Konsultacje strategiczne SEO/SXO

Konsultacje strategiczne SEO/SXO

Czy wiesz, że 15% właścicieli małych i średnich firm nie ma zamiaru wdrażać żadnej strategii marketingowej?

Jesteś gotowy, żeby Twój biznes urósł o 300% w ciągu 6 miesięcy?

Scrollnij niżej
i zobacz co potrafimy!

Dlaczego Konsultacje strategiczne SEO/SXO są Ci potrzebne?

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych wymaga dużej wiedzy – zwłaszcza, gdy do zdiagnozowania jest istotny dla Ciebie problem lub specyficzne zagadnienie, na które nie możesz znaleźć odpowiedzi w internecie. Prawdopodobnie jej nie znajdziesz, bo każda strategia rozwoju firmy jest indywidualna, a ogólnikowe rekomendacje na forach, konferencjach czy kilkudniowych szkoleniach nie zawsze działają w odniesieniu do Twojego biznesu. W Veneo Performance na Twoją strategię patrzymy szeroko i zdecydowanie możemy najlepiej doradzić Ci w kontekście SEO (czyli tego, jak poprawić widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania Google i zwiększyć ruch na www) oraz SXO (jak zoptymalizować ją ze względu na doświadczenia użytkownika, aby zwiększyć konwersję). Jeśli tak jak my, jesteś głodny konkretnej wiedzy, zorientowany na wynik i oczekujesz precyzyjnych odpowiedzi na pytania z zakresu SEO/SXO – napisz do nas! Jako specjaliści z 16–letnim doświadczeniem jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Konsultacje strategiczne

Dlaczego warto skorzystać z konsultacji strategicznej?

Orientacja na cele biznesowe

Wszystkie działania naszych specjalistów skupiają się na zrealizowaniu wyznaczonych przez Twoją firmę celów biznesowych. To z myślą o nich opracowujemy strategię działania, aby uzyskać najbardziej zadowalający Cię wynik.

Estymacja wzrostu na 12 lub 24 miesiące

Wiemy, jak bardzo zależy Ci na konkretnych wynikach. Zaczynając współpracę nie dostajesz od nas kota w worku. Przygotujemy dla Ciebie estymację wzrostu, jakiego możesz spodziewać się po naszych działaniach na okres 12 lub 24 miesięcy.

Wyznaczenie KPI

Przed rozpoczęciem kampanii wspólnie ustalamy kluczowe wskaźniki efektywności, które chcemy osiągnąć. Na każdym etapie kampanii weryfikujemy uzyskane wyniki i stale dążymy do ich powiększenia!

Propozycje projektów rozwojowych

Nie poprzestajemy na standardowych działaniach. Szukamy sposobów, aby Twoja firma mogła zakwitnąć w miejscach, gdzie jeszcze jej nie posiano. Szukamy nowych możliwości, aby zwiększyć sprzedaż i wartość Twojej firmy.

Co oferujemy?

Podejście data-driven

Nasze działania marketingowe realnie opieramy na danych. Podejście data-driven pozwala nam planować pracę, która ma sens i przynosi korzyści!

Analiza aktualnej sytuacji na rynku

Wiemy, że w Twojej branży warto być na bieżąco. Nasi specjaliści przygotują dla Ciebie rzetelną analizę, dzięki której dowiesz się, co aktualnie dzieje się na rynku.

Wstępna strategia promocji

Zaplanujemy całą kampanię od A do Z. Działając według założonej strategii, wiesz czego możesz się spodziewać.

Holistyczne podejście projektowe

Tylko szerokie spojrzenie na Twój biznes może dostarczyć Ci informacji o nowych drogach rozwoju.

Skontaktuj się z nami
w takiej formie, jaka
najbardziej Ci odpowiada

Wyślij nam wiadomość




    Wypełnij brief a my dopasujemy ofertę do Twojego biznesu

    No dawaj, nie bój się
    i kliknij tu

    Zadzwoń do nas lub wyślij mail

    17 lat

    w digitalu

    40+

    ekspertów branży

    360°

    obsługi w digitalu

    30+

    narzędzi wspomagających

    TOP10

    agencji według raportu Interaktywnie.com

    5 lat

    średniej długości współpracy z Veneo

    Co jest naszą siłą? Ludzie,
    Ludzie i jeszcze raz
    Ludzie! To ich wiedza
    i doświadczenie budują
    jakość.

    gruszka2.png

    Nie obiecujemy gruszek
    na wierzbie! Zobacz historie
    sukcesu naszych
    klientów.

