Reklama na Pinterest – od czego zacząć i czy to się w ogóle opłaca?
| Digital Marketing
Dla większości reklamodawców w Polsce, reklama na Pinterest brzmi jak totalna egzotyka. Choć dla wielu osób to miejsce jest źródłem […]
Dla większości reklamodawców w Polsce, reklama na Pinterest brzmi jak totalna egzotyka. Choć dla wielu osób to miejsce jest źródłem […]
Nowy gracz na rynku mediów społecznościowych szturmem podbił serca osób z całego świata. Fenomen TikToka szybko dostrzegli także marketingowcy, którzy […]
Rynek e-commerce przeżywa obecnie ogromny rozkwit. Z roku na rok pojawia się coraz więcej sklepów internetowych. Coraz więcej rozwija się […]
Konkurencja w internecie staje się coraz większa. Nie każdy może pozwolić sobie na bycie samotnym liderem w swojej niszy. By […]
Dla nikogo nie będzie zaskoczeniem, że pandemia koronawirusa mocno przyspieszyła rozwój branży e-commerce. Choć do niedawna zakupy w sieci były […]
Performance Funkcjonalny [PF] to formuła strategii marketingowej w ramach efektywnościowego marketingu digitalowego [ang. performance marketing]. Formuła funkcjonalna performance marketingu, w […]
Otwierając nowy sklep internetowy ciężko jest przekonać do siebie klientów. Nowy biznes, którego nikt nie zna budzi w odbiorcach niepokój i często nie są oni przekonani do zakupów w takim sklepie, bez względu na atrakcyjność oferty. Jak przekonać do siebie użytkowników i zbudować zaufanie w e-commerce?
Coraz większa popularność e-commerce z pewnością cieszy wielu właścicieli sklepów internetowych. Niestety, ten trend sprawia również, że rosną wymagania klientów […]
Z pewnością każdy z nas zauważył, że z biegiem lat wyrobiliśmy w sobie nawyk ignorowania nachalnych przekazów reklamowych. Nawet jeśli […]
Webinary, choć znane już od wielu lat, w ostatnim roku na skutek pandemii koronawirusa znacznie zyskały na popularności. Spotkania online […]