Konsumenci pokolenia Z – wyzwanie dla sprzedaży?
| Digital Marketing
Świat się zmienia, a z nim również sprzedaż – jej modele, kanały, narzędzia. Chcąc skutecznie prowadzić działania sprzedażowe skierowane do […]
Świat się zmienia, a z nim również sprzedaż – jej modele, kanały, narzędzia. Chcąc skutecznie prowadzić działania sprzedażowe skierowane do […]
Gaming to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się branż na świecie. Według statystyk Newzoo, aktualnie – w roku 2022, na […]
Grupy podobnych odbiorców (look-a-like) to jedna z najskuteczniejszych opcji targetowania na Facebooku. Takie reklamy docierają do unikalnych odbiorców, wykazujących podobieństwo […]
Odejście od Universal Analytics i postawienie na całkowitą nowość – GA4 (Google Analytics 4) – firma Google definiuje jako krok […]
Wielokrotnie – czy to ze statystyk opublikowanych przez agencję, czy wewnętrzne działy marketingowe różnych firm – mogłeś zobaczyć wskaźnik ROAS […]
Choć do Black Friday pozostało jeszcze sporo czasu, wielu przedsiębiorców już rozpoczyna przygotowania do okresu wzmożonych promocji. Chcąc dopiąć wszystko […]
Zakupowe szaleństwo z okazji Black Friday już kilka lat temu dotarło do Polski. Z roku na rok rośnie zainteresowanie klientów […]
Black Friday i Cyber Monday zawsze przynoszą sklepom internetowym ogromne zyski. Niestety, większość użytkowników robi jednorazowe zakupi i już nigdy […]
Black Friday i Cyber Monday to dwa dni w roku, podczas których walka o uwagę użytkownika przybiera na sile. Wszystko […]
Choć do święta wielkich okazji zostało jeszcze sporo czasu, sprzedawcy już teraz powinni zacząć myśleć o strategii z okazji Black […]