Diversity Update – maksymalnie dwa wyniki dla jednej witryny w wynikach wyszukiwania Google
| SEO/SXO
Ogłoszona kilka dni temu zmiana Diversity Update dotknie stron, które zabierają zbyt dużo pozycji w wynikach wyszukiwania dla siebie. To […]
Ogłoszona kilka dni temu zmiana Diversity Update dotknie stron, które zabierają zbyt dużo pozycji w wynikach wyszukiwania dla siebie. To […]
Działania SEO zintegrowane z poprawą doświadczeń użytkownika w danym serwisie internetowym to jeden z nieodzownych elementów ustalania strategii biznesowej w […]
Wszyscy wiemy, że kiedyś nastąpi, a jednak zawsze jest dla nas dużym zaskoczeniem. Zmiany algorytmu Google’a, bo o nich mowa, […]
Słowa kluczowe mają niezwykle ważny wpływ na istotę pozycjonowania, począwszy od wpisania ich w okno wyszukiwarki (a nawet wcześniej) aż […]
Gigant z Fremont od wielu lat dąży do prezentowania użytkownikom wyszukiwarki Google dokładnie takich wyników, jakich w danym momencie oczekują. […]
SXO (Search Experience Optimization) jest procesem optymalizacji, mającym na celu poprawę doświadczeń użytkownika związanych z określoną stroną internetową. Łączy w […]
Klasyczne SEO koncentrowało się na uzyskaniu przez witrynę internetową wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Nie towarzyszył temu żaden inny […]
Nowy Rok 2016 rozpoczyna się od zmian. Zmienia się podejście Klientów do własnego biznesu. Rosną oczekiwania względem poziomu sprzedaży, absolutnym […]