Daj złotówkę, a oddam Ci dychę! O inwestowaniu i zwrocie z reklamy w internecie
| Digital Marketing
Wielu klientów traktuje marketing w internecie jak kolejny, niezbędny wydatek. Nie zdają sobie sprawy z tego, jak ważne jest rozsądne […]
Wielu klientów traktuje marketing w internecie jak kolejny, niezbędny wydatek. Nie zdają sobie sprawy z tego, jak ważne jest rozsądne […]
Jednym z najważniejszych elementów dobrze rozpoczętej współpracy z klientem jest prawidłowo wypełniony brief. Bez niego próba stworzenia efektywnej kampanii reklamowej […]
W świecie online marketingu o współczynniku odrzuceń krąży wiele opowieści. Ten wskaźnik jest jedną z podstawowych metryk w Google Analytics, dlatego wszyscy chcieliby, by był on jak najniższy. Jednak czy zawsze wysoki współczynnik odrzuceń musi oznaczać coś złego? Dowiedz się, czym dokładnie jest bounce rate i co wpływa na ten wskaźnik.
O tym, że dobrze prowadzony profil na Instagramie jest w stanie sprzedać niemal wszystko wie każdy. Wciąż jednak sporo osób […]
W ostatnim czasie światło dzienne ujrzała nowa wersja systemu operacyjnego iOS. Aktualizacja wprowadziła znaczące zmiany w możliwościach śledzenia użytkowników korzystających […]
Dla większości reklamodawców w Polsce, reklama na Pinterest brzmi jak totalna egzotyka. Choć dla wielu osób to miejsce jest źródłem […]
Nowy gracz na rynku mediów społecznościowych szturmem podbił serca osób z całego świata. Fenomen TikToka szybko dostrzegli także marketingowcy, którzy […]
Rynek e-commerce przeżywa obecnie ogromny rozkwit. Z roku na rok pojawia się coraz więcej sklepów internetowych. Coraz więcej rozwija się […]
Konkurencja w internecie staje się coraz większa. Nie każdy może pozwolić sobie na bycie samotnym liderem w swojej niszy. By […]
Dla nikogo nie będzie zaskoczeniem, że pandemia koronawirusa mocno przyspieszyła rozwój branży e-commerce. Choć do niedawna zakupy w sieci były […]