UX i UI – co to znaczy?
| SEO/SXO
W temacie tworzenia stron internetowych i aplikacji mobilnych, co rusz przewijają się dwa podobnie brzmiące skróty – UX i UI. […]
W temacie tworzenia stron internetowych i aplikacji mobilnych, co rusz przewijają się dwa podobnie brzmiące skróty – UX i UI. […]
W XXI wieku ciężko wyobrazić sobie codzienne surfowanie po internecie bez dostępu do wyszukiwarki internetowej. To dzięki niej generowana jest […]
Zakładając firmę ciężko wyobrazić sobie brak unikalnej strony internetowej. Niestety, czasem zdarza się, że wymarzona nazwa domeny ma już swojego […]
Ciężko wyobrazić sobie obecnie świat bez urządzeń mobilnych. Coraz więcej osób przegląda internet i podejmuje decyzje zakupowe z użyciem smartfonów i tabletów, dlatego tak ważne jest, by strona WWW automatycznie dostosowywała się do każdego urządzenia. Takie właściwości ma właśnie strona responsywna.
Nieważne, jakie działania marketingowe prowadzisz – czasem kierowanie reklam na stronę główną twojej firmy może przynieść ci więcej szkody niż […]
Jednym z elementów prawidłowej optymalizacji stron internetowych jest tworzenie przyjaznych adresów URL. Gdzie sprawdzić adres URL, jak wygląda jego struktura oraz jak utworzyć adres URL przyjazny dla wyszukiwarek?
Google nieustannie udoskonala oferowane przez siebie narzędzia, udostępniając nowe funkcjonalności. W grudniu 2017 wprowadzona została kolejna innowacja. Obecnie firmy korzystające […]
G Suite, znany tysiącom pracowników biurowych, przeszedł właśnie istotną metamorfozę. Google Workspace, bo tak nazywa się następca G Suite, wyszedł […]
24 lipca specjalistów SEM czeka zmiana. Będą pracować w nowym „środowisku”, już nie Google AdWords, lecz Google Ads. Co niesie […]
Ogłoszona kilka dni temu zmiana Diversity Update dotknie stron, które zabierają zbyt dużo pozycji w wynikach wyszukiwania dla siebie. To […]