    Więcej o konsultacjach strategicznych SEO/SXO

    Nie każdy jest gotowy na działania SEO w pełnym zakresie. Wiele osób chce samodzielnie spróbować marketingu w wyszukiwarkach, bez koniczności angażowania w to specjalistów. Właśnie dla takich ludzi powstał consulting SEO!

    Czym jest doradztwo SEO?

    Nikt nie jest ekspertem w każdej dziedzinie. Często zdarza się, że podejmujesz samodzielne kroki w zakresie pozycjonowania i optymalizacji, jednak potrzebujesz wskazówek i porad, w jaki sposób uporać się z problemami, które napotkasz.
    W tym celu stworzono konsultacje działań SEO. To usługa, dzięki której uzyskasz odpowiedzi na dręczące cię pytania i dowiesz się, jakich działań potrzebujesz, by zyskać satysfakcjonujące efekty.

    Czy konsultacje SEO to to samo co audyt SEO?

    Czasem można spotkać się z takim porównaniem, jednak konsultacje SEO nie są tym samym co audyt. Choć w ramach consultingu SEO często uzyskasz krótki, uproszczony raport SEO, są to zupełnie odmienne usługi.
    Audyt SEO to długa, szczegółowa analiza stanu twojej strony oraz plan strategii pozycjonowania, Konsultacja to rozmowa, w czasie której konsultant SEO wysłucha twoich pytań i udzieli na nie odpowiedzi. Pomoże dobrać strategię i przekaże niezbędną wiedzę na interesujący cię temat.

    Kiedy warto skorzystać z konsultacji SEO?

    Konsultacja SEO może być przydatna na niemal każdym etapie, jednak są szczególne momenty, w których warto z niej skorzystać. Jeśli planujesz rozbudowę lub zmianę wyglądu strony, konsultacja SEO jest czymś, z czego powinieneś skorzystać.
    Tego typu konsultacje pozycjonowania to także świetny pomysł, kiedy pragniesz spróbować własnych sił w optymalizacji swojej strony internetowej, ale nie masz wystarczającej wiedzy, by zrobić to dobrze.

    Dla kogo przeznaczone są konsultacje SEO?

    Doradztwo SEO przeznaczone są przede wszystkim dla osób, które poszukują prostych rozwiązań w zakresie strategii pozycjonowania, które są w stanie wdrożyć samodzielnie.
    To także świetna oferta dla osób, które poszukują odpowiedzi na konkretne pytania związane z optymalizacją strony, lub zwyczajnie potrzebują szybkiego szkolenia SEO, z zakresu podstaw pozycjonowania i optymalizacji.

    Czy do SEO konsultacji musisz mieć przygotowane pytania?

    Wielu klientów przychodzi na konsultacje SEO z obszerną listą konkretnych pytań dotyczących ich strony lub sklepu internetowego. Zdarza się jednak, że doradztwa w zakresie SEO szukają osoby, które nie mają sprecyzowanych wymagań, co do takiego spotkania. W obu wypadkach jesteśmy w stanie przeprowadzić efektywne konsultacje.
    Przeważnie tacy klienci chcą poznać proste sposoby na poprawienie swojej pozycji w Google, a ich jedynym pytaniem jest „jak sprawić, by moja strona była lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania?”. W ciągu krótkiego spotkania jesteśmy w stanie przeanalizować problemy, z którymi się borykasz oraz udzielić ci kilku prostych i skutecznych wskazówek, jak zmodyfikować witrynę i jakie działania SEO prowadzić, by pozycjonowanie miało sens.

    Czego dowiesz się na konsultacjach SEO?

    Przede wszystkim na konsultacjach SEO poznasz mocne i słabe strony swojej witryny i dowiesz się, jak wyeliminować pewne błędy. Czasem wystarczy już jedna godzina rozmowy, byś wdrożył w życie konkretne działania, które umocnią twoją pozycję w Google.
    To także prosty sposób na przyspieszony kurs podstaw SEO w zakresie, który cię interesuje. Zamiast przeszukiwać sieć w poszukiwaniu potrzebnych informacji, wystarczy jedno spotkanie z konsultantem, który wyjaśni ci wszystko, czego potrzebujesz.

