Nie reklamujesz się na facebooku? Zobacz ile tracisz
07.09.2020 | Facebook Ads
Obecność marki w Internecie jest w obecnych czasach koniecznością. Ciężko jednak wyobrazić sobie działania online bez reklamowania firmy na Facebooku – najbardziej popularnym medium społecznościowym. Dlaczego warto poważnie podejść do promowania swojej działalności na FB?Digital Marketing - co to jest marketing internetowy?
31.08.2020 | Digital Marketing
Przez ostatnich kilkanaście lat mieliśmy szansę obserwować ogromną zmianę, jaka miała miejsce w świecie reklamy. Marketing tradycyjny, który jeszcze do niedawna królował, dziś ustępuje miejsca swojemu cyfrowemu przeciwnikowi. Czym jest digital marketing i jakie daje nam możliwości?Facebook Pixel - jak wykorzystać go w kampaniach?
24.08.2020 | Facebook Ads
Jeśli myślisz o Facebooku jak o potencjalnej powierzchni reklamowej, powinieneś zaprzyjaźnić się z Facebook Pixel. To narzędzie pozwoli ci precyzyjnie wykorzystać budżet i lepiej targetować reklamy, osiągając tym samym większą ilość konwersji. Jak można wykorzystać Facebook Pixel w kampaniach reklamowych?Kierujemy kampanie Google Ads na urządzenia mobilne
17.08.2020 | Google Ads
W ostatnich latach można zauważyć znaczne zwiększenie ruchu z urządzeń mobilnych. Internauci z użyciem smartfonów wyszukują informacji na temat produktów i usług, a także dokonują zakupów. Nic więc dziwnego, że coraz częściej kampanie Google Ads są kierowane do użytkowników mobilnych. Jak można wykorzystać reklamę mobilną i o czym należy pamiętać podczas ustawiania kampanii na telefony i tablety?Site Kit - oficjalna wtyczka Google do WordPressa
10.08.2020 | Analityka Internetowa
Coraz więcej osób decyduje się na wykorzystanie Wordpressa do prowadzenia swojej strony internetowej. Obecnie już ponad 1/3 witryn jest obsługiwana z użyciem tego CMS-a, dlatego Google postanowiło ułatwić im nieco pracę zbierając wszystkie ważne dane w jednym miejscu. Czym jest Site Kit od Google i dlaczego warto z niego korzystać?Pozycjonowanie strony samemu - dlaczego nie widzisz efektów?
03.08.2020 | SEO
Czytając o pozycjonowaniu i optymalizacji wszystko wydaje się być banalnie proste. Czemu więc zamiast kierować swoje kroki do specjalistów z agencji nie spróbować pozycjonowania strony na własną rękę? Oto kilka powodów, dla których możesz nie widzieć efektów swojej pracy!Pozycjonowanie sklepu na platformie WooCommerce
24.07.2020 | SEO
Jeżeli chcesz zacząć sprzedawać w Internecie, rozwiązania typu SAAS (Software as a Service) nie spełniają Twoich oczekiwań, a budżet jest ograniczony - powinieneś zdecydować się na sklep na platformie Wordpress. To jeden z najpopularniejszych systemów CMS na świecie, a wystarczy zainstalować wtyczkę WooCommerce, by zmienić platformę blogową w sklep internetowy. Z tego rozwiązania korzysta około 30% sklepów na rynku w Polsce.Jak poprawić wskaźniki reklamy na Facebooku?
21.07.2020 | Facebook Ads
Prowadząc kampanie na Facebooku musimy stale trzymać rękę na pulsie. Nieustanna kontrola wskaźników oraz optymalizacja słabiej rokujących reklam to codzienność każdego specjalisty paid social media. Jak interpretować poszczególne wskaźniki i co robić, by poprawić jakość reklam na Facebooku?Manager Reklam - narzędzie do prowadzenia reklam na Facebooku
17.07.2020 | Facebook Ads
Reklamy w social mediach cieszą się coraz większą popularnością. Dzięki nim docieramy do bardzo precyzyjnie określonej grupy odbiorców i zwiększamy rozpoznawalność naszej marki. Jak wykorzystać Managera Reklam do prowadzenia kampanii na Facebooku?