Koncepcja E-A-T – jaki ma wpływ na pozycjonowanie stron www?
| SEO/SXO
Czym jest EAT? Jak działać według jego wytycznych? Jaki ma wpływ na pozycjonowanie stron www? Dlaczego półtora roku temu zmienił się w E-E-A-T? O tym w niniejszym artykule.
Czym jest EAT? Jak działać według jego wytycznych? Jaki ma wpływ na pozycjonowanie stron www? Dlaczego półtora roku temu zmienił się w E-E-A-T? O tym w niniejszym artykule.
Czy wiesz, że aż 43% właścicieli stron internetowych na całym świecie korzysta z Wordpressa? System ten cechuje prostota i niezwykła funkcjonalność, ale jak wiemy, “łatwy” nie zawsze oznacza “dobry”, zwłaszcza w kontekście SEO. Jak radzą sobie strony oparte o ten system w wyszukiwarce Google oraz jak pozycjonować stronę internetową na WordPress? Odpowiadamy w artykule!
Link building to kluczowy element strategii SEO. Jakościowy i rozbudowany profil linkowy domeny to jeden z głównych czynników decydujących o tym, czy nasza strona znajdzie się na topowych pozycjach w wynikach wyszukiwania Google. A jak wiemy, wysokie pozycje w Google przyczyniają się do budowania rozpoznawalności marki, zwiększają konwersję, ruch sprowadzany na stronę, a tym samym bezpośrednio przekładają się na osiąganie celów biznesowych naszego biznesu. Czym dokładnie jest link building, jak pozyskiwać linki zewnętrzne i jakie są najważniejsze czynniki przy ich doborze? Na te pytania i wiele więcej odpowiadamy w artykule!
Jedną z najpopularniejszych branż w e-commerce, jest branża fashion. Odzież kupujemy przez Internet masowo, dlatego konieczne jest, by zadbać o wysoką pozycję sklepu z modą w Google. Dowiedz się, jak można działać i osiągać sukces, nie będąc potężną sieciówką.
Techniczny audyt SEO jest szczegółową analizą strony internetowej, która ma na celu zidentyfikowanie problemów wpływających na widoczność strony w wyszukiwarkach. Dobry audyt techniczny powinien obejmować wszystkie istotne obszary dla naszego SEO. Tak by można było na jego podstawie naprawić błędy techniczne i zoptymalizować stronę pod kątem wyszukiwarek.
Założeniem każdej strategii SEO jest skuteczne pozycjonowanie, które ma się przyczynić do rozwoju firmy w internecie. Kluczowe jest tutaj stworzenie kompleksowego planu SEO, który uwzględnia różnorodne aspekty związane z pozycjonowaniem. Fundamentalnym krokiem w tym procesie jest przeprowadzenie analizy konkurencji w zakresie SEO, która ma istotny wpływ na podjętą później strategię pozycjonowania. Jak i po co przeprowadzać analizę konkurencji?
Linkowanie wewnętrzne to fundament spajający każdą stronę internetową i jednocześnie jeden z najważniejszych elementów pozycjonowania. Linkowanie wewnętrzne to podstawowa forma nawigacji w witrynie internetowej zarówno dla użytkowników jak i robotów Google. Czym dokładnie jest linkowanie wewnętrzne, gdzie możemy umieszczać linki i dlaczego jest ono tak ważne dla naszej strony, jak i dla naszych działań SEO? Na te pytania i wiele innych odpowiadamy w artykule.
Podstrona opisu produktu to przestrzeń, której jakoś determinuje decyzje zakupowe klientów. To właśnie idealna karta produktu skrywa znaczną moc marketingową oferty e-commerce. Wiele sklepów internetowych spotyka się z wyzwaniem tworzenia kart, które skutecznie poprowadzą klienta przez proces zakupowy. Czy Twoje karty produktowe są gotowe, by zachęcić do zakupu? Jak powinna wyglądać idealna karta produktu? Sprawdź, czy Twój e-commerce ma to, czego potrzebują klienci.