Zgłębiaj wiedzę

Odkrywaj tajniki
Performance’u Funkcjonalnego

Na co zwrócić uwagę, tworząc reklamy na Instagramie? 5 tipów dla kont firmowych

| SEM Social media

Aby skutecznie – a do tego niewielkim kosztem – realizować wybrany cel reklamowy za pomocą Instagrama, trzeba przestrzegać kilku prostych zasad. Podczas tworzenia kampanii reklamowej zdarza się jednak, że nawet oczywiste aspekty są pomijane. By uniknąć prostych błędów, warto skorzystać z naszych 5 złotych zasad, które pozwolą ci zwiększyć skuteczność reklam na Instagramie.

Analiza konkurencji w SEO – podstawa skutecznej strategii SEO

| SEO/SXO

Założeniem każdej strategii SEO jest skuteczne pozycjonowanie, które ma się przyczynić do rozwoju firmy w internecie. Kluczowe jest tutaj stworzenie kompleksowego planu SEO, który uwzględnia różnorodne aspekty związane z pozycjonowaniem. Fundamentalnym krokiem w tym procesie jest przeprowadzenie analizy konkurencji w zakresie SEO, która ma istotny wpływ na podjętą później strategię pozycjonowania. Jak i po co przeprowadzać analizę konkurencji?

Linkowanie wewnętrzne – czym jest, jakie przynosi korzyści i jaką strategię obrać?

| SEO/SXO

Linkowanie wewnętrzne to fundament spajający każdą stronę internetową i jednocześnie jeden z najważniejszych elementów pozycjonowania. Linkowanie wewnętrzne to podstawowa forma nawigacji w witrynie internetowej zarówno dla użytkowników jak i robotów Google. Czym dokładnie jest linkowanie wewnętrzne, gdzie możemy umieszczać linki i dlaczego jest ono tak ważne dla naszej strony, jak i dla naszych działań SEO? Na te pytania i wiele innych odpowiadamy w artykule.

Audyt konta reklamowego (Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, Tik Tok, Pinterest)

| Raporty i Dane SEM

Prowadząc kampanie w internecie, trzeba stale trzymać rękę na pulsie. Nie wystarczy, że puścisz w świat reklamę zgodnie z własnym „widzimisię”. Jeśli chcesz odnieść sukces, musisz regularnie dbać o audyt kampanii płatnych. Wówczas unikniesz bezsensownego przepalania budżetu i będziesz mógł skupić się na liczeniu konwersji. Czym jest audyt konta reklamowego, jak wygląda i dlaczego warto go zrobić?

Przewodnik GA4 po pół roku. Zmiany, wyzwania i plany na przyszłość

| Analityka

Google Analytics w wersji 4 jest już z nami, jako domyślna wersja, oficjalnie niemal pół roku. Każdy, kto działa w digitalu zdążył się już w mniejszym lub większym stopniu zapoznać z tym narzędziem. Zdążyliśmy już wyrobić swoją opinię na jego temat, ale czy aby na pewno jesteśmy na bieżąco z informacjami, które go dotyczą? W tym artykule omówimy zmiany, wyzwania, a także, na co trzeba być gotowym w najbliższych miesiącach jeżeli myślimy o analizie danych marketingowych w Google Analytics.

Jak stworzyć idealną kartę produktu w e-commerce?

| E-commerce SEO/SXO

Podstrona opisu produktu to przestrzeń, której jakoś determinuje decyzje zakupowe klientów. To właśnie idealna karta produktu skrywa znaczną moc marketingową oferty e-commerce. Wiele sklepów internetowych spotyka się z wyzwaniem tworzenia kart, które skutecznie poprowadzą klienta przez proces zakupowy. Czy Twoje karty produktowe są gotowe, by zachęcić do zakupu? Jak powinna wyglądać idealna karta produktu? Sprawdź, czy Twój e-commerce ma to, czego potrzebują klienci.

1 2 5 6 7 22 23