz spodziewać się już na przestrzeni kilku miesięcy. W przypadku prawidłowo wdrożonego audytu zdarza się, że ruch z wyszukiwarki wzrasta nawet kilkakrotnie.