Czym jest BERT?
| SEO/SXO
BERT to nie tylko nazwa tej aktualizacji Google, ale także nowej otwartej techniki przetwarzania języka naturalnego (NLP), która pomaga komputerom […]
BERT to nie tylko nazwa tej aktualizacji Google, ale także nowej otwartej techniki przetwarzania języka naturalnego (NLP), która pomaga komputerom […]
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, co to znaczy HTTP i do czego służy protokół HTTPS, który pojawia się przed adresem URL, […]
Automatyzacja powoli wchodzi w każdy etap naszego życia. Również w marketingu wiele procesów można zautomatyzować, a zaoszczędzony czas spożytkować na […]
Jako użytkownicy internetu i po prostu – konsumenci – na co dzień jesteśmy przeciążeni informacjami. Dotyczy to w szczególności przekazów […]
Z tego artykułu dowiesz się, na co szczególnie zwrócić uwagę podczas tworzenia reklamy na pozyskanie obserwujących na Instagramie Twojej marki! […]
Jeśli posiadasz stronę swojej firmy lub prowadzisz sklep internetowy, na pewno niejednokrotnie słyszałeś o współczynniku konwersji. O co w tym […]
Możliwości, jakie daje nam Facebook w zakresie kierowania reklam są ogromne. Z tego powodu wiele osób paraliżuje strach, gdy mają ustawić kampanię w managerze reklam FB. Dowiedz się, jak targetować reklamy na Facebooku, by zyskać jak największe korzyści!
Na pewno wielokrotnie w czasie przeglądania stron internetowych zdarzyło ci się zobaczyć komunikat „404 not found”. Czasem wina leży po […]
Częste modyfikacje to jedna z charakterystycznych cech XXI wieku. Co chwilę coś wokół nas się zmienia, a w świecie wirtualnym […]
Ciężko wyobrazić sobie życie w XXI wieku bez wyszukiwarki Google. Odkąd amerykański koncern wprowadził możliwość szukania za pomocą obrazu, narzędzie […]