Czy na dobrą pozycję trzeba sobie zasłużyć? Skuteczne SEO w branży e-commerce
08.05.2020 | SEO
Branża e-commerce z roku na rok przybiera na sile. Pojawia się coraz więcej sklepów internetowych, a Polacy coraz chętniej robią zakupy online. Wiąże się to również ze sporą konkurencją na rynku, dlatego chcąc zaistnieć w wynikach wyszukiwania, trzeba się postarać. Jak zadbać o skuteczne SEO sklepu internetowego?Reklama się klika, a Twoja sprzedaż jest wciąż niska? Przestań przepalać swój budżet!
07.05.2020 | Google Ads
Kampanie Google Ads są doskonałym narzędziem do wspierania sprzedaży i promowania sklepu internetowego. Niestety, błędy popełnione w czasie ustawiania reklamy sprawiają, że złotówki błyskawicznie uciekają z konta, a koszyki wciąż są puste. Jak możesz uniknąć wydawania pieniędzy na nieskuteczną reklamę?Personalizacja reklam, a ingerencja w prywatność - czy opłaca się przekroczyć granicę w Social Mediach?
06.05.2020 | Facebook Ads
Prawdopodobnie każdy z nas przeglądając Facebooka niejednokrotnie zdziwił się, jak bardzo dopasowane potrafią być niektóre reklamy. Wiele osób odnosi wrażenie, że media społecznościowe śledzą każdy ich ruch, by móc dobierać treści sponsorowane. Co tak naprawdę wie o nas Facebook i czy tworzenie mocno personalizowanych reklam może się opłacić?Przeniesienie biznesu do Internetu nie musi być takie trudne - ratunek dla firm w czasie kryzysu
04.05.2020 | Digital Marketing
Nie da się ukryć, że sytuacja, w której wszyscy się znaleźliśmy mocno odbiła się na przedsiębiorcach. W wyniku pandemii koronawirusa ogólnoświatowy rynek handlu tradycyjnego przeżywa ogromny kryzys, a coraz więcej biznesów ratuje się wprowadzając sprzedaż online. Jak zrobić to szybko i bezboleśnie?Direct Answer, czyli pozycja „0” - szczyt sukcesu SEO czy utrapienie?
28.04.2020 | SEO
Google od dawna stawia sobie na pierwszym miejscu wygodę podczas korzystania z wyszukiwarki dla użytkowników. Chcąc dostarczać najlepsze treści, oferuje możliwość tzw. bezpośrednich odpowiedzi, które pojawiają się już w widoku wyszukiwania. Jak dostać się na szczyt wyników i czy na samej górze czekają na nas jakieś zagrożenia?Raportowanie wartości Klienta - nowa funkcja Google Ads
23.04.2020 | Google Ads
Wszystko wskazuje na to, iż funkcja projektowana i testowana przez Google od blisko roku niebawem trafi na konta użytkowników Google Ads. Mowa o „Wartości Kliena - funkcji, która zaciekawi przedsiębiorców planujących swoje działania marketingowe.Wykorzystaj potencjał YouTube dzięki reklamom Google Ads
22.04.2020 | Google Ads
Najpopularniejszy serwis wideo na świecie posiada ponad miliard użytkowników, a każdego dnia pojawia się tam niemal 100 tysięcy nowych filmów. Również w Polsce ponad 70% internautów aktywnie korzysta z YouTube. To przekłada się na świetne zasięgi i możliwości dotarcia do użytkownika. Jak zatem wykorzystać możliwości platformy do swoich celów biznesowych?Mobilność użytkowników w czasach pandemii - raport Google
16.04.2020 | Digital Marketing
Jak zmieniła się mobilność społeczna w czasach koronawirusa w Polsce, i Małopolsce? Czy Polacy stosują się do obostrzeń nałożonych przez rządzących? Odpowiedzi na te i inne pytania próbuje udzielić Google, udostępniając raport „COVID-19 Community Mobility Report”Kiedy Google Tag Manager nie wykrywa kliknięcia w link?
09.04.2020 | Analityka Internetowa
Jeżeli chcesz dowiedzieć się, ile osób kliknęło w konkretny button na Twojej stronie lub też ile pobrało plik PDF, możesz do tego wykorzystać zdarzenia GTM. Narzędzie to analizuje zachowanie użytkownika i wpisuje wszystkie zebrane dane po konfiguracji w Google Analytics. Dzięki temu zarówno Ty, jak i Twój klient możecie zobaczyć wyniki w tym samym miejscu.Podstawy Google Tag Managera – o czym nie zapominać? Cz.2
06.04.2020 | Analityka Internetowa
Google Tag Manager to narzędzie, które pozwala oszczędzić czas zarówno specjalisty, jak i programisty oraz klienta. Kiedy użytkownikowi udało się już dodać pierwszy tag, może on podjąć się dalszej pracy. W tym momencie należy skupić się na dodaniu tagu Google Analytics oraz pierwszego zdarzenia.