Nawet o tym nie myśl! Najgorsze wady sklepów internetowych
| E-commerce
Chciałbyś rozkręcić swój biznes w branży ecommerce, ale obawiasz się, że Twój pomysł nie wypali? A może już posiadasz sklep […]
Chciałbyś rozkręcić swój biznes w branży ecommerce, ale obawiasz się, że Twój pomysł nie wypali? A może już posiadasz sklep […]
Wprowadzony blisko piętnaście lat temu Google’owski atrybut nofollow ewoluował. Do tej pory atrybut rel=”nofollow” funkcjonował jako główne narzędzie do oznaczania […]
Remarketing w reklamach pozwala ratować problem porzuconych koszyków w sklepie internetowym. Oprócz klasycznego remarketingu, Google Ads oferuje nam także bardziej […]
Obecność marki w Internecie jest w obecnych czasach koniecznością. Ciężko jednak wyobrazić sobie działania online bez reklamowania firmy na Facebooku […]
Przez ostatnich kilkanaście lat mieliśmy szansę obserwować ogromną zmianę, jaka miała miejsce w świecie reklamy. Marketing tradycyjny, który jeszcze do […]
W ostatnich latach można zauważyć znaczne zwiększenie ruchu z urządzeń mobilnych. Internauci z użyciem smartfonów wyszukują informacji na temat produktów […]
W ostatnich latach można zauważyć znaczne zwiększenie ruchu z urządzeń mobilnych. Internauci z użyciem smartfonów wyszukują informacji na temat produktów […]
Coraz więcej osób decyduje się na wykorzystanie WordPressa do prowadzenia swojej strony internetowej. Obecnie już ponad 1/3 witryn jest obsługiwana […]
Czytając o pozycjonowaniu i optymalizacji wszystko wydaje się być banalnie proste. Czemu więc zamiast kierować swoje kroki do specjalistów z […]
Od niedawna kampanie reklamowe w Google Ads zyskały nową pozycję do wyboru. Mowa tutaj o kampaniach discovery, czyli świeżym spojrzeniu […]