Manager Reklam – narzędzie do prowadzenia reklam na Facebooku
| SEM
Tego, że w obecnych czasach, komunikacja dwustronna jaką zapewniają social media jest wręcz wymagana, nie trzeba nikomu już tłumaczyć. To, […]
Tego, że w obecnych czasach, komunikacja dwustronna jaką zapewniają social media jest wręcz wymagana, nie trzeba nikomu już tłumaczyć. To, […]
Konwersje są jednym z celów reklamowych na Facebooku, który jest zoptymalizowany pod kątem sprzedaży. Nie oznacza to jednak, że nie […]
Prawdopodobnie nie ma w internecie osoby, która nie wie czym jest YouTube. Miliard użytkowników z całego świata, sto tysięcy nowych […]
Kampanie Google Ads są doskonałym narzędziem do wspierania sprzedaży i promowania sklepu internetowego. Niestety, błędy popełnione w czasie ustawiania reklamy […]
Prawdopodobnie każdy z nas przeglądając Facebooka niejednokrotnie zdziwił się, jak bardzo dopasowane potrafią być niektóre reklamy. Wiele osób odnosi wrażenie, […]
Wszystko wskazuje na to, iż funkcja projektowana i testowana przez Google od blisko roku niebawem trafi na konta użytkowników Google […]
Najpopularniejszy serwis wideo na świecie posiada ponad miliard użytkowników, a każdego dnia pojawia się tam niemal 100 tysięcy nowych filmów. […]
Tworząc nową kampanię w Google Ads, jednym z etapów jest wybór metody określania stawek. Ilość opcji, jakie proponuje nam narzędzie […]