Kampanie aplikacji mobilnych

Kampanie aplikacji mobilnych

Czy wiesz, że… 92% użytkowników w wieku 15-24 lat wskazują smartfon jako swoje główne urządzenie do zakupów on-line?

Jesteś gotowy, żeby Twój biznes urósł o 500% w ciągu 6 miesięcy?

Scrollnij niżej
i zobacz co potrafimy!

Dlaczego kampanie mobilne są Ci potrzebne?

Szukasz sposobu na dotarcie do użytkowników opornych na reklamę w telewizji, radiu, czy w miejscu pracy na komputerze stacjonarnym? A może chcesz uzupełnić działania reklamowe o jeden z (podstawowych) filarów marketingu? Odpowiedzią jest kampania skierowana na urządzenia mobilne (smartfony i tablety)! Fakt, iż użytkownicy łączą się z Internetem przede wszystkim za pomocą swojego przenośnego urządzenia, to główny powód, dla którego nie powinieneś przechodzić obojętnie obok takiej formy dotarcia do swoich odbiorców. Kampania mobilna realizowana jest nie tylko za pośrednictwem SMS–ów (które wciąż są skuteczne, jeśli tylko przekaz tekstowy jest odpowiednio skonstruowany), ale także za pomocą powiadomień push wysyłanych z poziomu aplikacji. Kolejną formą są mobiboardy, działające w ten sposób, że gdy tylko użytkownik wejdzie z nimi w interakcję podczas przeglądania strony, taki mobiboard rozwija się do rozmiarów pełnego ekranu, przyciągając uwagę. Nasi specjaliści wiedzą, jaki komunikat i kreacja graficzna, wideo lub animacja zachęci odbiorców do wykonania pierwszego kroku i przekona ich, że właśnie na Twoją reklamę warto poświęcić więcej uwagi.
Kampanie aplikacji mobilnych

Co zyskasz prowadząc z nami kampanie aplikacji mobilnych?

Zwiększenie liczby instalacji aplikacji

Niewielka ilość instalacji spędza Ci sen z powiek? Nie martw się! Wypromujemy Twoją aplikację i pomożemy Ci dotrzeć do klientów.

Dotarcie do zaangażowanych użytkowników

Doskonale wiemy, jak ważne jest tworzenie zaangażowanych społeczności. Dlatego robimy wszystko, by docierać do osób, które z chęcią wejdą w interakcję z Twoją firmą.

Reklama w największych sklepach z aplikacjami mobilnymi

Zadbamy o to, by Twoja aplikacja była dobrze widoczna w Google Play i App store. Nie będziesz musiał dłużej martwić się o jej reklamę!

Zwiększenie liczby działań wykonywanych w aplikacji

Martwi Cię, że użytkownicy nie chcą korzystać z Twojej aplikacji? Wzbudzimy w nich ciekawość i sprawimy, że z chęcią zapoznają się z jej działaniem!

Co oferujemy w ramach prowadzenia kampanii aplikacji mobilnych?

Optymalizacja kampanii pod kątem urządzeń mobilnych

Użytkownicy coraz częściej podejmują istotne decyzje zakupowe z urządzeń mobilnych. Dbamy o to, by mogli Cię dostrzec w czasie tego procesu.

Przygotowanie reklam dostosowanych do grupy odbiorców

Wiemy, jak ująć serca Twoich odbiorców. Nasze reklamy dopasowujemy do grupy docelowej, by zapewnić jak największą efektywność kampanii.

Określenie najskuteczniejszych miejsc wyświetlania reklamy

Dzięki naszemu doświadczeniu wiemy, jak określić najlepsze miejsca wyświetlania reklamy. Zadbamy o to, by Twoja kampania była jak najskuteczniejsza.

Przejrzysty raport wyników kampanii

Gubisz się w liczbach i tabelkach? Nasze raporty pomogą Ci je zrozumieć! Prosta i przejrzysta prezentacja wyników kampanii sprawi, że będziesz wiedział, co w trawie piszczy.

