Ratujemy porzucone koszyki: remarketing
31.05.2019 | Google Ads
Porzucone koszyki to poważny problem wielu sklepów internetowych. W praktyce wygląda to tak: klient przegląda dostępne towary, dokonuje wyboru, po czym…opuszcza stronę internetową sklepu. Czy w takiej sytuacji możemy jeszcze coś zrobić, żeby klient zmienił swoją decyzję i zdecydował się dokończyć swoje zakupy? Okazuje się, że tak, a szczególnie pomocny może być w tej kwestii remarketing.Dopasowanie reklam AdWords do klienta już nie tylko za pomocą maili
29.12.2017 | Google Ads
Google nieustannie udoskonala oferowane przez siebie narzędzia, udostępniając nowe funkcjonalności. W grudniu 2017 wprowadzona została kolejna innowacja. Obecnie firmy korzystające z Google AdWords mogą lepiej targetować swoje kampanie nie tylko wprowadzając do interfejsu listę maili obecnych już klientów, ale także poprzez ich numery telefonu.14 SEMcamp za nami – relacja
30.01.2015 | Google Ads
29 stycznia 2015 roku w Warszawie odbyła się konferencja specjalistów z branży SEM. Cykliczne spotkania omawiają zagadnienia marketingu w wyszukiwarkach. Veneo też tam było. W 17. edycja SEMcampu skupiła się na podsumowaniu najważniejszych trendów w SEO i SEM na najbliższy rok.Veneo SEM z certyfikatem Google Partners
18.08.2014 | Google Ads
Veneo dołączyło do grona certyfikowanych partnerów Google. Co to oznacza? Jest to dowód zaufania i poświadczenie naszych kwalifikacji. To sygnał dla klientów, że usługi Veneo SEM są zawsze na najwyższym poziomie. Klienci zyskują gwarancję, że kampanie powierzone firmie są zawsze optymalizowane, a ich wydajność jest maksymalizowana.