Jak targetować reklamy na Facebooku?
12.02.2020 | Facebook Ads
Możliwości, jakie daje nam Facebook w zakresie kierowania reklam są ogromne. Z tego powodu wiele osób paraliżuje strach, gdy mają ustawić kampanię w managerze reklam FB. Dowiedz się, jak targetować reklamy na Facebooku, by zyskać jak największe korzyści!Przekierowanie 301 – co to jest i kiedy warto je stosować?
07.02.2020 | SEO
Częste modyfikacje to jedna z charakterystycznych cech XXI wieku. Co chwilę coś wokół nas się zmienia, a w świecie wirtualnym rzadko coś pozostaje dokładnie takie, jakim było kilka lat temu. Aby wszystkie zmiany zostały zauważone, a wyszukiwarka nie zwracała nam nieaktualnych wyników, potrzebne są przekierowania. Czym jest, do czego służy i jak ustawić przekierowanie 301?Wyszukiwanie obrazem w Google
06.02.2020 | SEO
Ciężko wyobrazić sobie życie w XXI wieku bez wyszukiwarki Google. Odkąd amerykański koncern wprowadził możliwość szukania za pomocą obrazu, narzędzie to jest wykorzystywane do weryfikacji fake newsów, szukania informacji czy zwyczajnie – poszukiwania zdjęć w innym rozmiarze lub kadrze. W jaki sposób działa wyszukiwarka obrazem?AMP – czym są przyspieszone strony mobilne?
05.02.2020 | SEO
Nikt nie lubi czekać, aż strona internetowa w końcu się załaduje. Problem ten irytuje zwłaszcza użytkowników urządzeń mobilnych, którzy chcą dotrzeć szybko do konkretnych informacji. Aby rozwiązać ten problem Google w 2016 roku wprowadziło AMP – przyspieszone strony mobilne.Dane strukturalne – czym są i kiedy warto je wdrożyć?
04.02.2020 | SEO
Przeglądając wyniki wyszukiwania czasem możemy natknąć się na coś nietypowego. Dodatkowe gwiazdki, zdjęcia, recenzje, dostępność czy cena – to wszystko przykuwa nasz wzrok i sprawia, że chętniej klikamy w link. To właśnie dane strukturalne. Czym są i jak je zaimplementować?Na czym polega Inbound marketing?
03.02.2020 | Digital Marketing
Wszystkie działania marketingowe mają jeden cel – promowanie firmy w celu zwiększenia wyników sprzedażowych. Robi się to między innymi poprzez budowanie trwałej relacji z klientem, która zwiększa zaufanie do marki. Żeby to osiągnąć należy dowiedzieć się, czym jest Inbound marketing.Prędkość ładowania strony – na co wpływa i jak ją poprawić?
03.02.2020 | SEO
Jak często zdarza ci się kliknąć w link i po chwili zrezygnować z powodu zbyt długiego czasu ładowania witryny? W XXI wieku czas jest towarem deficytowym, dlatego prędkość ładowania strony odgrywa kluczową rolę zarówno z punktu widzenia wyszukiwarki, jak i użytkownika. W jaki sposób sprawdzić ładowanie strony i wpłynąć na jego przyspieszenie?