Pozycjonowanie w Chinach, czyli o „chińskim Google”
| SEO/SXO
Rozważasz ekspansję międzynarodową swojej firmy? Sprawdź jak prowadzić działania SEO na rynku chińskim.
Rozważasz ekspansję międzynarodową swojej firmy? Sprawdź jak prowadzić działania SEO na rynku chińskim.
Osoby z Pokolenia Z często nie ufają reklamom, nie są lojalne wobec autorytetów i kształtują swoje preferencje oraz dokonują zakupów w oparciu o zasadę: „to do mnie przemawia”. Jak te spostrzeżenia mogą wpłynąć na komunikację marketingową? Jak wykorzystać wiedzę na temat Zetek i tworzyć spersonalizowane treści marketingowe?
Jak odpowiednio przygotować swoją markę do ekspansji międzynarodowej i na jakie elementy zwrócić szczególną uwagę?
Jak sprawić, aby użytkownik, który nie jest jeszcze gotowy do dokonania pierwszego zakupu, stał się naszym klientem? Wykorzystaj potencjał wishlisty!
Dlaczego warto łączyć kampanie Google Ads z działaniami SEO? Oba podejścia mają swoje zalety, ale różnią się w kilku kluczowych aspektach. Które rozwiązanie przyniesie więcej korzyści dla Twojego biznesu?
Reklamy Google Ads to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingu online. W tym artykule weźmiemy na tapet reklamy w sieci wyszukiwania Google.
Prowadzenie biznesu e-commerce to nieustanne dostosowywanie się do oczekiwań klientów oraz pojawiających się na rynku trendów. Jednym z wiodących trendów w obsłudze klienta w sklepach internetowych jest wykorzystywanie do komunikacji chatbotów. Czy są one kluczem do zwiększenia satysfakcji klientów i poprawy wyników sprzedaży? Przeczytaj artykuł, aby dowiedzieć się więcej!
Poznaj przyczyny porzucania koszyków przez klientów w branży fashion i rozwiązania, które warto wprowadzić, aby skutecznie im przeciwdziałać.
Jakie czynniki wpływają na budowanie autorytet domeny i jak go zmierzyć? Na co zwrócić szczególną uwagę?
Jakie działania promocyjne warto wdrożyć, aby Twoja marka na dobre zapadła w pamięci potencjalnych klientów, a co za tym idzie – zwiększyła swoje zyski?