User Experience
Dlaczego wdrożenie i konfiguracja narzędzi danych jakościowych są Ci potrzebne?
Samo wdrożenie kodu Google Analytics nie gwarantuje, że narzędzie będzie dostarczać nam rzetelnych i wartościowych dla naszego biznesu danych. To bardzo ważne, by mieć tę świadomość, ponieważ na podstawie nieprawdziwych danych możesz podjąć decyzję, która narazi firmę na finansowe straty. Google Analytics wymaga odpowiedniej konfiguracji, w zależności od potrzeb pracowników firmy i celów strony internetowej. W odpowiednio przygotowanym panelu można śledzić poszczególne zdarzenia (nawet w obrębie jednej podstrony – dzięki Google Tag Managerowi). Dopiero poprawnie skonfigurowane narzędzie będzie gwarantować, że zbierane dane są prawidłowe i na ich podstawie będziesz mógł, z naszą pomocą, podejmować decyzje dotyczące np. alokacji budżetu marketingowego. Google Analytics to nie wszystko. W kontekście badania strony pod kątem doświadczenia użytkownika (User Experience) wartościowej wiedzy dostarcząją również badania clicktrackingowe i heatmapy z HotJar oraz Testy A/B w Google Optimize.
Korzyści płynące z wdrożenia i konfiguracji narzędzi danych jakościowych:
Decyzje biznesowe oparte o dane jakościowe
Dla nas nie liczy się wyłącznie ilość, ale również jakość. Podejmując decyzje związane z Twoim biznesem opieramy się na rzetelnych danych jakościowych.
Śledzenie zachowań użytkowników
Wiemy wszystko o tym, co robią Twoi użytkownicy. Niczym detektywi śledzimy każdy ich krok, by móc przekazać Ci jak najwięcej informacji na temat Twoich klientów.
Śledzenie kluczowych ścieżek konwersji
Dowiedz się, skąd przychodzą na Twoją stronę osoby chętne dokonać zakupu. Śledząc kluczowe ścieżki konwersji, będziesz mógł lepiej dysponować swoim budżetem na reklamy.
Poprawa usability serwisu
Potrafimy sprawić, by klient zakochał się w Twojej stronie. Z nami każdy odwiedzający będzie mógł poczuć się komfortowo, jak u siebie w domu!
Co oferujemy w ramach wdrożenia i konfiguracji narzędzi danych jakościowych?
Konfiguracja narzędzi jakościowych
Dbając o doświadczenie użytkownika, konieczna jest konfiguracja narzędzi, które pomogą Ci zebrać niezbędne, rzetelne dane jakościowe.
Określenie ścieżek konwersji
Chcesz wiedzieć, jak wygląda droga klienta przed zakupem? Nic prostszego! Sprawdzimy, jakimi ścieżkami poruszają się klienci i pokażemy Ci, co można usprawnić, by poprawić współczynnik konwersji.
Konsultacje analityczne
Z przyjemnością przeprowadzimy Cię przez wszystkie niejasne zagadnienia analityki i pokażemy Ci, jak poruszać się po świecie danych, by wykorzystać je do swoich celów.
Analiza map ciepła i nagrań
Badając Twoją stronę nie opieramy się wyłącznie na domysłach. Starannie badamy analizujemy mapy ciepła i wyciągamy wnioski z nagrań sesji użytkowników.