V-PLANER’23 | Femvertising, czyli czego pragną kobiety?
| Digital Marketing
Kampanie w nurcie femvertisingu mają prosty cel: podważać normy płci i tworzyć reklamy o prokobiecym przekazie. Jak tworzyć takie treści?
Kampanie w nurcie femvertisingu mają prosty cel: podważać normy płci i tworzyć reklamy o prokobiecym przekazie. Jak tworzyć takie treści?
Netflix potrzebował 41 miesięcy, Facebook 10 miesięcy, a Instagram 2,5 miesiąca. Dlaczego Chat GPT pierwszy milion użytkowników zdobył w zaledwie 5 dni?
95% podejmowanych decyzji zakupowych opiera się na emocjach. Zbuduj markę, którą klienci będą darzyć szacunkiem i miłością!
Jeśli w twoich biznesowych planach, marzeniach czy celach na 2023 pojawia się sformułowanie „wzrost”, to zdecydowanie w przyszłych działaniach warto […]
Każdy, kto choć w minimalnym stopniu zetknął się z digital marketingiem, wie doskonale, czym jest call to action, bardzo często […]
Świat się zmienia, a z nim również sprzedaż – jej modele, kanały, narzędzia. Chcąc skutecznie prowadzić działania sprzedażowe skierowane do […]
Gaming to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się branż na świecie. Według statystyk Newzoo, aktualnie – w roku 2022, na […]
Zakupowe szaleństwo z okazji Black Friday już kilka lat temu dotarło do Polski. Z roku na rok rośnie zainteresowanie klientów […]