Unique Selling Proposition (USP) – wyróżnij swój produkt na tle innych!
| E-commerce
Konkurencja w internecie staje się coraz większa. Nie każdy może pozwolić sobie na bycie samotnym liderem w swojej niszy. By […]
Konkurencja w internecie staje się coraz większa. Nie każdy może pozwolić sobie na bycie samotnym liderem w swojej niszy. By […]
Dla nikogo nie będzie zaskoczeniem, że pandemia koronawirusa mocno przyspieszyła rozwój branży e-commerce. Choć do niedawna zakupy w sieci były […]
Otwierając nowy sklep internetowy ciężko jest przekonać do siebie klientów. Nowy biznes, którego nikt nie zna budzi w odbiorcach niepokój i często nie są oni przekonani do zakupów w takim sklepie, bez względu na atrakcyjność oferty. Jak przekonać do siebie użytkowników i zbudować zaufanie w e-commerce?
Coraz większa popularność e-commerce z pewnością cieszy wielu właścicieli sklepów internetowych. Niestety, ten trend sprawia również, że rosną wymagania klientów […]
E-commerce to bardzo dynamiczna branża. Co rusz pojawiają się okazje, które warto wykorzystać do akcji promocyjnej. Warto jednak przygotować się […]
Jak sprzedać ten sam produkt, oferowany przez dziesiątki innych sklepów i wyróżnić się na tle konkurencji? Zadbaj o opisy produktów!
Druga fala pandemii koronawirusa zaskoczyła Polaków niczym zima, która każdego roku zaskakuje drogowców. Wiele biznesów cierpi z powodu obostrzeń, a […]
Jako właściciel sklepu internetowego możesz zastanawiać się, czy blog w ogóle jest ci potrzebny. Przecież w tradycyjnym sklepie nikt nie opowiada historii na temat swoich produktów. Klient po prostu wchodzi, ogląda interesujące go przedmioty, kupuje i wychodzi. Dlaczego więc dobry e-commerce powinien posiadać wsparcie w postaci bloga?