Współczynnik konwersji – co to jest i jak go optymalizować?
| Analityka SEM SEO/SXO
Jeśli posiadasz stronę swojej firmy lub prowadzisz sklep internetowy, na pewno niejednokrotnie słyszałeś o współczynniku konwersji. O co w tym […]
Jeśli posiadasz stronę swojej firmy lub prowadzisz sklep internetowy, na pewno niejednokrotnie słyszałeś o współczynniku konwersji. O co w tym […]
Możliwości, jakie daje nam Facebook w zakresie kierowania reklam są ogromne. Z tego powodu wiele osób paraliżuje strach, gdy mają ustawić kampanię w managerze reklam FB. Dowiedz się, jak targetować reklamy na Facebooku, by zyskać jak największe korzyści!
Na pewno wielokrotnie w czasie przeglądania stron internetowych zdarzyło ci się zobaczyć komunikat „404 not found”. Czasem wina leży po […]
Częste modyfikacje to jedna z charakterystycznych cech XXI wieku. Co chwilę coś wokół nas się zmienia, a w świecie wirtualnym […]
Ciężko wyobrazić sobie życie w XXI wieku bez wyszukiwarki Google. Odkąd amerykański koncern wprowadził możliwość szukania za pomocą obrazu, narzędzie […]
Nikt nie lubi czekać, aż strona internetowa w końcu się załaduje. Problem ten irytuje zwłaszcza użytkowników urządzeń mobilnych, którzy chcą […]
Przeglądając wyniki wyszukiwania czasem możemy natknąć się na coś nietypowego. Dodatkowe gwiazdki, zdjęcia, recenzje, dostępność czy cena – to wszystko przykuwa nasz wzrok i sprawia, że chętniej klikamy w link. To właśnie dane strukturalne. Czym są i jak je zaimplementować?
Google to nie tylko wyszukiwarka. To także narzędzia i aplikacje, które mogą przydać ci się w prowadzeniu biznesu, zarządzaniu stroną […]
Jak często zdarza ci się kliknąć w link i po chwili zrezygnować z powodu zbyt długiego czasu ładowania witryny? W […]
Wszystkie działania marketingowe mają jeden cel – promowanie firmy w celu zwiększenia wyników sprzedażowych. Robi się to między innymi poprzez […]