Content Marketing
Dlaczego prowadzenie bloga jest Ci potrzebne?
Dobrze prowadzony blog na stronie firmy cechuje się wartościowymi i unikalnymi treściami, regularną publikacją, skuteczną optymalizacją SEO i dedykowanymi zdjęciami czy wideo. Dzięki atrakcyjnie zaprezentowanym treściom na blogu użytkownicy będą mogli zapoznać się z ideą Twojej marki, misją, wizją, historią, a także utwierdzić się w przekonaniu, że jesteś ekspertem w swojej dziedzinie. To także idealny sposób, aby zostać odnalezionym w Internecie w wyszukiwarce Google! Tak, wiemy – to czasochłonne zadanie, a informacji do przekazania może być mnóstwo. Dlatego prowadzenie bloga możesz oddać w ręce specjalistów, którzy doskonale potrafią wgryźć się w każdy temat! Nasi doświadczeni contentowcy i copywriterzy – jak nikt inny – zrozumieją esencję każdej marki i dostosują się do stylu komunikacji, dodając do niego (odrobinę lub nieco więcej) magii. W ramach współpracy mogą zaproponować również tematy i harmonogram publikacji w oparciu o trendy oraz treści ponadczasowe, a nasi specjaliści SEO/SXO zapewnią wsparcie techniczne, optymalizacyjne i analityczne, aby użytkownicy zamiast tylko (i aż!) czytać, kierowali się do Twojego sklepu czy newslettera.
Korzyści, jakie osiągniesz, prowadząc bloga ze specjalistami:
Kompleksowa strategia Content Marketingu
Rozkręcimy Twój biznes tworząc treści, które realnie przemówią do klientów i pomogą w osiągnięciu celów sprzedażowych i wizerunkowych. Stosujemy język korzyści i najbardziej kreatywne rozwiązania na rynku.
Orientacja na użytkownika
Doskonale wiemy, że w internecie najważniejszy jest użytkownik. Zawsze dbamy o to, by Twoja strona była responsywna i dostosowana do potrzeb odwiedzającego. Analizujemy jego potrzeby i szukamy najlepszych rozwiązań, korzystając z najnowocześniejszych narzędzi.
Konwertujący ruch
Tłumy użytkowników odwiedzają Twoją stronę i wciąż nic?… Koniec z tym. Od teraz Twój prywatny sprzedawca zacznie sprzedawać. W najlepszych teamach nie miejsca na nieskutecznych zawodników.
Web i UX writing
Jak Cię widzą, tak Cię piszą? Pisz tak, żeby Cię widzieli! Bez względu na to czy mówimy o stronie www czy działaniach w Social media, musisz tworzyć zauważalne treści. Lepiej widoczne? Widocznie lepsze!
Co oferujemy w ramach prowadzenia bloga firmowego?
Podejście data-driven
Nasze działania marketingowe realnie opieramy na danych. Podejście data-driven pozwala nam planować pracę, która ma sens i przynosi korzyści!
Analiza oparta na +20 narzędziach
Najlepsi kucharze korzystają z najlepszych noży, a my korzystamy z najlepszych narzędzi, które umożliwiają nam sprawne wykonanie dokładnych analiz, niezbędnych do wyznaczenia działań dla Twojej strony www! Opieramy się na rzetelnych danych.
Analityka treści
Nie jesteś pewien, czy treści na Twojej stronie spełniają swoją rolę? Z chęcią przeprowadzimy dla Ciebie szczegółową analizę tekstów i wykażemy, w czym tkwi problem.
Monitoring sezonowości
Sezonowość dotyka każdej branży w różnym stopniu. Sprawdzimy, jak wygląda to w przypadku Twojej firmy, wykorzystując sezon sprzedażowy najlepiej, jak to możliwe.