Pozycjonowanie strony samemu – dlaczego nie widzisz efektów?
| SEO/SXO
Czytając o pozycjonowaniu i optymalizacji wszystko wydaje się być banalnie proste. Czemu więc zamiast kierować swoje kroki do specjalistów z […]
Czytając o pozycjonowaniu i optymalizacji wszystko wydaje się być banalnie proste. Czemu więc zamiast kierować swoje kroki do specjalistów z […]
Do zrozumienia pojęcia Crawl Budget musimy zacząć od odmówienia procesów wchodzących w jego skład, a są to: crawl rate limit, […]
Jeżeli chcesz zacząć sprzedawać w Internecie, rozwiązania typu SAAS (Software as a Service) nie spełniają Twoich oczekiwań, a budżet jest […]
Pozycjonowanie lokalne (inaczej SEO lokalne) to działania SEO, których celem jest podniesienie pozycji strony internetowej dla fraz kluczowych odnoszących się do konkretnego regionu, najczęściej miasta. W przypadku pozycjonowania lokalnego możemy mówić o pozycjonowaniu lokalnym strony w wyszukiwarce Google lub wizytówki firmy w Mapach Google.
Reklamy na Facebooku i Instagramie stały się częścią naszego życia. Większość tych, które widzimy na co dzień kierowane są do […]
Tworzenie wartościowego profilu linków zewnętrznych jest jednym z fundamentów pozycjonowania. Dawniej podstawowym źródłem linków był marketing szeptany na forach internetowych. […]
Po co właściwie te parametry w linkach? Jeżeli zastanawiałeś się po co właściwie są te parametry i dlaczego należy z […]
Kanibalizacją słów kluczowych nazywamy sytuację, w której w obrębie jednej witryny są dwie (lub więcej) podstrony zoptymalizowane pod kątem dokładnie tego samego słowa kluczowego. Strony te konkurują między sobą w wynikach wyszukiwania, naprzemiennie wyświetlając się na jednakowe zapytanie.