Koncepcja E-A-T – jaki ma wpływ na pozycjonowanie stron www?
| SEO/SXO
Czym jest EAT? Jak działać według jego wytycznych? Jaki ma wpływ na pozycjonowanie stron www? Dlaczego półtora roku temu zmienił się w E-E-A-T? O tym w niniejszym artykule.
Czym jest EAT? Jak działać według jego wytycznych? Jaki ma wpływ na pozycjonowanie stron www? Dlaczego półtora roku temu zmienił się w E-E-A-T? O tym w niniejszym artykule.
Czy wiesz, że aż 43% właścicieli stron internetowych na całym świecie korzysta z Wordpressa? System ten cechuje prostota i niezwykła funkcjonalność, ale jak wiemy, “łatwy” nie zawsze oznacza “dobry”, zwłaszcza w kontekście SEO. Jak radzą sobie strony oparte o ten system w wyszukiwarce Google oraz jak pozycjonować stronę internetową na WordPress? Odpowiadamy w artykule!
Zwroty produktów w sklepach internetowych stają się coraz bardziej powszechne, stanowiąc wyzwanie dla sprzedawców online. W tym artykule eksplorujemy skuteczne metody i strategie, które pozwalają firmom ograniczać liczbę zwrotów, podnosząc tym samym satysfakcję klientów i poprawiając rentowność biznesu.
Zapewne większość z nas słyszała o cyklu życia produktu, który obejmuje jego wprowadzenie na rynek, fazę wzrostu, dojrzałości, spadku oraz wycofania z rynku. Nie wszyscy przedsiębiorcy jednak w podobny sposób rozpatrują swoich klientów. Tymczasem okazuje się, że cykl życia klienta, zwany częściej wartością życiową klienta lub z angielskiego Customer Lifetime Value (CLV) jest faktem, który odpowiednio zbadany, dostarczy nam mnóstwo przydatnych informacji potrzebnych do skutecznego prowadzenia biznesu.
Odpowiednio zaprezentowany produkt to sprzedany produkt. Ta zasada ma szczególne zastosowanie w branży e-commerce, gdzie klient nie może go ani dotknąć, ani zobaczyć na żywo. Aby wpłynąć na doświadczenia zakupowe użytkowników i podnieść współczynnik konwersji, powinniśmy zadbać o reprezentację wizualną produktów. W artykule wyjaśniamy, jakie działania wdrożyć, aby sklep internetowy skutecznie sprzedawał!
Link building to kluczowy element strategii SEO. Jakościowy i rozbudowany profil linkowy domeny to jeden z głównych czynników decydujących o tym, czy nasza strona znajdzie się na topowych pozycjach w wynikach wyszukiwania Google. A jak wiemy, wysokie pozycje w Google przyczyniają się do budowania rozpoznawalności marki, zwiększają konwersję, ruch sprowadzany na stronę, a tym samym bezpośrednio przekładają się na osiąganie celów biznesowych naszego biznesu. Czym dokładnie jest link building, jak pozyskiwać linki zewnętrzne i jakie są najważniejsze czynniki przy ich doborze? Na te pytania i wiele więcej odpowiadamy w artykule!
Pozyskanie ruchu na stronie sklepu internetowego możemy porównać do przechadzki niezdecydowanych klientów między sklepowymi alejkami. To dopiero początek drogi, dlatego zanim uruchomisz kampanie reklamowe, sprawdź współczynnik konwersji dla sklepu e-commerce. Możliwe, że to struktura strony wpływa na słabe wyniki i wymaga optymalizacji. Zastanawiasz się, jak poprawić współczynnik konwersji i osiągnąć zamierzone cele sprzedażowe? Przeczytaj artykuł, aby dowiedzieć się więcej!
Jedną z najpopularniejszych branż w e-commerce, jest branża fashion. Odzież kupujemy przez Internet masowo, dlatego konieczne jest, by zadbać o wysoką pozycję sklepu z modą w Google. Dowiedz się, jak można działać i osiągać sukces, nie będąc potężną sieciówką.
Jak co roku Dzień Kobiet jest szczególną okazją, która daje nam możliwość świętowania i wyrażenia wdzięczności wobec wszystkich kobiet. Jest to również doskonały moment dla branży e-commerce, aby pokazać swoje wsparcie, zrozumienie i docenienie kobiecej części klientów. Odpowiednie przygotowanie się do tego dnia może wpłynąć nie tylko na zwiększenia sprzedaży, ale także na budowanie długotrwałych relacji. Jak przygotować e-commerce na Dzień Kobiet?
Techniczny audyt SEO jest szczegółową analizą strony internetowej, która ma na celu zidentyfikowanie problemów wpływających na widoczność strony w wyszukiwarkach. Dobry audyt techniczny powinien obejmować wszystkie istotne obszary dla naszego SEO. Tak by można było na jego podstawie naprawić błędy techniczne i zoptymalizować stronę pod kątem wyszukiwarek.