Audyt social media, SEO, UX – co musisz o nich wiedzieć
| Digital Marketing
Prowadzenie swojego biznesu, gdzie jednym z kanałów dotarcia jest Internet, to ciągła, nieustająca pogoń za maksymalizacją zysku oraz innych ustalonych […]
Prowadzenie swojego biznesu, gdzie jednym z kanałów dotarcia jest Internet, to ciągła, nieustająca pogoń za maksymalizacją zysku oraz innych ustalonych […]
Każdego dnia dodajesz posty, a twój fanpage wciąż świeci pustkami? Nie wiesz, co robić, by pod twoimi wpisami pojawiło się […]
Każdej firmie na rynku zależy na sprawnym rozwoju i szybkim wzroście sprzedaży. W tym celu prowadzone są rozmaite działania marketingowe, […]
Prawdopodobnie każdy z nas przeglądając Facebooka niejednokrotnie zdziwił się, jak bardzo dopasowane potrafią być niektóre reklamy. Wiele osób odnosi wrażenie, […]
Nie da się ukryć, że sytuacja, w której wszyscy się znaleźliśmy mocno odbiła się na przedsiębiorcach. W wyniku pandemii koronawirusa […]
Wszystkie działania marketingowe mają jeden cel – promowanie firmy w celu zwiększenia wyników sprzedażowych. Robi się to między innymi poprzez […]
Do niedawna performance był kojarzony tylko z rozwojem e-handlu oraz branży e-commerce. Mierzalność działań marketingowych zwłaszcza w tych obszarach jest […]
SEMcamp to konferencja, na którą z chęcią przyjeżdżają specjaliści branży SEM. Podczas cyklicznych spotkań, praktycy dzielą się wiedzą z zagadnień […]