Twój idealny opis produktu – jak powinien wyglądać?
| E-commerce SEO/SXO
Jak sprzedać ten sam produkt, oferowany przez dziesiątki innych sklepów i wyróżnić się na tle konkurencji? Zadbaj o opisy produktów!
Jak sprzedać ten sam produkt, oferowany przez dziesiątki innych sklepów i wyróżnić się na tle konkurencji? Zadbaj o opisy produktów!
Jako właściciel sklepu internetowego możesz zastanawiać się, czy blog w ogóle jest ci potrzebny. Przecież w tradycyjnym sklepie nikt nie opowiada historii na temat swoich produktów. Klient po prostu wchodzi, ogląda interesujące go przedmioty, kupuje i wychodzi. Dlaczego więc dobry e-commerce powinien posiadać wsparcie w postaci bloga?
Wprowadzony blisko piętnaście lat temu Google’owski atrybut nofollow ewoluował. Do tej pory atrybut rel=”nofollow” funkcjonował jako główne narzędzie do oznaczania […]
Coraz więcej osób decyduje się na wykorzystanie WordPressa do prowadzenia swojej strony internetowej. Obecnie już ponad 1/3 witryn jest obsługiwana […]
Czytając o pozycjonowaniu i optymalizacji wszystko wydaje się być banalnie proste. Czemu więc zamiast kierować swoje kroki do specjalistów z […]
Do zrozumienia pojęcia Crawl Budget musimy zacząć od odmówienia procesów wchodzących w jego skład, a są to: crawl rate limit, […]
Z tego rozwiązania korzysta około 20% sklepów na rynku w Polsce. Dlaczego warto wybrać WooCommerce? Czy warto i jak pozycjonować stronę stworzoną w WooCommerce? Odpowiadamy w artykule!
Pozycjonowanie lokalne (inaczej SEO lokalne) to działania SEO, których celem jest podniesienie pozycji strony internetowej dla fraz kluczowych odnoszących się do konkretnego regionu, najczęściej miasta. W przypadku pozycjonowania lokalnego możemy mówić o pozycjonowaniu lokalnym strony w wyszukiwarce Google lub wizytówki firmy w Mapach Google.