Facebook Pixel – jak wykorzystać go w kampaniach?
| SEM
W ostatnich latach można zauważyć znaczne zwiększenie ruchu z urządzeń mobilnych. Internauci z użyciem smartfonów wyszukują informacji na temat produktów […]
W ostatnich latach można zauważyć znaczne zwiększenie ruchu z urządzeń mobilnych. Internauci z użyciem smartfonów wyszukują informacji na temat produktów […]
W ostatnich latach można zauważyć znaczne zwiększenie ruchu z urządzeń mobilnych. Internauci z użyciem smartfonów wyszukują informacji na temat produktów […]
Od niedawna kampanie reklamowe w Google Ads zyskały nową pozycję do wyboru. Mowa tutaj o kampaniach discovery, czyli świeżym spojrzeniu […]
Prowadząc kampanie na Facebooku musimy stale trzymać rękę na pulsie. Nieustanna kontrola wskaźników oraz optymalizacja słabiej rokujących reklam to codzienność […]
Tego, że w obecnych czasach, komunikacja dwustronna jaką zapewniają social media jest wręcz wymagana, nie trzeba nikomu już tłumaczyć. To, […]
Konwersje są jednym z celów reklamowych na Facebooku, który jest zoptymalizowany pod kątem sprzedaży. Nie oznacza to jednak, że nie […]
Prawdopodobnie nie ma w internecie osoby, która nie wie czym jest YouTube. Miliard użytkowników z całego świata, sto tysięcy nowych […]
Kampanie Google Ads są doskonałym narzędziem do wspierania sprzedaży i promowania sklepu internetowego. Niestety, błędy popełnione w czasie ustawiania reklamy […]