Rodzaje reklam na YouTube
| SEM
Prawdopodobnie nie ma w internecie osoby, która nie wie czym jest YouTube. Miliard użytkowników z całego świata, sto tysięcy nowych […]
Prawdopodobnie nie ma w internecie osoby, która nie wie czym jest YouTube. Miliard użytkowników z całego świata, sto tysięcy nowych […]
Po co właściwie te parametry w linkach? Jeżeli zastanawiałeś się po co właściwie są te parametry i dlaczego należy z […]
Kanibalizacją słów kluczowych nazywamy sytuację, w której w obrębie jednej witryny są dwie (lub więcej) podstrony zoptymalizowane pod kątem dokładnie tego samego słowa kluczowego. Strony te konkurują między sobą w wynikach wyszukiwania, naprzemiennie wyświetlając się na jednakowe zapytanie.
Branża e-commerce z roku na rok przybiera na sile. Pojawia się coraz więcej sklepów internetowych, a Polacy coraz chętniej robią […]
Kampanie Google Ads są doskonałym narzędziem do wspierania sprzedaży i promowania sklepu internetowego. Niestety, błędy popełnione w czasie ustawiania reklamy […]
Prawdopodobnie każdy z nas przeglądając Facebooka niejednokrotnie zdziwił się, jak bardzo dopasowane potrafią być niektóre reklamy. Wiele osób odnosi wrażenie, […]
Nie da się ukryć, że sytuacja, w której wszyscy się znaleźliśmy mocno odbiła się na przedsiębiorcach. W wyniku pandemii koronawirusa […]
Google od dawna stawia sobie na pierwszym miejscu wygodę podczas korzystania z wyszukiwarki dla użytkowników. Chcąc dostarczać najlepsze treści, oferuje możliwość tzw. bezpośrednich odpowiedzi, które pojawiają się już w widoku wyszukiwania. Jak dostać się na szczyt wyników i czy na samej górze czekają na nas jakieś zagrożenia?
Wszystko wskazuje na to, iż funkcja projektowana i testowana przez Google od blisko roku niebawem trafi na konta użytkowników Google […]
Najpopularniejszy serwis wideo na świecie posiada ponad miliard użytkowników, a każdego dnia pojawia się tam niemal 100 tysięcy nowych filmów. […]