Aktualizacja algorytmu Google – marzec 2020
| SEO/SXO
Rok 2020 wiąże się z istotnymi zmianami dla specjalistów SEO. Po core update ze stycznia 2020 przyszedł czas na kolejną […]
Rok 2020 wiąże się z istotnymi zmianami dla specjalistów SEO. Po core update ze stycznia 2020 przyszedł czas na kolejną […]
Tworząc nową kampanię w Google Ads, jednym z etapów jest wybór metody określania stawek. Ilość opcji, jakie proponuje nam narzędzie […]
To jak ważne przy tworzeniu stron internetowych jest uwzględnienie działań optymalizacyjnych pod wyszukiwarki (SEO), wie każdy właściciel strony, bądź sklepu […]
BERT to nie tylko nazwa tej aktualizacji Google, ale także nowej otwartej techniki przetwarzania języka naturalnego (NLP), która pomaga komputerom […]
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, co to znaczy HTTP i do czego służy protokół HTTPS, który pojawia się przed adresem URL, […]
Automatyzacja powoli wchodzi w każdy etap naszego życia. Również w marketingu wiele procesów można zautomatyzować, a zaoszczędzony czas spożytkować na […]
Jako użytkownicy internetu i po prostu – konsumenci – na co dzień jesteśmy przeciążeni informacjami. Dotyczy to w szczególności przekazów […]
Z tego artykułu dowiesz się, na co szczególnie zwrócić uwagę podczas tworzenia reklamy na pozyskanie obserwujących na Instagramie Twojej marki! […]
Jeśli posiadasz stronę swojej firmy lub prowadzisz sklep internetowy, na pewno niejednokrotnie słyszałeś o współczynniku konwersji. O co w tym […]
Możliwości, jakie daje nam Facebook w zakresie kierowania reklam są ogromne. Z tego powodu wiele osób paraliżuje strach, gdy mają ustawić kampanię w managerze reklam FB. Dowiedz się, jak targetować reklamy na Facebooku, by zyskać jak największe korzyści!