Skontaktuj się z nami
w takiej formie, jaka
najbardziej Ci odpowiada

Wyślij nam wiadomość





    Wypełnij brief a my dopasujemy ofertę do Twojego biznesu

    No dawaj, nie bój się
    i kliknij tu

    Zadzwoń do nas lub wyślij mail

    17 lat

    w digitalu

    40+

    ekspertów branży

    360°

    obsługi w digitalu

    30+

    narzędzi wspomagających

    TOP10

    agencji według raportu Interaktywnie.com

    5 lat

    średniej długości współpracy z Veneo

    Co jest naszą siłą? ludzie,
    ludzie i jeszcze raz
    ludzie! To ich wiedza
    i doświadczenie budują
    jakość.

    gruszka2.png

    Nie obiecujemy gruszek
    na wierzbie. Zobacz historie
    sukcesu naszych
    klientów!

    Więcej o mobilnych reklamach Google Ads

    Z roku na rok coraz więcej osób podejmuje decyzje zakupowe korzystając z urządzeń mobilnych. Coraz chętniej użytkownicy korzystają ze smartfonów i tabletów w celu znalezienia informacji na temat produktów i usług. Biorąc to pod uwagę nie ma co dziwić się, że reklama mobilna Google Ads w ostatnich latach znacznie zwiększyła swój udział w rynku. Dlaczego warto zainteresować się tematem reklamy na telefony komórkowe i tablety?

    Co to jest reklama w mobilnej sieci reklamowej Google?

    Zanim zaczniesz planować kampanię reklamową w sieci mobilnej Google Ads, powinieneś najpierw dowiedzieć się, czym tak naprawdę jest reklama mobilna w Google. To typ kampanii, dedykowanej urządzeniom mobilnym takim jak tablety czy smartfony, która może wyświetlać się zarówno w wyszukiwarkach, na stronach internetowych w przeglądarkach mobilnych, jak i w aplikacjach.
    Mogą to być między innymi reklamy tekstowe, graficzne, w formie wideo, a także reklamy typu „tylko połączenie”, które umożliwiają wykonanie połączenia bezpośrednio przez przeglądarkę, jak i reklamy aplikacji.

    Reklamy tekstowe

    Najprostsze kampanie mobilne to zwykłe reklamy tekstowe. Większość z nich domyślnie będzie wyświetlać się także na urządzeniach mobilnych, dlatego przed emisją reklamy, należy się upewnić, czy ta opcja jest oznaczona w ustawieniach. Dzięki temu zobaczysz jak wygląda reklama na telefonach komórkowych czy tabletach.
    Ten format reklam mobilnych może także zawierać różne rozszerzenia, jednak ze względu na mniejszy rozmiar wyświetlaczy i ograniczoną widoczność, warto zastanowić się, które rozszerzenie da ci realną szansę na podniesienie ilości i jakości konwersji. Jednym z popularniejszych rozszerzeń w przypadku tekstowej reklamy na tabletach i smartfonach jest reklama mobilna aplikacji, dzięki której użytkownik od razu po kliknięciu może pobrać appkę ze sklepu.

    Reklamy graficzne

    Graficzna reklama na urządzeniach mobilnych niewiele różni się od tych znanych ci z urządzeń stacjonarnych. Banery wyświetlane są w całej sieci reklamowej i powinny być dostosowane do rozmiarów wyświetlaczy na urządzeniach mobilnych.
    Przeważnie wyświetlają się na górze strony lub tworzą pełnoekranowe reklamy graficzne. Po kliknięciu użytkownik może zostać przeniesiony do twojej strony internetowej lub bezpośrednio do sklepu z aplikacjami.

    Reklamy typu „tylko połączenie”

    „Tylko połączenie” to specjalna reklama na urządzenia mobilne, z których można wykonać połączenia telefoniczne. Reklama wyświetla się w sieci wyszukiwania i jest połączona z twoim numerem telefonu.
    Użytkownik zainteresowany reklamą klika w reklamę, a na urządzeniu otwiera się aplikacja telefoniczna z wybranym numerem telefonu. W zależności od ustawień reklamy mobilnej, może to być bezpośredni numer do twojej firmy lub numer Google używany do przekazywania połączeń. Następnie wystarczy, by użytkownik kliknął przycisk połączenia i wykona telefon do twojej firmy.
    Z tym typem reklamy na smartfony można powiązać inne rozszerzenia, takie jak rozszerzenia lokalizacji, informacji w witrynie czy objaśnień. Rozliczane są na podstawie kosztów za kliknięcie, w modelu CPC.

