Kampania reklamowa w social mediach dla B2B
| SEO/SXO
Reklamy na Facebooku i Instagramie stały się częścią naszego życia. Większość tych, które widzimy na co dzień kierowane są do […]
Reklamy na Facebooku i Instagramie stały się częścią naszego życia. Większość tych, które widzimy na co dzień kierowane są do […]
Tworzenie wartościowego profilu linków zewnętrznych jest jednym z fundamentów pozycjonowania. Dawniej podstawowym źródłem linków był marketing szeptany na forach internetowych. […]
Po co właściwie te parametry w linkach? Jeżeli zastanawiałeś się po co właściwie są te parametry i dlaczego należy z […]
Kanibalizacją słów kluczowych nazywamy sytuację, w której w obrębie jednej witryny są dwie (lub więcej) podstrony zoptymalizowane pod kątem dokładnie tego samego słowa kluczowego. Strony te konkurują między sobą w wynikach wyszukiwania, naprzemiennie wyświetlając się na jednakowe zapytanie.
Branża e-commerce z roku na rok przybiera na sile. Pojawia się coraz więcej sklepów internetowych, a Polacy coraz chętniej robią […]
Google od dawna stawia sobie na pierwszym miejscu wygodę podczas korzystania z wyszukiwarki dla użytkowników. Chcąc dostarczać najlepsze treści, oferuje możliwość tzw. bezpośrednich odpowiedzi, które pojawiają się już w widoku wyszukiwania. Jak dostać się na szczyt wyników i czy na samej górze czekają na nas jakieś zagrożenia?
Sezonowość jest normalnym elementem niemal każdego biznesu. Sprzedaż niektórych produktów i usług, a także wzrost zainteresowania konkretnymi frazami w dużej […]
Proces optymalizacji i pozycjonowania strony internetowej składa się z wielu elementów. Jednym z nich jest strategia link buildingowa, która zwiększa […]