Zgłębiaj wiedzę

Odkrywaj tajniki
Performance’u Funkcjonalnego

Jak prezentować produkty w e-commerce?

| E-commerce

Odpowiednio zaprezentowany produkt to sprzedany produkt. Ta zasada ma szczególne zastosowanie w branży e-commerce, gdzie klient nie może go ani dotknąć, ani zobaczyć na żywo. Aby wpłynąć na doświadczenia zakupowe użytkowników i podnieść współczynnik konwersji, powinniśmy zadbać o reprezentację wizualną produktów. W artykule wyjaśniamy, jakie działania wdrożyć, aby sklep internetowy skutecznie sprzedawał! 

Linkbuilding – jak pozyskiwać wartościowe linki?

| SEO/SXO

Link building to kluczowy element strategii SEO. Jakościowy i rozbudowany profil linkowy domeny to jeden z głównych czynników decydujących o tym, czy nasza strona znajdzie się na topowych pozycjach w wynikach wyszukiwania Google. A jak wiemy, wysokie pozycje w Google przyczyniają się do budowania rozpoznawalności marki, zwiększają konwersję, ruch sprowadzany na stronę, a tym samym bezpośrednio przekładają się na osiąganie celów biznesowych naszego biznesu. Czym dokładnie jest link building, jak pozyskiwać linki zewnętrzne i jakie są najważniejsze czynniki przy ich doborze? Na te pytania i wiele więcej odpowiadamy w artykule!

Optymalizacja współczynnika konwersji w sklepie internetowym

| E-commerce

Pozyskanie ruchu na stronie sklepu internetowego możemy porównać do przechadzki niezdecydowanych klientów między sklepowymi alejkami. To dopiero początek drogi, dlatego zanim uruchomisz kampanie reklamowe, sprawdź współczynnik konwersji dla sklepu e-commerce. Możliwe, że to struktura strony wpływa na słabe wyniki i wymaga optymalizacji. Zastanawiasz się, jak poprawić współczynnik konwersji i osiągnąć zamierzone cele sprzedażowe? Przeczytaj artykuł, aby dowiedzieć się więcej!

Dzień Kobiet w e-commerce – jak się przygotować?

| E-commerce

Jak co roku Dzień Kobiet jest szczególną okazją, która daje nam możliwość świętowania i wyrażenia wdzięczności wobec wszystkich kobiet. Jest to również doskonały moment dla branży e-commerce, aby pokazać swoje wsparcie, zrozumienie i docenienie kobiecej części klientów. Odpowiednie przygotowanie się do tego dnia może wpłynąć nie tylko na zwiększenia sprzedaży, ale także na budowanie długotrwałych relacji. Jak przygotować e-commerce na Dzień Kobiet?

Na co zwrócić uwagę, tworząc reklamy na Instagramie? 5 tipów dla kont firmowych

| SEM Social media

Aby skutecznie – a do tego niewielkim kosztem – realizować wybrany cel reklamowy za pomocą Instagrama, trzeba przestrzegać kilku prostych zasad. Podczas tworzenia kampanii reklamowej zdarza się jednak, że nawet oczywiste aspekty są pomijane. By uniknąć prostych błędów, warto skorzystać z naszych 5 złotych zasad, które pozwolą ci zwiększyć skuteczność reklam na Instagramie.

Analiza konkurencji w SEO – podstawa skutecznej strategii SEO

| SEO/SXO

Założeniem każdej strategii SEO jest skuteczne pozycjonowanie, które ma się przyczynić do rozwoju firmy w internecie. Kluczowe jest tutaj stworzenie kompleksowego planu SEO, który uwzględnia różnorodne aspekty związane z pozycjonowaniem. Fundamentalnym krokiem w tym procesie jest przeprowadzenie analizy konkurencji w zakresie SEO, która ma istotny wpływ na podjętą później strategię pozycjonowania. Jak i po co przeprowadzać analizę konkurencji?

Linkowanie wewnętrzne – czym jest, jakie przynosi korzyści i jaką strategię obrać?

| SEO/SXO

Linkowanie wewnętrzne to fundament spajający każdą stronę internetową i jednocześnie jeden z najważniejszych elementów pozycjonowania. Linkowanie wewnętrzne to podstawowa forma nawigacji w witrynie internetowej zarówno dla użytkowników jak i robotów Google. Czym dokładnie jest linkowanie wewnętrzne, gdzie możemy umieszczać linki i dlaczego jest ono tak ważne dla naszej strony, jak i dla naszych działań SEO? Na te pytania i wiele innych odpowiadamy w artykule.

1 2 17 18