    Jak przebiega konsultacja SEO?

    W zależności od tego, czy masz przygotowaną długą listę pytań lub zagadnień, które chcesz omówić, czy też wolisz, by rozmowa płynęła własnym torem, forma konsultacji pozycjonowania może się różnić.
    Na wstępie przeprowadzamy krótką rozmową, w celu rozpoznania konkretnego przypadku. Ty opowiesz nam, czego oczekujesz, my dopytamy o szczegóły dotyczące twojej strony WWW.
    Gdy już mamy wstępne informacje, wiemy, ile czasu będziemy potrzebować i czego konkretnie potrzebujesz, by rozwiązać twoje problemy. Wówczas możemy umówić się na spotkanie, a jeśli istnieje taka potrzeba: skontaktować się telefonicznie lub z pomocą Skype.
    Jeśli ciężko jest ci sprecyzować problem, z którym się do nas zgłaszasz – nie martw się. W czasie rozmowy postaramy się nakierować cię na właściwy tor i poprowadzić cię przez odpowiednie zagadnienia ze świata pozycjonowania.

    Jaki jest koszt doradztwa SEO?

    Jeśli nie potrzebujesz pełnego wsparcia w zakresie pozycjonowania i optymalizacji witryny i nie zależy ci na szczegółowym audycie, a jedynie chcesz poznać odpowiedzi na nurtujące cię pytania w zakresie prowadzenia kampanii SEO, umów się na konsultację. Koszt tego typu doradztwa zaczyna się od 200 złotych za godzinę, a konkretna kwota oraz czas spotkania są ustalane indywidualnie.

    Strategia SEO – co zrobić, by pozycjonowanie było skuteczne?

    W życiu każdego przedsiębiorstwa przychodzi czas, by określić strategię funkcjonowania firmy lub strategię marketingową. Chcąc rozpocząć działania z zakresu pozycjonowania, również dobrze jest opracować plan działania. Na czym polegają strategie SEO? Kiedy i dlaczego warto je przygotować?

    Czym jest strategia SEO?

    Strategia pozycjonowania powinna być elementem strategii marketingowej każdej firmy, która ma zamiar aktywnie działać w Internecie. To spis wszystkich działań, które zamierzasz podjąć, by poprawić swoją widoczność w Google i zwiększyć ruch na stronie z wyników wyszukiwania.
    Opracowanie strategii SEO pozwoli ci dopasować działania z zakresu pozycjonowania do twoich potrzeb, potrzeb twoich klientów i do aktywności konkurencji. Skuteczna strategia SEO uwzględni także specyfikę twojej branży i wykorzysta cały potencjał twojej strony internetowej.

    Jak wygląda kampania SEO?

    Planowanie działań SEO powinno odbywać się na kilku różnych frontach. Na początku należy określić sytuację wyjściową – poddać analizie potrzeby biznesowe klienta oraz zbadać, jakie działania w zakresie pozycjonowania podjęła konkurencja.
    Następnie dobierane są frazy kluczowe i rozpoczynane są działania z zakresu optymalizacji treści na stronie oraz modyfikacji architektury witryny. Wdrażane są także prace związane z budowaniem bazy linków przychodzących.
    Prowadzone przez nas kampanie SEO są na bieżąco przez nas monitorowane, a ich efekty regularnie raportowane do klienta.

    Określenie sytuacji wyjściowej

    Jak już wspomnieliśmy, stworzenie strategii SEO rozpoczyna się od określenia sytuacji wyjściowej. Składa się na to zarówno analiza poziomu optymalizacji serwisu, sprawdzenie bazy linków przychodzących, jak i kontrola działań konkurencji.
    Skuteczne strategie SEO zakładają rzetelne sprawdzenie działań innych firm z twojej branży. Dzięki temu wiadomo, jaki budżet będzie potrzebny do realizacji zamierzonych celów oraz ile wysiłku będzie trzeba włożyć w osiągnięcie satysfakcjonujących wyników.

    Określenie celu witryny

    To od celu, jaki chcesz osiągnąć zależna jest dedykowana strategia pozycjonowania. W zależności od tego, czy zależy ci na zwiększeniu sprzedaży, czy też na działaniach wizerunkowych, metody SEO będą się różnić, dlatego cel pozycjonowania należy określić już na samym początku pracy nad koncepcją strategii SEO.

