SeoSxoUXAudtyLinkiAnalizaContentMarke
tingAds Dzielimy się wiedzą! SeoSxoUXUI
SEOContentMarketingAdsGoogleFacebook
gruszka1.png
gruszka2.png
Strategie określania stawek w Google Ads
VeneoPerformance
13.03.2020
SEM
Strategie określania stawek w Google Ads

Tworząc nową kampanię w Google Ads, jednym z etapów jest wybór metody określania stawek. Ilość opcji, jakie proponuje nam narzędzie jest spora, a automat staje się coraz bardziej popularny. Oto co musimy wiedzieć na temat strategii określania stawek w Google […]

Automatyzacja w kampaniach Google Ads – co warto automatyzować?
VeneoPerformance
26.02.2020
SEM
Automatyzacja w kampaniach Google Ads – co warto automatyzować?

Automatyzacja powoli wchodzi w każdy etap naszego życia. Również w marketingu wiele procesów można zautomatyzować, a zaoszczędzony czas spożytkować na dopracowanie elementów, które wymagają ingerencji specjalisty. Co warto automatyzować w kampaniach Google Ads? Co daje automatyzacja kampanii Google Ads? Wiele […]

Kreatywne wykorzystanie kreacji w Facebook Ads – Collection Ad format & Facebook Instant Experience Ad format
VeneoPerformance
25.02.2020
SEM
Kreatywne wykorzystanie kreacji w Facebook Ads – Collection Ad format & Facebook Instant Experience Ad format

Jako użytkownicy internetu i po prostu – konsumenci – na co dzień jesteśmy przeciążeni informacjami. Dotyczy to w szczególności przekazów reklamowych. Jak wyróżnić komunikat reklamowy marki tak, by wśród tysięcy innych, konsument zwrócił uwagę i zapamiętał właśnie nasz? Nasze feedy […]

Pozyskiwanie followersów profilu za pomocą płatnych formatów w Instagram Ads
VeneoPerformance
20.02.2020
SEM
Pozyskiwanie followersów profilu za pomocą płatnych formatów w Instagram Ads

Z tego artykułu dowiesz się, na co szczególnie zwrócić uwagę podczas tworzenia reklamy na pozyskanie obserwujących na Instagramie Twojej marki! Jeśli Twoim celem jest zwiększenie liczby fanów profilu na Facebooku, wówczas przy tworzeniu nowej kampanii w Menedżerze reklam wybierzesz cel […]

Współczynnik konwersji – co to jest i jak go optymalizować?
VeneoPerformance
17.02.2020
Analityka SEM SEO/SXO
Współczynnik konwersji – co to jest i jak go optymalizować?

Jeśli posiadasz stronę swojej firmy lub prowadzisz sklep internetowy, na pewno niejednokrotnie słyszałeś o współczynniku konwersji. O co w tym wszystkim chodzi i dlaczego to jest takie ważne? Co to jest konwersja? Zanim przejdziemy do opisywania sposobów na obliczanie i […]

Jak targetować reklamy na Facebooku?
VeneoPerformance
12.02.2020
SEM
Jak targetować reklamy na Facebooku?

Możliwości, jakie daje nam Facebook w zakresie kierowania reklam są ogromne. Z tego powodu wiele osób paraliżuje strach, gdy mają ustawić kampanię w managerze reklam FB. Dowiedz się, jak targetować reklamy na Facebooku, by zyskać jak największe korzyści! Jak działa […]

Dopasowanie reklam AdWords do klienta już nie tylko za pomocą maili
VeneoPerformance
29.12.2019
SEM
Dopasowanie reklam AdWords do klienta już nie tylko za pomocą maili

Google nieustannie udoskonala oferowane przez siebie narzędzia, udostępniając nowe funkcjonalności. W grudniu 2017 wprowadzona została kolejna innowacja. Obecnie firmy korzystające z Google AdWords mogą lepiej targetować swoje kampanie nie tylko wprowadzając do interfejsu listę maili obecnych już klientów, ale także […]

Żegnaj Google AdWords. Witaj Google Ads!
VeneoPerformance
05.07.2019
SEM
Żegnaj Google AdWords. Witaj Google Ads!

24 lipca specjalistów SEM czeka zmiana. Będą pracować w nowym „środowisku”, już nie Google AdWords, lecz Google Ads. Co niesie za sobą rebranding systemu reklamowego internetowego giganta z Mountain View? Zmiana Google AdWords w Google Ads to nie tylko zmiana […]