    Reklamy aplikacji mobilnej

    Reklama mobilna Google Ads może przyjąć również postać reklamy pojawiającej się w aplikacjach. W ten sposób możesz zareklamować między innymi własną aplikację, by zwiększyć ilość pobrań lub zareklamować stronę. Pamiętaj jedynie, że powinna ona być dostosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.
    Chcąc reklamować własną aplikację możesz wybrać formę kreacji, w której znajduje się gotowy przycisk „instaluj”. Kampania mobilna promująca appkę może wyświetlać się również w sieci wyszukiwania (nie tylko w wyszukiwarce Google, ale również między innymi w wyszukiwarce aplikacji Google Play) oraz w mobilnej wersji platformy YouTube.

    Reklamy katalogowe produktów dostępnych lokalnie

    To stosunkowo nowa metoda promocji. Kampania katalogowa produktów dostępnych lokalnie (w skrócie nazywana LCA) to reklama na urządzenia przenośne wykorzystująca plik danych z ofertą lokalnego asortymentu produktów.
    Ten format kampanii reklamowej charakteryzuje się wykorzystaniem elementów wizualnych, dzięki czemu sposób jej przeglądania jest bardzo atrakcyjny dla użytkownika. Widać na nim nie tylko zdjęcia produktów, ale także informację na temat twojego sklepu oraz ceny poszczególnych artykułów.
    Płatność następuje, gdy dany użytkownik podjął jakąś interakcję z mobilną kreacją reklamową: przewinął ponad połowę szerokości lub długości reklamy, kliknął produkt, by zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na jego temat lub kliknął w baner reklamowy w celu przejścia na twoją stronę internetową.
    Kluczową kwestią skuteczności reklamy jest tutaj wskaźnik wizyt w sklepie stacjonarnym, który warto stale monitorować. Ten rodzaj kampanii jest możliwy do zrealizowania we wszystkich krajach, w których są dostępne reklamy lokalnego asortymentu produktów.

    Skuteczna reklama mobilna – metody na dotarcie do użytkownika

    Jak już wspomnieliśmy na początku artykułu, popularność sprzętu mobilnego stale rośnie. Coraz więcej osób, również w Polsce, używa smartfonów i tabletów w celu zrobienia zakupów w sklepie internetowym, znalezienia potrzebnych informacji, dokonania rezerwacji czy zapewnienia sobie rozrywki. Z tego powodu warto zastanowić się, jakie metody dotarcia do użytkownika urządzeń mobilnych będą skuteczne.
    Należy pamiętać, by rozsądnie wybrać rozszerzenia reklam, analizując je pod względem korzyści i celów, jakie chcesz osiągnąć. Ograniczona ilość miejsca na urządzeniach mobilnych sprawia, że nadmiar rozszerzeń nie będzie dobrze widoczny. Jeśli kierujesz reklamę do swojej strony WWW zadbaj o to, by była ona przyjazna dla użytkowników smartfonów i tabletów, a w przypadku kampanii promującej aplikację – żeby opis z informacjami był dobrze zoptymalizowany.
    Jeśli nie wiesz, w jaki sposób przeprowadzić kampanię na urządzenia mobilne, z chęcią zajmiemy się tym za ciebie. Skontaktuj się z nami, by ustalić wszystkie szczegóły!

    Korzyści z prowadzenia mobilnych kampanii reklamowych

    Dostęp do urządzeń mobilnych jest coraz bardziej powszechny. Każdego dnia tysiące ludzi sięga po smartfona w ciągu godziny po obudzeniu i ma go w ręku w ostatniej godzinie przed pójściem spać. Dbając o skuteczną reklamę na urządzenia mobilne masz szansę dotrzeć ze swoją ofertą do sporego grona odbiorców w prosty i przystępny sposób.