    Przygotowanie architektury witryny oraz fraz kluczowych

    Już na poziomie audytu, jeszcze przed wdrożeniem strategii SEO, przygotowywane są plany dotyczące rozwoju i modyfikacji architektury witryny oraz wybierane są słowa kluczowe.
    Zupełnie innego podejścia będą wymagały firmy mające zasięg ogólnopolski, a innego biznesy lokalne. Całkowicie inaczej dobór fraz kluczowych będzie wyglądał również w przypadku sklepów internetowych, których pozycjonowanie wymaga znacznie więcej pracy.
    Prace nad architekturą serwisu obejmują między innymi zmiany w kodzie oraz uproszczenie nawigacji strony, a także wprowadzenie opisów alternatywnych do grafik, linkowanie wewnętrzne czy udoskonalenie meta tagów.

    Plan treści marketingowych

    Gdy propozycje słów kluczowych są już gotowe i wdrożone są zmiany na stronie WWW, następnym etapem kampanii SEO jest zaplanowanie treści marketingowych.
    Ważne jest ustalenie priorytetów – które z artykułów lub tekstów na stronę powinny powstać jako pierwsze, a które mogą jeszcze chwilę poczekać?
    Oprócz samego tematu i nasycenia słów kluczowych w tekście, należy zwrócić uwagę również na hierarchizację nagłówków długość artykułu, jego przystosowanie do potrzeb użytkownika oraz formatowanie tekstu. To wszystko ma ogromne znaczenie w walce o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.
    Jeśli na twojej stronie lub blogu publikowane są artykuły, należy sprawdzić je pod kątem duplikacji. Nawet jeśli ty przygotowałeś oryginalną treść, nie oznacza to, że ktoś bez pytania cię o zgodę jej nie skopiował.

    Plan pozyskiwania linków

    Kolejny krok to działania Off-page, polegające przede wszystkim na pozyskaniu wartościowego, mocnego zaplecza linków pozycjonujących.
    Plan powinien opierać się na analizie linkowania konkurencji, poszukiwaniu nowych, mocnych źródeł backlinków oraz eliminowaniu tych, które mogą zostać uznane przez wyszukiwarkę za linki spamerskie.
    W tym punkcie warto pamiętać również o działaniach depozycjonujących, które może stosować konkurencja w celu obniżenia twojej pozycji w wynikach wyszukiwania. Z tego powodu firma pozycjonująca powinna stale monitorować linki prowadzące do strony klienta i reagować, gdy tylko zauważy słabej jakości linkowania.

    Mierzenie skuteczności działań SEO

    Kampanie SEO są działaniami długofalowymi. Choć jest szansa, że po wprowadzeniu pierwszych zmian twoja pozycja w Google znacznie się poprawi, w rzeczywistości na wyniki należy chwilę poczekać.
    Tworząc nowe strategie SEO informujemy klienta, w jaki sposób będzie mierzona skuteczność naszych działań, z jaką częstotliwością będziemy przesyłać raporty z danymi oraz jakich może spodziewać się efektów.
    Z czasem można zauważyć, że wyższe miejsca w wynikach wyszukiwania przekładają się na wzrost ruchu na stronie, a co za tym idzie także ilość zamówień czy zapytań o konkretną ofertę.

    Kiedy przygotować plan SEO?

    Kiedy przygotowanie strategii pozycjonowania to dobry pomysł? Plan działania warto ustalić przede wszystkim wtedy, gdy jeszcze nie stworzyłeś swojej strony internetowej, a dopiero masz zamiar to zrobić. Dzięki temu, od samego początku stworzysz witrynę przyjazną dla wyszukiwarek.
    Jeśli już masz stronę, ale wyniki nie są dla ciebie zadowalające, wówczas również warto przygotować strategię pozycjonowania, dzięki której zwiększysz ruch z wyników organicznych. Pamiętaj jednak, że wdrożenie jej w życie może oznaczać całkowitą przebudowę twojej witryny.

    Dlaczego warto przygotować strategię SEO?

    Co możesz zyskać dzięki opracowaniu strategii SEO? Przede wszystkim przygotowując plan działania lepiej dopasujesz metody do swoich potrzeb czy specyfiki twojej branży.
    Oddając to zadanie w ręce specjalistów, nie stracisz czasu i pieniędzy na metodę prób i błędów i od razu zdobędziesz szansę na długotrwałą poprawę ruchu z organicznych wyników wyszukiwania.