Twój idealny opis produktu - jak powinien wyglądać?
20.11.2020 | SEO
Choć ciężko wyobrazić sobie sklep internetowy, w którym produkty bez opisu cieszyłyby się ogromnym zainteresowaniem, wciąż wielu właścicieli e-commerce zdaje się ignorować potrzebę ich dodawania. Jak możesz wyróżnić się w tłumie dzięki idealnym opisom produktów w swoim sklepie?Nadchodzi Google Workspace - poznaj następcę G Suite!
13.11.2020 | SEO
G Suite, znany tysiącom pracowników biurowych, przeszedł właśnie istotną metamorfozę. Google Workspace, bo tak nazywa się następca G Suite, wyszedł naprzeciwko potrzebom osób pracujących zdalnie, wprowadzając nie tylko zmiany wizualne, ale także nowe funkcjonalności. Jakie różnice wniósł rebranding starej usługi Google?Jakie branże mogą zyskać w drugiej fali pandemii?
06.11.2020 | Digital Marketing
Druga fala pandemii koronawirusa zaskoczyła Polaków niczym zima, która każdego roku zaskakuje drogowców. Wiele biznesów cierpi z powodu obostrzeń, a przedsiębiorcy załamują ręce. W tym samym czasie nieliczni notują coraz większe zyski. Jakie branże mają szansę wzbogacić się na pandemii?Prowadzisz sklep internetowy? Bez bloga ani rusz!
29.10.2020 | SEO
Jako właściciel sklepu internetowego możesz zastanawiać się, czy blog w ogóle jest ci potrzebny. Przecież w tradycyjnym sklepie nikt nie opowiada historii na temat swoich produktów. Klient po prostu wchodzi, ogląda interesujące go przedmioty, kupuje i wychodzi. Dlaczego więc dobry e-commerce powinien posiadać wsparcie w postaci bloga?Rabaty w sklepie internetowym - dawać, czy nie dawać? Kiedy to się opłaca?
22.10.2020 | Digital Marketing
Wszyscy ludzie kochają okazje. Nawet jeśli nie należysz do typowych łowców promocji, na widok przeceny, rabatu czy obniżki odczuwasz wzmożoną chęć dokonania zakupu. Mimo tego, właściciele sklepów internetowych nie są zbyt skłonni oferować rabaty. Wynika to z przeświadczenia, że na takich akcjach nic nie zyskują. Jak jest naprawdę? Czy warto oferować zniżki swoim klientom?Budżet na reklamę w Google ADs - od czego powinna zależeć jego kwota. Badamy sprawę!
15.10.2020 | Google Ads
Z pewnością wiele razy zastanawiałeś się, jaki budżet na kampanię będzie optymalny w twoim przypadku. Nic w tym dziwnego – nie siedząc na co dzień w reklamach Google Ads ciężko jest Ci określić, kiedy pieniędzy jest za mało, a kiedy w sam raz. Od czego powinna zależeć wysokość budżetu? Oto kilka wskazówek!Nawet o tym nie myśl! Najgorsze wady sklepów internetowych
08.10.2020 | Digital Marketing
Chciałbyś rozkręcić swój biznes w branży ecommerce, ale obawiasz się, że Twój pomysł nie wypali? A może już posiadasz sklep internetowy, który świeci pustkami, a Ty kompletnie nie rozumiesz dlaczego? Oto lista najgorszych błędów, jakie może popełnić właściciel sklepu online!Czy Twój sklep jest gotowy na Black Friday 2020?
08.10.2020 | Digital Marketing
Black Friday, który wypada w ostatni piątek listopada, to prawdziwa gratka nie tylko dla wszystkich poszukiwaczy okazji, ale także dla właścicieli sklepów internetowych. Od kilku lat wśród Polaków rośnie zainteresowanie tym zakupowym świętem, a przygotowania na tę okazję warto zacząć odpowiednio wcześnie. Czy twój sklep jest już gotowy na Black Friday 2020?