Zgłębiaj wiedzę

Odkrywaj tajniki
Performance’u Funkcjonalnego

Przewodnik GA4 po pół roku. Zmiany, wyzwania i plany na przyszłość

| Analityka

Google Analytics w wersji 4 jest już z nami, jako domyślna wersja, oficjalnie niemal pół roku. Każdy, kto działa w digitalu zdążył się już w mniejszym lub większym stopniu zapoznać z tym narzędziem. Zdążyliśmy już wyrobić swoją opinię na jego temat, ale czy aby na pewno jesteśmy na bieżąco z informacjami, które go dotyczą? W tym artykule omówimy zmiany, wyzwania, a także, na co trzeba być gotowym w najbliższych miesiącach jeżeli myślimy o analizie danych marketingowych w Google Analytics.

Jak stworzyć idealną kartę produktu w e-commerce?

| E-commerce SEO/SXO

Podstrona opisu produktu to przestrzeń, której jakoś determinuje decyzje zakupowe klientów. To właśnie idealna karta produktu skrywa znaczną moc marketingową oferty e-commerce. Wiele sklepów internetowych spotyka się z wyzwaniem tworzenia kart, które skutecznie poprowadzą klienta przez proces zakupowy. Czy Twoje karty produktowe są gotowe, by zachęcić do zakupu? Jak powinna wyglądać idealna karta produktu? Sprawdź, czy Twój e-commerce ma to, czego potrzebują klienci.

1 2 8 9 10 24 25