Walentynki a e-commerce – jak zwiększyć sprzedaż online?
| E-commerce
Dzień zakochanych to świetna okazja dla wszystkich sklepów online. Walentynkowe zakupy generują ogromne obroty, a przeciętny Polak zamierza wydać na […]
Dzień zakochanych to świetna okazja dla wszystkich sklepów online. Walentynkowe zakupy generują ogromne obroty, a przeciętny Polak zamierza wydać na […]
1 stycznia w polskim prawie dotyczącym sprzedaży w kanale e-commerce zachodzą ważne zmiany. Pierwsze pytanie brzmi: czy twój sklep internetowy jest na nie gotowy? Drugie – zdecydowanie ważniejsze – czy twoja marka je przetrwa?
Kiedy myślimy o sklepach internetowych, od razu do głowy przychodzi nam kwestia zakupów tańszych, niż ma to miejsce w placówkach […]
Choć do Black Friday pozostało jeszcze sporo czasu, wielu przedsiębiorców już rozpoczyna przygotowania do okresu wzmożonych promocji. Chcąc dopiąć wszystko […]
Black Friday i Cyber Monday zawsze przynoszą sklepom internetowym ogromne zyski. Niestety, większość użytkowników robi jednorazowe zakupi i już nigdy […]
Black Friday i Cyber Monday to dwa dni w roku, podczas których walka o uwagę użytkownika przybiera na sile. Wszystko […]
Choć do święta wielkich okazji zostało jeszcze sporo czasu, sprzedawcy już teraz powinni zacząć myśleć o strategii z okazji Black […]
Końcówka listopada to zawsze bardzo intensywny okres dla wszystkich właścicieli e-commerce. Reorganizację sklepu i planowanie działań marketingowych przed zakupowym szaleństwem […]