Nowe parametry linków w Google
| SEO/SXO
Po co właściwie te parametry w linkach? Jeżeli zastanawiałeś się po co właściwie są te parametry i dlaczego należy z […]
Po co właściwie te parametry w linkach? Jeżeli zastanawiałeś się po co właściwie są te parametry i dlaczego należy z […]
Kanibalizacją słów kluczowych nazywamy sytuację, w której w obrębie jednej witryny są dwie (lub więcej) podstrony zoptymalizowane pod kątem dokładnie tego samego słowa kluczowego. Strony te konkurują między sobą w wynikach wyszukiwania, naprzemiennie wyświetlając się na jednakowe zapytanie.
Branża e-commerce z roku na rok przybiera na sile. Pojawia się coraz więcej sklepów internetowych, a Polacy coraz chętniej robią […]
Google od dawna stawia sobie na pierwszym miejscu wygodę podczas korzystania z wyszukiwarki dla użytkowników. Chcąc dostarczać najlepsze treści, oferuje możliwość tzw. bezpośrednich odpowiedzi, które pojawiają się już w widoku wyszukiwania. Jak dostać się na szczyt wyników i czy na samej górze czekają na nas jakieś zagrożenia?
Sezonowość jest normalnym elementem niemal każdego biznesu. Sprzedaż niektórych produktów i usług, a także wzrost zainteresowania konkretnymi frazami w dużej […]
Proces optymalizacji i pozycjonowania strony internetowej składa się z wielu elementów. Jednym z nich jest strategia link buildingowa, która zwiększa […]
Wyobraź sobie, że w domowym zaciszu czytasz książkę, która z każdą następną stroną ujawnia coraz to ciekawsze historie i informacje. […]
Rok 2020 wiąże się z istotnymi zmianami dla specjalistów SEO. Po core update ze stycznia 2020 przyszedł czas na kolejną […]