Marketplace – jak zacząć na nim zarabiać?
| E-commerce
Nazwa marketplace znana jest wielu osobom głównie dzięki jednej z funkcjonalności Facebooka, w ramach której sprzedający i kupujący mają okazję […]
Nazwa marketplace znana jest wielu osobom głównie dzięki jednej z funkcjonalności Facebooka, w ramach której sprzedający i kupujący mają okazję […]
Jak to się dzieje, że niektóre marki tworzą zupełnie nienachalny przekaz i sprzedają, a inne wciąż komunikują wyłącznie akcje rabatowe? Odpowiedź jest prosta: storytelling!
Kiedy zbliża się pierwszy dzień kwietnia, rośnie presja na stworzenie ciekawego contentu na Prima Aprilis. Sprawdźmy jak marki świętują 1 kwietnia!
Kampanie w nurcie femvertisingu mają prosty cel: podważać normy płci i tworzyć reklamy o prokobiecym przekazie. Jak tworzyć takie treści?
Netflix potrzebował 41 miesięcy, Facebook 10 miesięcy, a Instagram 2,5 miesiąca. Dlaczego Chat GPT pierwszy milion użytkowników zdobył w zaledwie 5 dni?
95% podejmowanych decyzji zakupowych opiera się na emocjach. Zbuduj markę, którą klienci będą darzyć szacunkiem i miłością!
Dzień zakochanych to świetna okazja dla wszystkich sklepów online. Walentynkowe zakupy generują ogromne obroty, a przeciętny Polak zamierza wydać na […]
Pod koniec 2016 roku Allegro opublikowało swój najsłynniejszy świąteczny spot. Wzruszająca reklama z dziadkiem uczącym się języka angielskiego obiegła świat, […]
Jeśli w twoich biznesowych planach, marzeniach czy celach na 2023 pojawia się sformułowanie „wzrost”, to zdecydowanie w przyszłych działaniach warto […]
1 stycznia w polskim prawie dotyczącym sprzedaży w kanale e-commerce zachodzą ważne zmiany. Pierwsze pytanie brzmi: czy twój sklep internetowy jest na nie gotowy? Drugie – zdecydowanie ważniejsze – czy twoja marka je przetrwa?